Будь ласка, намагайтеся залишатися в одній темі, тому що, безсумнівно, немає потреби писати про все це в обох, особливо якщо мова йде про ту саму проблему в тому самому казино.
Я вже опублікував відповідь для вас тут .
Дякуємо за розуміння.
Please try to stay in one thread because there is surely no need to post regarding all this in both of them, especially if it is about the same issue at the same casino.
I have already posted a reply for you here.
Thank you for your understanding.
Мою скаргу закрили без вирішення. Я кілька разів просив Verde Casino надіслати мені історію гри, щоб я міг довести, що мої гроші утримали!!!
все без відгуків🙁
My complaint was closed without a solution. I have asked Verde Casino several times to send me the game history so that I can prove that my money was withheld!!!
all without any feedback🙁
Meine Beschwerde wurde ohne einer Lösung geschlossen. Ich habe Verde Casino mehrmals gebeten mir den spielverlauf zu senden dann kann ich belegen dass mein Geld einbehalten wurde!!!
alles ohne einer Rückmeldung🙁
Нічого не вирішується!!! Навпаки я дурний!!!
Verde Casino все ще має мої гроші, не надсилає мені історію ігор, і я все ще заблокований!!!
мою скаргу тут закрили!!!
Гравці - це дурні, які нічого не розуміють, а казино завжди має рацію!!! Це справедливо?????
Nothing is solved!!! On the contrary, I am the stupid one!!!
Verde Casino still has my money, won't send me my game history and I'm still blocked!!!
my complaint was closed here!!!
The players are the stupid ones who don't understand anything and the casino is always right!!! Is that fair?????
Nichts ist gelöst!!! Im Gegenteil ich bin die Dumme !!!
Verde Casino hat nach wie vor mein Geld einbehalten, sendet mir nicht mein Spielverlauf und bin immer noch blockiert!!!
meine Beschwerde wurde hier geschlossen!!!
die Spieler sind eh die Dummen die nichts verstehen und Casino ist wohl immer im Recht !!! Ist das fair ?????
Привіт.
Дозвольте мені вставити тут свою останню відповідь, опубліковану в іншій темі:
«Ми знаємо, що ви не скаржилися на 75 євро.
Ці 75 євро є максимальним обмеженням бонусу, пов’язаного з сумою, на яку ви скаржилися.
Ось чому ви не можете отримати суму 1015 євро.
Вашу скаргу було закрито через вищезгадані бонусні події, а не «просто закрито», я можу вас запевнити».
Я вважаю, що важлива частина чесності виглядає так: чесно, що казино застосувало правила бонусів, тому що ви грали з бонусом.
Hello.
Let me paste here my latest reply posted in the other thread:
"We are aware you were not complaining about 75€.
These 75€ are the max cap from the bonus associated with the sum you have been complaining about.
This is the reason you can't get the amount of 1015€.
Your complaint was closed due to the aforementioned bonus events, not "simply closed", I can assure you."
I think the important part about fairness goes like this: It is fair that the casino applied bonus rules because you played with a bonus.
Я не зміг використати ці два бонуси, тому що мене заблокували
Я не вважаю справедливим, що мені не дають можливості використовувати ці гроші
Як я міг ним скористатися, якщо мене активували лише 15.01.2025
Я прошу бонусний кредит/повторну активацію, оскільки я не мав доступу до свого облікового запису та не міг його застосувати
це більш ніж справедливо.
Тож простою мовою було 2 рази досягнуто бонусу, і мене одразу заблокували на чотири тижні
I couldn't use these two bonuses because I was blocked
I don't think it's fair that I'm not given the opportunity to use this money
How could I have used it if I was only activated on 15.01.2025
I request a bonus credit/reactivation because I did not have access to my account and could not implement it
that's more than fair.
So in plain language it was 2 times reached bonus and I was immediately blocked for four weeks
Ich konnte diese beiden Bonus nicht nutzen weil ich blockiert wurde
Ich finde es nicht fair dass man mir nicht die Möglichkeit gibt dieses Geld umzusetzen
Wie hätte ich es nutzen können wenn ich erst am 15.01.2025 freigeschaltet wurde
ich bitte um Bonus Gutschrift/ Reaktivierung da ich keinen Zugriff zu meinem Konto hatte und es nicht umsetzen konnte
das ist mehr als fair.
also im Klartext es war 2 Mal erreichter Bonus und man mich sofort für vier Wochen gesperrt hat
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.