Ви не можете показувати варіант лише за банком і карткою, і чому я повинен приймати криптовалюту, навіть якщо вона працює. Вони навіть не можуть сказати вам, хто є постачальником платежів
You can’t only shows option by bank and card and why should I accept crypto even if it did work. They can’t even tell you who is the payment provider
Правда, сподіваюся, це спрацює для нас із тобою, брате, якщо ти отримаєш якісь новини, повідом мені
True hopefully it works out for you and me bro if you get any news please update me
Привіт, друже
скільки часу було сказано, що ви отримаєте платіж, він кілька разів повертався та повертався на мій спортивний баланс, здається, ви не можете нікого отримати
Hi Mate
how long did it say you would receive payment, it has bounced multiple times and gone back to my sports balance, you can’t seem to get hold of anyone
Привіт
У мене також великі проблеми з виведенням rtbet
Hi
I am also having huge troubles with rtbet withdrawal
Гей, Ерканчо
вам заплатили rtbet
у мене така ж проблема
Hey Ercancho
did you get paid by rtbet
im having the same issue
Привіт,
Так, ми знаємо про це. Ваша скарга все ще відкрита, і, наскільки я бачу, Крістіна щойно повідомила вас про правило 14 днів.
Я думаю, що це не дуже зручно, але нам просто потрібно переконатися, що у казино було достатньо часу, щоб розглянути це питання, перш ніж в справу втрутиться команда розгляду скарг.
Спробуйте втриматися, будь ласка. Можливо, хтось із казино нарешті знайде спосіб вирішити це швидше. 🤞🤞
Однак, виходячи з ваших попередніх дописів, я б трохи вагався.
Hi,
Yeah, we know about that. Your complaint is still open, and as far as I can see, Kristina just informed you about the 14-day rule.
I imagine this is not very convenient, but we just need to be certain the casino has had enough time to deal with the matter before the Complaint Team steps in.
Try to hold on, please. Perhaps someone from the casino will finally find a way to resolve it sooner. 🤞🤞
Based on your previous posts though, I would be a bit hesitant.
Я пропоную використовувати кнопку відповіді, щоб залишатися на зв’язку з іншими. Ця функція дозволяє їм отримувати сповіщення щоразу, коли ви відповідаєте 😉.
I suggest using the reply button to stay in touch with others. This functionality allows them to be notified every time you respond 😉.
Привіт,
20 травня я надіслав їм електронний лист із запитом, чому моє зняття повернулося на мій рахунок, вони так і не відповіли. Я думаю, що це минуло більше 14 днів.
Дякую
Hi,
i sent them an email on 20th May asking why my withdrawal had returned to my account, they never responded. I think this has been over 14 days.
thank you
Це не те, як казино має поводитися, я б сказав, і ігнорувати гравців. Коли ви повернули свої гроші на свій рахунок у казино, ви повторно ввели свої кошти?
У будь-якому разі наша команда намагатиметься допомогти вам якнайкраще, сподіваємося, що все вийде добре.
Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам про це в розділі скарг і тут, на форумі.
Схрещені пальці. 🤞
This is not the way a casino should behave, I would say, and ignore the players. When you got your money back to your casino account, did you re-enter your withdrawal ?
Anyway, our team will try to help you as best as they can, hopefully it will turn out well.
If you have anything new, don't hesitate to let us know in the complaints section and here on the forum.
Fingers crossed. 🤞
Привіт Яро,
Я знаю, а також не знаю платіжного постачальника, що означає, що я не знаю, що він знову відскочить, що могло б бути, і за відсутності альтернативи для зняття грошей. Я спробував зняти ще раз, ви також можете зняти лише 1000 nz доларів на день, тому я знову в цій черзі.
У понеділок я знову зняв 1000 доларів, і вони перебувають у стані розгляду, після цього вони переходять до їхнього платіжного постачальника, імовірно, це займе тиждень, а потім відхиляється та з’являється знову.
ура
Адам
Hi Jaro,
I know and also not knowing the payment provider means I have no idea that it will bounce again which it might and given no alternatives to withdraw money. I tried to withdraw again, you can also only withdraw 1000nz dollars a day so once again I’m back in that queue.
I withdrew a 1000 dollars again on Monday and it’s sitting as a status of in review, after this it goes to their payment provider and will probably take a week and then reject and show up again.
cheers
adam
Я твердо вірю, що така ситуація більше не повториться. Завжди добре, коли казино саме пояснює причину, чому це сталося, тому що іноді проблема може бути не на їхньому боці, але, звичайно, не найкраще ігнорувати гравця.
Тепер нам залишається лише набратися терпіння та почекати, щоб побачити, що станеться.
У будь-якому разі, ви використали той самий спосіб оплати для виведення коштів, що й у попередній спробі?
Якщо така ситуація триватиме, наша команда втрутиться та спробує допомогти. Сподіваюся, у нас це вийде, і ви отримаєте свої гроші. 🙂
I firmly believe that such a situation will not happen again. It is always good when the casino itself gives some reason why this happened, because sometimes the problem may not be on their side, but it is certainly not best to ignore the player.
Now we will just have to be patient and wait and see what happens.
Anyway, did you use the same payment method for the withdrawal as in the previous attempt ?
If this situation continues, our team will step in and try to help. Hopefully, we'll succeed and you'll get your money. 🙂
дякую, Джаро, досі немає відповіді на електронну пошту, я читав численні форуми, кажуть, що вони ніколи не відповідали на електронні листи.
Зараз я зняв участь трьома різними методами, щоб спробувати кожен із них і побачити, чи буде якийсь із них схвалений
величезне спасибі, ціную вашу роботу
thanks Jaro, still no response through email, I’ve read multiple forums saying they never responded to emails.
I have withdrawn using 3 different methods now to try each one and see if any get approved
thanks heaps, appreciate your work
Гаразд, це не найкращий підхід до гравців, але, очевидно, ми не збираємося цього міняти. Я розглядав скарги на це казино, і в нього було кілька, але їм вдалося вирішити щось подібне до того, з чим ви маєте справу пару днів тому, і тому гравець сказав, що отримав свої гроші.
Тож я твердо вірю, що із затримкою ви теж це отримаєте. Якщо ні, скарга відкрита, і ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.
Okay, so it's not the best approach to the players but obviously we're not going to change that. I've been looking at the complaints about this casino and it's had a few, but they managed to resolve something similar to what you're dealing with just a couple of days ago, and thus the player said he got his money.
So I firmly believe that with the delay, you will get it too. If not the complaint is open and we will be here to try to help.
Привіт Яро
Коли можна буде отримати вашу допомогу? Мене хвилює те, що він знову повертатиметься щоразу, коли він очищатиметься від rtbet, а потім відхилятиметься. Мені немає нікого, щоб запитати, чому він відхилив, або не можу з кимось поговорити тому що вони не відповідають. 20 травня я надіслав їм електронний лист.
величезне спасибі
Hi Jaro
when would it be possible for your help, my issue is that I’m worried it is just going to bounce again whenever it has cleared from rtbet and then declines, I have no one to ask why it declined or be able to speak to anyone because they don’t answer. 20th May was the date I emailed them.
thanks heaps
Я розумію, що заспокоєння, безумовно, буде доречним у цьому випадку, і ігнорування цього лише погіршить очікування. З того, що я бачив, таймер скарги все ще ввімкнено протягом 1 дня, а потім ви отримаєте запитання про те, чи ви все ще не отримали гроші. Якщо це так, то ви отримаєте фахівця, який зв’яжеться з казино та спробує докопатися до суті та, звичайно, запросить казино пояснити, що відбувається.
Тож вам доведеться деякий час потерпіти, і я вірю, що все вирішиться. 😉
I understand that reassurance would certainly be appropriate in this case, and ignoring it only worsens the wait. From what I've seen, the complaint timer is still on for 1 day and then you'll get a question asking if you still haven't received the money. If that is the case, then you will get a specialist who will contact the casino and try to get to the bottom of everything and of course invite the casino to explain what is going on.
So you'll have to be patient for a while and I believe it will be sorted out. 😉
Всім привіт,
Я хотів би додати, що вони працюють з підробленими іграми (ймовірно, там найнижчий RTP), і вони працюють без ліцензії.
Їхні агенти не знають, що вони говорять у чаті, і приймають платежі без автентифікації.
Згадані вище запити на відстрочку зняття коштів є лише доповненням до того, що робить це казино.
Вони однозначно шахраї, і вони не повинні працювати.
Hello guys,
I would like to add that they are operating with fake games ( lowest RTP probably there is out there) and they operating without license.
Their agents don't know what they are saying on Live chat and they are taking payments without the authenticaiton.
The delay withdrawal requests mentioned above are just add-on for what is this Casino doing.
They are definetely frauds and they should not be operating.
Привіт! Дякуємо, що додали свій досвід казино. Я вже переслав його нашій групі даних, яка перегляне це, оскільки я також не знайшов жодної ліцензії.
Щодо фальшивих ігор, то вони також перевірять і побачать, що знайдуть.
Коли ви говорите про агентів у чаті, що ви маєте на увазі, що вони не знають, про що говорять, що ви з ними обговорювали?
Hi, thanks for adding your casino experience. I've already forwarded it to our data team who will take a look at it because I didn't find any license either.
As for the fake games, they will check that as well and see what they find.
When you talk about agents on live chat, what do you mean they don't know what they are talking about, what did you discuss with them ?
Так, це така ганьба казино, живий чат, здається, може допомогти лише в найменшій мірі, але насправді не може допомогти взагалі через відсутність доступу до більшості сфер бізнесу. Після неділі досі немає відповіді, а кошти все ще залишаються на моєму рахунку.
Yeah this is such a disgrace of a casino, the live chat seem to only be able to help in the smallest possible way and can’t actually help at all due to not having access to most areas of the business. Still no reply after Sunday and funds still sitting in my account.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.