Привіт, як я вже казав
«...Я б не вважав рішення адміністратора «незаконним». Можливо, сумно або несправедливо, якщо вони також, без належного пояснення, анулюють ваш баланс ».
Тож, на мій погляд, можливо, ми говоримо про одне й те саме.
«Бонус був чесно розблокований на слотах з їхніми вимогами до ставок, і вони повністю заблокували мої зняття: це еквівалентно скасування мого балансу!»
Не можу сказати, що я це чітко розумію. Багато казино не дозволяють зняття коштів, наприклад, якщо у вас є активний бонус. Ви просили у них пояснень? На мій погляд, ви хочете, щоб я пояснив, що має робити казино.
Коли мова заходить про законність, ми не юристи, тому віддаємо перевагу справедливості, а для цього нам потрібно знати точку зору казино. Ви чули про Casino Guru Fair Gambling Codex? Ми використовуємо його замість міжнародних законів:
https://casino.guru/fair-gambling
Я поінформував наших техніків про функцію подання скарг. Зазвичай настільна версія Microsoft Edge працює бездоганно, але це може бути складною проблемою. Будь ласка, можете описати, коли саме процес завершується збоєм? Зніміть відео, якщо можете.
Я повернуся до вас, коли матиму щось додати до цього питання.
Оновлення: наразі скаргу можна подати лише англійською мовою , використовуючи англійський домен casino.guru. Щоб підтвердити англійську мову у своєму обліковому записі, ви можете спробувати змінити бажану мову на англійську у верхньому правому куті. Це має служити короткостроковим виправленням.
Hello, as I was saying
"...I would not consider the administrator's decision to be "illegal". Perhaps sad or unfair if they also, without good explanation, have voided your balance."
So in my opinion, we are talking about quite the same thing, maybe.
"The bonus was honestly unlocked on the slots with their wagering requirements and they completely blocked my withdrawals: this is equivalent to having cancelled my balance!"
Can't say I understand that clearly. Many casinos do not allow withdrawal if you have an active bonus for example. Did you ask them for an explanation? In my opinion, you want me to explain something the casino should do.
When it comes to legality, we are not lawyers so we prefer fairness and for that we need to know the casino's points of view. Did you hear about Casino Guru Fair Gambling Codex? We use it instead of international laws:
https://casino.guru/fair-gambling
I informed our tech guys about the complaint feature. Usually, the desktop version of Microsoft Edge performs flawlessly, but it may be a complex issue. Can you describe when exactly the process fails, please? Capture a video if you can.
I'll get back to you once I have something to add to the matter.
Update: The complaint can only be filed in English at this time, using the English domain casino.guru. In order to confirm English in your account, you can try changing your preferred language to English in the top right corner. That ought to serve as a short-term fix.
Автоматичний переклад.