ГоловнаФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 16)

 від ercancho
|
47 540 переглядів 309 відповідей |
|
1...15 16

Привіт, як я вже казав

«...Я б не вважав рішення адміністратора «незаконним». Можливо, сумно або несправедливо, якщо вони також, без належного пояснення, анулюють ваш баланс ».

Тож, на мій погляд, можливо, ми говоримо про одне й те саме.

«Бонус був чесно розблокований на слотах з їхніми вимогами до ставок, і вони повністю заблокували мої зняття: це еквівалентно скасування мого балансу!»

Не можу сказати, що я це чітко розумію. Багато казино не дозволяють зняття коштів, наприклад, якщо у вас є активний бонус. Ви просили у них пояснень? На мій погляд, ви хочете, щоб я пояснив, що має робити казино.

Коли мова заходить про законність, ми не юристи, тому віддаємо перевагу справедливості, а для цього нам потрібно знати точку зору казино. Ви чули про Casino Guru Fair Gambling Codex? Ми використовуємо його замість міжнародних законів:

https://casino.guru/fair-gambling

Я поінформував наших техніків про функцію подання скарг. Зазвичай настільна версія Microsoft Edge працює бездоганно, але це може бути складною проблемою. Будь ласка, можете описати, коли саме процес завершується збоєм? Зніміть відео, якщо можете.

Я повернуся до вас, коли матиму щось додати до цього питання.


Оновлення: наразі скаргу можна подати лише англійською мовою , використовуючи англійський домен casino.guru. Щоб підтвердити англійську мову у своєму обліковому записі, ви можете спробувати змінити бажану мову на англійську у верхньому правому куті. Це має служити короткостроковим виправленням.

Автоматичний переклад.
Я не можу сказати, що я це чітко зрозумів. Багато казино не дозволяють виводити кошти, наприклад, якщо у вас є активний бонус. Ви просили у них пояснень? На мій погляд, ви хочете, щоб я пояснив, що має робити казино.

Коли бонус розблоковано, він стає реальним балансом, фактично вони дозволили моє перше зняття без будь-яких проблем. Після цього вони заблокували виведення коштів, відповівши, що заблокували їх з міркувань «безпеки» (я розмістив рукописне повідомлення від служби підтримки вище). Вони більше не відповідають на електронні листи про це. Мені, чесно кажучи, не потрібні ваші пояснення, ситуація зрозуміла: адміністратори не можуть змиритися з тим фактом, що за їхній безглуздий бонус у 100 євро я розблокував більший реальний баланс, і вони незаконно заблокували (так, НЕЗАКОННО, давайте припинимо використовувати лапки та курсив) мої виведення коштів. Вони можуть писати все, що завгодно в Умовах і положеннях, але ці бонуси приносять їм багато грошей від людей, які без них грали б деінде, тож немає сенсу бути мафіозі, коли одного разу в блакитний місяць гравцеві вдається їх розблокувати.

Змінено
Автоматичний переклад.

ШВИДКЕ ОНОВЛЕННЯ: скарги мають бути запущені. Вибачте за незручності. Спробуйте ще раз, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Добре, я спробую ще раз, дякую.


ОНОВЛЕННЯ: Скаргу створено, дякую, я сподіваюся, що це питання серйозно розглянуто, оскільки з обмінів, зроблених тут під час обговорення, здається, що майже нормально, що кімнати можуть блокувати баланс у результаті розблокування депозитних бонусів у реальному балансі. Проте я впевнений, що це лише моє враження. Я буду інформувати всіх про розвиток подій, я буду радий зробити пожертву на форум, якщо це виявиться корисним для вирішення справи. До скорої зустрічі.

Змінено
Автоматичний переклад.
gonzalezleidys3

Привіт.

Я бачу. Що ж, якщо ви вважаєте, що офіційна скарга нічого не вирішує, не чекайте жодних змін. Ось і все. 🙁

Справедливе запитання: чи очікуєте ви, що гравці читатимуть місяці дописів на форумі та вашу історію чи перевірятимуть скаргу та індекс безпеки? Надсилаючи скаргу, ви насправді допомагаєте іншим, а також нам, які розслідують казино. Такого потенціалу на форумі немає.

Будь ласка, прочитайте розділ посібника, щоб ознайомитися з принципами.

https://casinoguru-it.com/guide 👈

Ваша відповідь виглядає так, ніби ви не читали жодного, що нормально, але зазвичай закінчується так само. Люди швидко критикують, але дуже часто не втомлюються читати основи. Тоді ми можемо переглянути деталі, якщо ви хочете.

Автоматичний переклад.

Добре, я спробую ще раз, дякую.


ОНОВЛЕННЯ: Скаргу створено, дякую, я сподіваюся, що це питання серйозно розглянуто, оскільки з обмінів, зроблених тут під час обговорення, здається, що майже нормально, що кімнати можуть блокувати баланс у результаті розблокування депозитних бонусів у реальному балансі. Проте я впевнений, що це лише моє враження. Я буду інформувати всіх про розвиток подій, я буду радий зробити пожертву на форум, якщо це виявиться корисним для вирішення справи. До скорої зустрічі.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я радий, що вийшло. Що ж, скарга залежить від ваших доказів і здатності пояснити проблему, яку я залишаю виключно для скарги, тому що чим більше ви тут пишете, тим складнішою виглядає ситуація і тим далі ми відходимо від вашого початкового допису.

Наприклад, причини безпеки, які ви щойно згадали вперше, зазвичай пов’язані не з конвертацією балансу, а з закриттям рахунку, анулюванням балансу та повною тишею після цього. Оскільки мені важко стежити за вашою проблемою, я не буду коментувати далі. Я думаю, що так краще; Натомість Нік надасть вказівки.

Звичайно, якщо вам щось знадобиться, просто дайте відповідь мені.


Автоматичний переклад.
Radka

Шановна Радко, дякую за відповідь. Я подав скаргу, і хоча я вважаю, що я чітко пояснив ситуацію без будь-яких сірих зон, я вважаю доречним припинити подальше спілкування щодо моєї справи тут. Дякуємо за виправлення помилки щодо створення скарг, це була єдина причина, чому я виклав свою історію тут, у гілці.

Автоматичний переклад.
Hijacker

Будь-коли. Щасти вам зі скаргою.

Автоматичний переклад.

чем больше такого читаю,тем больше убеждаюсь что правильно выбрала казино кент,выводят все четко и быстро

Змінено
mawa

Радий це чути. Напевно, інші гравці оцінять більше подробиць у цій темі 👈👈

дякую

Автоматичний переклад.

чем больше такого читаю,тем больше убеждаюсь что правильно выбрала казино кент,выводят все четко и быстро

І подумайте, що цей портал оцінює RTbet як ДУЖЕ БЕЗПЕЧНЕ… 😅 Я не знаю, які параметри цих класифікацій, єдине, на що я сподіваюся, це те, що скарги працюватимуть із цим казино, у такому випадку класифікація матиме сенс.

Автоматичний переклад.
Hijacker

Вибачте за переривання; лише кілька порад: відповіді написані навколо веб-сайту. Я б почав із «Пояснення індексу безпеки» 😎

https://casino.guru/rtbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Як ми перевіряємо казино:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Результати скарг:

https://casino.guru/complaints/all

Будь ласка, дайте мені знати, якщо вас цікавить ще щось.

І ще раз - успіхів у розгляді скарги!

Автоматичний переклад.
1...15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого