ФорумОбговорення скаргVerde kasino вывод средств

Verde kasino вывод средств (Сторінка 2)

3 міс. тому від helenom807
|
2924 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Простите я не совсем понял про браузер. И я не пользуюсь vpn

3 міс. тому

Даня я все почистил, vpn я не использую. И простите, но я не понимаю что мне нужно сделать с браузером

helenom807
3 міс. тому

Просто не використовуйте автоматичний переклад у своєму браузері. Чи могли б ви спробувати впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я совсем не понимаю как это сделать. Простите я минимально умею пользоваться интернетом

3 міс. тому

Отменил автоматический перевод страницы. Напечатал жалобу, но следующий шаг не получается. Не добавляет файл с фотографией

3 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
helenom807
3 міс. тому

Привіт. Якщо проблема не зникає і ви не можете подати скаргу, напишіть електронний лист на адресу complaints@casino.guru пояснюючи всю ситуацію. Сподіваюся, вони зможуть допомогти. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!

Я уважно прочитав цю тему, і оскільки досі не було зареєстровано жодної скарги, я просто вирішив запитати вас, чи вам досі потрібна допомога, чи проблему з казино вирішено.

Не соромтеся повідомити нам, будь ласка. Ми прагнемо допомогти тут навіть із технічними проблемами.


Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я разместил жалобу по ссылке которую мне давали выше. Но уже более недели не получаю ни каких сообщений по поводу моей жалобы

helenom807
2 міс. тому

Вибачте за це, але ми не маємо жодних скарг, поданих вами тут. Якщо вам усе ще потрібно подати його, будь ласка, скористайтеся цим посиланням і якомога швидше повідомте нам, чи це було успішно або вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

,я публиковал жалобу на Верде казино. Указал мое имя Gregory Gregoire и мой имейл gregori.gregoire02@gmail.com . Пытался повторно отправить жалобу, но пишет ошибку, я отключил автоматический перевод браузера, но все равно не могу отправить свою жалобу

helenom807
2 міс. тому

Я досі не бачу жодної скарги під вашим іменем користувача. Будь ласка, спробуйте написати електронний лист нашій групі скарг, complaint@casino.guru і повідомте нам, чи проблему буде вирішено та чи можете ви подати скаргу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це не казино, вони брешуть людям. Вони ніколи не заплатять Вам грошей. Вони завжди блокують облікові записи та знаходять щось (різну IP-адресу, 2 облікові записи, неправильне ім’я тощо), щоб просто заблокувати ваш обліковий запис. Не грай там

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино Verde - шахраї !!!

Автоматичний переклад.
Engel1992
2 міс. тому

Привіт, я вже відповів вам тут, у цій темі: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644

Тож було б добре дотримуватися одного й не писати його більше, дякую! 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого