Привіт,
Такого найпершого повідомлення ніхто не публікує... Хоча сподіваюся помилятися.
Будь-хто, хто створює онлайн-форму, яка пропонує як спосіб подати скаргу на будь-яке казино в ситуації, коли Casino Guru спеціалізується на розгляді скарг, не вимагаючи таких деталей, на мою думку, є досить поширеним для створення посилань або, що ще гірше, практики шахрайства. Ви не бачили цільової сторінки,...
Для мене це питання онлайн-безпеки. Будемо сподіватися, що профіль зв’яжеться з нами, щоб пояснити проблему.
Ось чому я залишив пост і додав своє занепокоєння. Зазвичай я б видалив його з міркувань безпеки, але завжди є шанс, що це була чесна дія.
Hello,
No one posts the very first message like this... Although I hope to be wrong.
Anyone who creates an online form suggesting that as a way to submit a complaint against any casino in a situation where Casino Guru specializes in resolving complaints without demanding such details is, in my opinion, pretty common for link building or, worse, scamming practise. You did not see the landing page,...
For me, this is about online security. Let's hope the profile will get back to us to explain the matter.
That's why I left the post and added my concern. Normally I would delete it for security reasons, but there is always a chance that it was an honest action.
Автоматичний переклад.