ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 2)

6 міс. тому від ercancho
|
21150 переглядів 197 відповідей |
|
1 2 3...10
Додати публікацію
5 міс. тому

Можливо, спробувати крипто варіант?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви не можете показувати варіант лише за банком і карткою, і чому я повинен приймати криптовалюту, навіть якщо вона працює. Вони навіть не можуть сказати вам, хто є постачальником платежів

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Правда, сподіваюся, це спрацює для нас із тобою, брате, якщо ти отримаєш якісь новини, повідом мені

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Схоже, сторонній постачальник чату не має жодного уявлення про компанію та взагалі не може відповідати за них, це 4500 втрачених

Автоматичний переклад.
lacasillaabdera
5 міс. тому

Привіт, друже

скільки часу було сказано, що ви отримаєте платіж, він кілька разів повертався та повертався на мій спортивний баланс, здається, ви не можете нікого отримати

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт

У мене також великі проблеми з виведенням rtbet

Автоматичний переклад.
ercancho
5 міс. тому

Гей, Ерканчо


вам заплатили rtbet


у мене така ж проблема

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

У мене також великі проблеми з виведенням rtbet

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Так, ми знаємо про це. Ваша скарга все ще відкрита, і, наскільки я бачу, Крістіна щойно повідомила вас про правило 14 днів.

Я думаю, що це не дуже зручно, але нам просто потрібно переконатися, що у казино було достатньо часу, щоб розглянути це питання, перш ніж в справу втрутиться команда розгляду скарг.

Спробуйте втриматися, будь ласка. Можливо, хтось із казино нарешті знайде спосіб вирішити це швидше. 🤞🤞

Однак, виходячи з ваших попередніх дописів, я б трохи вагався.


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Правда, сподіваюся, це спрацює для нас із тобою, брате, якщо ти отримаєш якісь новини, повідом мені

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я пропоную використовувати кнопку відповіді, щоб залишатися на зв’язку з іншими. Ця функція дозволяє їм отримувати сповіщення щоразу, коли ви відповідаєте 😉.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт,

20 травня я надіслав їм електронний лист із запитом, чому моє зняття повернулося на мій рахунок, вони так і не відповіли. Я думаю, що це минуло більше 14 днів.

Дякую

Автоматичний переклад.
Shrubster1990
5 міс. тому

Це не те, як казино має поводитися, я б сказав, і ігнорувати гравців. Коли ви повернули свої гроші на свій рахунок у казино, ви повторно ввели свої кошти?

У будь-якому разі наша команда намагатиметься допомогти вам якнайкраще, сподіваємося, що все вийде добре.

Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам про це в розділі скарг і тут, на форумі.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт Яро,


Я знаю, а також не знаю платіжного постачальника, що означає, що я не знаю, що він знову відскочить, що могло б бути, і за відсутності альтернативи для зняття грошей. Я спробував зняти ще раз, ви також можете зняти лише 1000 nz доларів на день, тому я знову в цій черзі.


У понеділок я знову зняв 1000 доларів, і вони перебувають у стані розгляду, після цього вони переходять до їхнього платіжного постачальника, імовірно, це займе тиждень, а потім відхиляється та з’являється знову.


ура

Адам

Автоматичний переклад.
Shrubster1990
5 міс. тому

Я твердо вірю, що така ситуація більше не повториться. Завжди добре, коли казино саме пояснює причину, чому це сталося, тому що іноді проблема може бути не на їхньому боці, але, звичайно, не найкраще ігнорувати гравця.

Тепер нам залишається лише набратися терпіння та почекати, щоб побачити, що станеться.

У будь-якому разі, ви використали той самий спосіб оплати для виведення коштів, що й у попередній спробі?

Якщо така ситуація триватиме, наша команда втрутиться та спробує допомогти. Сподіваюся, у нас це вийде, і ви отримаєте свої гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

дякую, Джаро, досі немає відповіді на електронну пошту, я читав численні форуми, кажуть, що вони ніколи не відповідали на електронні листи.


Зараз я зняв участь трьома різними методами, щоб спробувати кожен із них і побачити, чи буде якийсь із них схвалений


величезне спасибі, ціную вашу роботу

Автоматичний переклад.
Shrubster1990
5 міс. тому

Гаразд, це не найкращий підхід до гравців, але, очевидно, ми не збираємося цього міняти. Я розглядав скарги на це казино, і в нього було кілька, але їм вдалося вирішити щось подібне до того, з чим ви маєте справу пару днів тому, і тому гравець сказав, що отримав свої гроші.

Тож я твердо вірю, що із затримкою ви теж це отримаєте. Якщо ні, скарга відкрита, і ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Яро

Коли можна буде отримати вашу допомогу? Мене хвилює те, що він знову повертатиметься щоразу, коли він очищатиметься від rtbet, а потім відхилятиметься. Мені немає нікого, щоб запитати, чому він відхилив, або не можу з кимось поговорити тому що вони не відповідають. 20 травня я надіслав їм електронний лист.

величезне спасибі

Автоматичний переклад.
Shrubster1990
5 міс. тому

Я розумію, що заспокоєння, безумовно, буде доречним у цьому випадку, і ігнорування цього лише погіршить очікування. З того, що я бачив, таймер скарги все ще ввімкнено протягом 1 дня, а потім ви отримаєте запитання про те, чи ви все ще не отримали гроші. Якщо це так, то ви отримаєте фахівця, який зв’яжеться з казино та спробує докопатися до суті та, звичайно, запросить казино пояснити, що відбувається.

Тож вам доведеться деякий час потерпіти, і я вірю, що все вирішиться. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Всім привіт,


Я хотів би додати, що вони працюють з підробленими іграми (ймовірно, там найнижчий RTP), і вони працюють без ліцензії.

Їхні агенти не знають, що вони говорять у чаті, і приймають платежі без автентифікації.

Згадані вище запити на відстрочку зняття коштів є лише доповненням до того, що робить це казино.

Вони однозначно шахраї, і вони не повинні працювати.

Автоматичний переклад.
Anonymized619
5 міс. тому

Привіт! Дякуємо, що додали свій досвід казино. Я вже переслав його нашій групі даних, яка перегляне це, оскільки я також не знайшов жодної ліцензії.

Щодо фальшивих ігор, то вони також перевірять і побачать, що знайдуть.

Коли ви говорите про агентів у чаті, що ви маєте на увазі, що вони не знають, про що говорять, що ви з ними обговорювали?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, це така ганьба казино, живий чат, здається, може допомогти лише в найменшій мірі, але насправді не може допомогти взагалі через відсутність доступу до більшості сфер бізнесу. Після неділі досі немає відповіді, а кошти все ще залишаються на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
1 2 3...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого