Даня, все почистив, VPN не користуюся. І вибачте, але я не розумію, що мені робити з браузером
Danya, I cleaned everything, I don’t use VPN. And I'm sorry, but I don't understand what I need to do with the browser
Даня я все почистил, vpn я не использую. И простите, но я не понимаю что мне нужно сделать с браузером
Просто не використовуйте автоматичний переклад у своєму браузері. Чи могли б ви спробувати впоратися з цим?
Just do not use any automatic translation in your browser. Could you try to manage that?
Автоматичний переклад сторінки скасовано. Я набрав скаргу, але наступний крок не працює. Не додає фотофайл
Canceled automatic page translation. I typed a complaint, but the next step is not working. Doesn't add photo file
Отменил автоматический перевод страницы. Напечатал жалобу, но следующий шаг не получается. Не добавляет файл с фотографией
Привіт. Якщо проблема не зникає і ви не можете подати скаргу, напишіть електронний лист на адресу complaints@casino.guru пояснюючи всю ситуацію. Сподіваюся, вони зможуть допомогти. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається.
Hello. If the issue still remains the same and you are unable to file a complaint, please write an email to complaints@casino.guru explaining the whole situation. Hopefully, they will be able to help. Let us know, please, how it goes.
Привіт!
Я уважно прочитав цю тему, і оскільки досі не було зареєстровано жодної скарги, я просто вирішив запитати вас, чи вам досі потрібна допомога, чи проблему з казино вирішено.
Не соромтеся повідомити нам, будь ласка. Ми прагнемо допомогти тут навіть із технічними проблемами.
Hi there!
I read this thread carefully, and since there has been no complaint registered so far, I just thought I would ask you whether you still need help or whether the problem with the casino has been overcome.
Don't hesitate to let us know, please. We aim to help even with technical issues here.
Я опублікував скаргу за посиланням, наданим мені вище. Але я вже більше тижня не отримую жодних повідомлень щодо моєї скарги.
I posted a complaint using the link that was given to me above. But I haven’t received any messages regarding my complaint for more than a week now.
Я разместил жалобу по ссылке которую мне давали выше. Но уже более недели не получаю ни каких сообщений по поводу моей жалобы
Вибачте за це, але ми не маємо жодних скарг, поданих вами тут. Якщо вам усе ще потрібно подати його, будь ласка, скористайтеся цим посиланням і якомога швидше повідомте нам, чи це було успішно або вам потрібна допомога.
Sorry for that, but we do not have any complaints submitted by you here. If you still need to file one, please use this link and let us know as soon as possible if it was successful or if you need any help.
,Я опублікував скаргу на Verde Casino. Вказав моє ім’я Грегорі Грегуар і мою електронну адресу gregori.gregoire02@gmail.com . Я намагався повторно надіслати скаргу, але там написано помилка, я вимкнув автоматичний переклад браузера, але я все одно не можу надіслати скаргу
,I published a complaint about Verde Casino. Indicated my name Gregory Gregoire and my email gregori.gregoire02@gmail.com . I tried to resend the complaint, but it says an error, I turned off automatic translation of the browser, but I still can’t send my complaint
,я публиковал жалобу на Верде казино. Указал мое имя Gregory Gregoire и мой имейл gregori.gregoire02@gmail.com . Пытался повторно отправить жалобу, но пишет ошибку, я отключил автоматический перевод браузера, но все равно не могу отправить свою жалобу
Я досі не бачу жодної скарги під вашим іменем користувача. Будь ласка, спробуйте написати електронний лист нашій групі скарг, complaint@casino.guru і повідомте нам, чи проблему буде вирішено та чи можете ви подати скаргу.
I still can not see any complaint under your username. Please try to write an email to our complaints team, complaint@casino.guru, and let us know if the issue gets resolved and whether you're able to submit a complaint.
Це не казино, вони брешуть людям. Вони ніколи не заплатять Вам грошей. Вони завжди блокують облікові записи та знаходять щось (різну IP-адресу, 2 облікові записи, неправильне ім’я тощо), щоб просто заблокувати ваш обліковий запис. Не грай там
This isn't casino they arę lie to people. They will never pay You money. They always block accounts and find somethink ( difrent IP , 2 accounts , wrong name , what every) just to block Your account . Dont Play there
Привіт, я вже відповів вам тут, у цій темі: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
Тож було б добре дотримуватися одного й не писати його більше, дякую! 😉
Hello, I already answered you here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
So it would be good to stick to one and do not write it in more, thanks ! 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.