ФорумОбговорення скаргVerde kasino вывод средств

Verde kasino вывод средств

3 міс. тому від helenom807
|
2902 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Добрый день. Подскажите пожалуйста, не могу вывести средства с verde kasino. Это вообще реально? Или это мошенники?

3 міс. тому

Як мені зняти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи отримаю я свої гроші?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я тоже не могу вывести средства. Подскажите, это мошенники или что то с сайтом

3 міс. тому

Добрый день. Подскажите пожалуйста, не могу вывести средства с verde kasino. Это вообще реально? Или это мошенники?

3 міс. тому

Привіт, не могли б ви розповісти мені трохи більше про вашу ситуацію? Чи сказали вам у казино, чому вам заборонено знімати гроші? Ви грали тут з бонусом чи ні? Чи потрібно було також верифікувати рахунок, чи казино не вимагало жодних документів?

Дайте мені знати, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як мені зняти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, те, що я написав гравцеві перед вами, стосується і вас, тому не соромтеся відповідати на ті самі запитання. Мені потрібно знати, що відбувається, тому що це небагато, тому обов'язково напишіть мені, коли у вас виникнуть проблеми з виведенням.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добрый день. У меня были бонусы ,но они закончились и положил на счёт 100 евро. Оператор Верде казино попросил мой аккаунт, после этого сообщила что проблемы со стороны моего банка, на следующий день она сообщила что все нормально с банком,я попробовал ещё раз вывести деньги, но у меня нет денег на карте до сих пор.

3 міс. тому

Написал оператору, она ответила, что у меня было два аккаунта( но это не правда) у меня только один электронный адрес. И она написала, что по решению комиссии оба аккаунта) хотя я имею только один) заблокированы т средства будут списаны в счёт казино. И если я хочу я могу дальше класть новые деньги на их сайт и играть. Но с Вовой выиграешь мне не вернуь

3 міс. тому

Говорит, пройдите верификацию ,ставьте новую ставку и играйте по новой. Ваш выиграешь по решению администрации списан в пользу казино

3 міс. тому

Да, и выиграешь и те деньги что я положил на этот аккаунт.

Но проблема в том, что они говорят что я клад деньги на аккаунт, но у меня такого аккаунта нет. Я мой аккаунт на gmail.comне имел средств на счету. Но она говорит что у меня два аккаунта) а этого просто не может быть). И что с моей карты ( говорит номер моей карты правильный) средства я ложил на аккаунт skynet.com, а у меня никогда такого аккаунта не было. Как я мог туда класть деньги?

3 міс. тому

Два дня назад она говорила что средства не снимаются по вине моего банка, вчера вечером я вроде как провел списание по карте - 1600. А сегодня утром открываю свой аккаунт, а деньги не списали. Открываю в обед, а открыть не могу, пишу в обед в чат поддержки, а они мне говорят что аккаунт заблокирован и средства казино забирает себе, так как у меня появился какой- то не известный мне Skynet.com

3 міс. тому

Скажите пожалуйста ,может кто то знает как подтвердить отсутствие аккаунта? У меня нет аккаунта на почте skynet.be. как мне это подтвердить?

helenom807
3 міс. тому

Дякую, що докладніше описали ситуацію. З усього, що я прочитав, я б порадив негайно подати нам скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Якщо ви вважаєте, що казино помилково звинуватило вас у кількох облікових записах, то це буде найкращий крок. Однак чи пам’ятаєте ви, чи були ви тут зареєстровані раніше? Коли ми говорили про перевірку облікового запису, ви робили це тут чи ні? Я припускаю, що в цьому процесі могло бути таке звинувачення.

Мені також здається неправильним, коли вам кажуть, що ви не можете зняти гроші, але внесіть і продовжуйте грати.

Тож ви подасте скаргу? Наша команда спробує допомогти вам із вашою ситуацією, і, сподіваємося, вона буде вирішена справедливо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добрый день. При заполнении жалобы по вашей ссылке не могу ввести описание проблемы. Все написанное мгновенно исчезает. Что делать?

3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
helenom807
3 міс. тому

Спробуйте очистити файли cookie та кеш на комп’ютері, а потім скористайтеся посиланням, щоб подати скаргу ще раз. Будь ласка, дайте нам знати, чи це допомогло.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

fileя не могу продолжить регистрацию

На этом моменте останавливается и не делает следующий шаг

3 міс. тому

И я так же не могу набрать текст в подаче жалобы и не могу прикрепитьфайл

helenom807
3 міс. тому

Ви спробували зробити все те, що я написав у попередньому пості, і все те саме?

Чи можу я запитати, чи випадково ви використовуєте VPN?🤔

Автоматичний переклад.
helenom807
3 міс. тому

Я отримав підказку від свого колеги, що може спричинити проблему. Тож спробуйте, будь ласка, вимкнути автоматичний переклад у веб-переглядачі або додаток для перекладу в розширенні веб-переглядача, тоді він має працювати.

Будь ласка, повідомте нам, чи вдалося вам вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого