ГоловнаФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 15)

 від ercancho
|
52 298 переглядів 326 відповідей |
|
1...14 15 1617

Доброго вечора, після 7 днів сьогодні, 5 лютого 2025 року, виведення завершено. (Тепер ми повинні чекати, якщо надійде знята сума).

Але мені цікаво одне: моє зняття було здійснено за допомогою Mastercard і точно таким же способом оплати, але для цього не потрібен код IBAN або навіть BIC/SWIFT

На етапі виведення була лише моя картка, очевидно, з останніми цифрами.

Цікаво, як до мене приходить передача?

Я А ТИМ ЧАСОМ ЧЕКАЮ..

Автоматичний переклад.
catenamario1

Не хвилюйтеся, це нормально, вони вас нічого не питають, тому що вони вже зареєстрували вашу картку, тож якщо ви внесете за допомогою неї, ви отримаєте це, я також використовую Mastercard evolution. Я теж чекаю на зняття 28-го, мені кажуть, що потрібно почекати. Буде багато запитів на зняття коштів. Я хотів закрити рахунок, але після багатьох звітів, можливо, я вирішив свою проблему за тиждень, я заробив майже 1000 євро. Чекаю на 3 зняття, подивимося, коли вони надійдуть!

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, після 7 днів сьогодні, 5 лютого 2025 року, виведення завершено. (Тепер ми повинні чекати, якщо надійде знята сума).

Але мені цікаво одне: моє зняття було здійснено за допомогою Mastercard і точно таким же способом оплати, але для цього не потрібен код IBAN або навіть BIC/SWIFT

На етапі виведення була лише моя картка, очевидно, з останніми цифрами.

Цікаво, як до мене приходить передача?

Я А ТИМ ЧАСОМ ЧЕКАЮ..

Автоматичний переклад.

Як сказав гравець нижче, я думаю, що вони вже могли мати цю інформацію після того, як ви зробили депозит за допомогою цієї картки. Я маю на увазі, можливо, не всі, але вони, мабуть, мають те, що їм потрібно. Тож я буду цікавий і чекаю, коли ви отримаєте гроші на свій рахунок.

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Як сказав гравець нижче, я думаю, що вони вже могли мати цю інформацію після того, як ви зробили депозит за допомогою цієї картки. Я маю на увазі, можливо, не всі, але вони, мабуть, мають те, що їм потрібно. Тож я буду цікавий і чекаю, коли ви отримаєте гроші на свій рахунок.

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Сьогодні, 6 лютого 2025 року, на моєму рахунку ще немає кредиту.

У будь-якому випадку я дам вам знати, якщо все буде добре.

Автоматичний переклад.
catenamario1

Доброго ранку, кошти надійшли 7 лютого 2025 року на мій рахунок.

ПРИЇХАЛИ.

Автоматичний переклад.
catenamario1

👏👏👏👏👏👏наберіться терпіння, я також сьогодні отримав зняття.

Автоматичний переклад.
gonzalezleidys3

Як закрити скаргу?

Вирішено скаргу?

Автоматичний переклад.
Jaro

Як закрити скаргу?

Скарга вирішена!

Автоматичний переклад.
catenamario1

С

Автоматичний переклад.
catenamario1

Привіт! Це справді дивовижні новини. Не турбуйтеся про скаргу; зазвичай ми просимо гравців оновити скаргу, щоб резолвер міг прочитати результат з перших вуст, але я збираюся оновити Томаса від вашого імені. 🙂.

Насолоджуйтесь виграшем!

Що ви плануєте робити зараз?




Автоматичний переклад.

Шановна підтримка Casino Guru, сьогодні у мене знову проблеми з цим жахливим казино. Рахунок підтверджено KYC, зроблено кілька депозитів і зняття коштів. На один із останніх депозитів я отримую їхній щотижневий бонус, який мені вдається (чудом) розблокувати за їхніми абсурдними вимогами до ставок x35. Я роблю перше зняття балансу і я авторизований, з цього моменту оператор Мартіна каже мені:

Цим ми підтверджуємо, що після розслідування, проведеного нашим відділом безпеки, з’ясувалося, що ігровий обліковий запис поки що можна грати лише на реальні гроші. Оскільки це рішення Адміністрації, ми не можемо підтвердити причину цього. Якщо ви бажаєте, ви можете надіслати листа на адресу . Ви все ще зможете брати участь у наших турнірах.

Поведінка є ПОВНІСТЮ незаконною, а баланс, який я маю, РЕАЛЬНИЙ, повністю звичайний і відповідає всім їхнім положенням та положенням (які я уважно прочитав). Отже, ми маємо справу зі звичайним казино, яке радіє, коли ви вносите і програєте, але коли трапляється, що їхні фальшиві бонуси стають метеликами, воно влаштовує істерики та болить животик.

Я офіційно прошу співробітників Casino Guru заповнити скаргу від мого імені з усією цією інформацією, оскільки я намагався, і після початкового опитування з’являється порожній екран, який не дозволяє створити скаргу.

Тим часом усім, хто читає цю дискусію, я раджу з міркувань безпеки не грати в цьому казино, оскільки вони можуть легко опинитися із заблокованими грошима у разі потреби зняти гроші.

Автоматичний переклад.
Hijacker

Привіт,

Просто щоб ви знали - ми не підтримуємо. 🙂 це все-таки форум.

Якщо я можу мати кілька зауважень:

Не знаю, до чого ви звикли, але для мене вимога щодо ставок у 35 разів є надійним як окреме обмеження. Зазвичай я бачу 45-75x для 20FS і так далі.

Решта для мене звучить як звичайне обмеження бонусів. мені шкода

Оскільки в умовах майже кожного казино є щось подібне, бонуси, а також усі інші послуги казино можуть бути обмежені в будь-який час без пояснення причин.

Можливо, ваша історія депозитів і бонусів дасть підказку. 🤷‍♀️ Навіть остання скарга може зіграти свою роль. Отже, ні - я б не вважав рішення адміністратора "незаконним". Можливо, сумно чи несправедливо, якщо вони також, без належного пояснення, анулюють ваш баланс.

file

Крім того, ми не можемо заповнити скаргу від вашого імені. Наприклад, через GDPR це навіть неможливо. Пропоную спробувати подати скаргу за допомогою іншого браузера чи пристрою. Здається, найнеприємнішим є Chrome сьогодні. На жаль, це те, що ми не можемо вирішити.

Дай мені знати, як усе пройшло.

Автоматичний переклад.
Radka

Доброго ранку і дякую за вашу відповідь.

Тому ні, я б не вважав рішення адміністратора "незаконним". Можливо, було б сумно чи несправедливо, якби вони також без вагомих пояснень скасували ваш баланс.

Але це те, що було зроблено.. Бонус був чесно розблокований на слотах з їхніми вимогами до ставок, і вони повністю заблокували мої зняття коштів: це еквівалентно тому, що я скасував мій баланс! 😅

Крім того, ми не можемо подати скаргу від вашого імені. Наприклад, через GDPR це навіть неможливо. Пропоную спробувати подати скаргу за допомогою іншого браузера чи пристрою. Найпроблемнішим останнім часом є Chrome. На жаль, це те, що ми не можемо виправити.

Я зауважив, що ваша програма, схоже, запобігає створенню скарги в кінці запитань як у мобільних, так і в настільних браузерах (пробувалося з Safari, Chrome і Edge).


Мені цікаво, у чому сенс, враховуючи, що після того, як ви ввели гроші в казино та отримали бонус, сплативши реальні гроші, і особливо після розблокування бонусу, отриманий баланс є реальним, і тому обмеження зняття коштів еквівалентно порушенню прав гравця, оскільки будь-які блокування бонусу мали бути виконані ДО завершення перекидання.


Якщо ви впевнені, що не можете мені допомогти, я подам позов до суду проти цього жахливого оператора: мережа цих казино погана, я думаю, що всі це знають, я не розумію, як ви можете класифікувати це як БЕЗПЕЧНЕ у своїх оцінках…

Змінено
Автоматичний переклад.
Hijacker

Ви маєте рацію, але для них ми ті, хто не розуміє правил гри ... ви не можете уявити всі проблеми, які у мене були, і вони не вирішили проблему. У мене було кілька перемог і кілька великих поразок. Спочатку вони змушують вас вигравати, потім вони змушують вас програти все, не маючи можливості отримати гроші. Є ігри, в які ви можете зареєструватися, щоб грати протягом 25 хвилин, вони кажуть вам, що дають вам 500 безкоштовних обертань і 20, вони дають вам лише 25 фотографій і скарг, і ніхто нічого не робить. Багато виграшів у кількох спінах не виплачуються, і вони нічого не роблять. У мене також був поганий досвід із бонусами, вони змушують вас витрачати свій реальний кредит, а потім використовувати гроші їх казино, які ви не можете перевести. Усе шахрайство. Я просив департамент закрити мій рахунок і навіть не це. Краще уникати витрачання грошей на казино на початку, все добре, потім будуть проблеми 😵‍💫

Автоматичний переклад.
Radka

Подивіться, зі мною теж так зробили, анулюють баланс😆ви спробуйте зіграти на Rtbet лише 3 місяці, і ви самі помітите все, що відбувається. Звичайно, ми як клієнти ніколи не буваємо правими, ви завжди хочете бути правими...

Автоматичний переклад.
gonzalezleidys3

Я дякую вам за вашу близькість, але я прошу вас люб’язно дозволити мені обговорити це з @Radka, оскільки, перш ніж звернутися до юридичної фірми, я хотів би спробувати шлях скарги.

Я попросив вас заповнити його не через лінь, а тому, що форма подання видає мені помилку з будь-яким браузером та/або пристроєм.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку і дякую за вашу відповідь.

Тому ні, я б не вважав рішення адміністратора "незаконним". Можливо, було б сумно чи несправедливо, якби вони також без вагомих пояснень скасували ваш баланс.

Але це те, що було зроблено.. Бонус був чесно розблокований на слотах з їхніми вимогами до ставок, і вони повністю заблокували мої зняття коштів: це еквівалентно тому, що я скасував мій баланс! 😅

Крім того, ми не можемо подати скаргу від вашого імені. Наприклад, через GDPR це навіть неможливо. Пропоную спробувати подати скаргу за допомогою іншого браузера чи пристрою. Найпроблемнішим останнім часом є Chrome. На жаль, це те, що ми не можемо виправити.

Я зауважив, що ваша програма, схоже, запобігає створенню скарги в кінці запитань як у мобільних, так і в настільних браузерах (пробувалося з Safari, Chrome і Edge).


Мені цікаво, у чому сенс, враховуючи, що після того, як ви ввели гроші в казино та отримали бонус, сплативши реальні гроші, і особливо після розблокування бонусу, отриманий баланс є реальним, і тому обмеження зняття коштів еквівалентно порушенню прав гравця, оскільки будь-які блокування бонусу мали бути виконані ДО завершення перекидання.


Якщо ви впевнені, що не можете мені допомогти, я подам позов до суду проти цього жахливого оператора: мережа цих казино погана, я думаю, що всі це знають, я не розумію, як ви можете класифікувати це як БЕЗПЕЧНЕ у своїх оцінках…

Автоматичний переклад.

Привіт, як я вже казав

«...Я б не вважав рішення адміністратора «незаконним». Можливо, сумно або несправедливо, якщо вони також, без належного пояснення, анулюють ваш баланс ».

Тож, на мій погляд, можливо, ми говоримо про одне й те саме.

«Бонус був чесно розблокований на слотах з їхніми вимогами до ставок, і вони повністю заблокували мої зняття: це еквівалентно скасування мого балансу!»

Не можу сказати, що я це чітко розумію. Багато казино не дозволяють зняття коштів, наприклад, якщо у вас є активний бонус. Ви просили у них пояснень? На мій погляд, ви хочете, щоб я пояснив, що має робити казино.

Коли мова заходить про законність, ми не юристи, тому віддаємо перевагу справедливості, а для цього нам потрібно знати точку зору казино. Ви чули про Casino Guru Fair Gambling Codex? Ми використовуємо його замість міжнародних законів:

https://casino.guru/fair-gambling

Я поінформував наших техніків про функцію подання скарг. Зазвичай настільна версія Microsoft Edge працює бездоганно, але це може бути складною проблемою. Будь ласка, можете описати, коли саме процес завершується збоєм? Зніміть відео, якщо можете.

Я повернуся до вас, коли матиму щось додати до цього питання.


Оновлення: наразі скаргу можна подати лише англійською мовою , використовуючи англійський домен casino.guru. Щоб підтвердити англійську мову у своєму обліковому записі, ви можете спробувати змінити бажану мову на англійську у верхньому правому куті. Це має служити короткостроковим виправленням.

Змінено
Автоматичний переклад.

Подивіться, зі мною теж так зробили, анулюють баланс😆ви спробуйте зіграти на Rtbet лише 3 місяці, і ви самі помітите все, що відбувається. Звичайно, ми як клієнти ніколи не буваємо правими, ви завжди хочете бути правими...

Автоматичний переклад.

Ну, я відповідав лише на те, що було написано в дописі іншого гравця. Для мене, наприклад, не було очевидно, що баланс скасований, не кажучи вже про причину.

Отже, якщо ви вважаєте, що казино діє несправедливо, надішліть скаргу. Ми, адміністратори, знаємо тільки те, що ми можемо знайти в скаргах або в дописах. Я не маю наміру говорити від імені якогось казино. Для мене ти — джерело досвіду, і в мене немає причин не вірити тобі. Але якщо хтось запитає мене про мою думку, добре, я надам. На жаль, більшість людей починають із лише невеликої частини інформації, тому перша відповідь може здатися дивною. Як бачите, я маю запитати далі. Я не зрозумів, чому і чи баланс було анульовано.

Повертаючись до вас, що сталося у вашій ситуації?

Автоматичний переклад.
Hijacker

ШВИДКЕ ОНОВЛЕННЯ: скарги мають бути запущені. Вибачте за незручності. Спробуйте ще раз, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka

Якщо ви підете й подивіться всі коментарі, які я робив тут протягом місяців, ви зрозумієте! Надсилати скаргу марно, проблеми ніколи не вирішуються, і вони навіть не відповідають мені на електронну пошту служби підтримки та електронну адресу VIP. Я закінчив з ними, я просто чекаю, поки вони видалять мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
1...14 15 1617
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого