Дякую, що докладніше описали ситуацію. З усього, що я прочитав, я б порадив негайно подати нам скаргу.
Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️
Якщо ви вважаєте, що казино помилково звинуватило вас у кількох облікових записах, то це буде найкращий крок. Однак чи пам’ятаєте ви, чи були ви тут зареєстровані раніше? Коли ми говорили про перевірку облікового запису, ви робили це тут чи ні? Я припускаю, що в цьому процесі могло бути таке звинувачення.
Мені також здається неправильним, коли вам кажуть, що ви не можете зняти гроші, але внесіть і продовжуйте грати.
Тож ви подасте скаргу? Наша команда спробує допомогти вам із вашою ситуацією, і, сподіваємося, вона буде вирішена справедливо.
Thank you for describing the situation more. From everything I've read, I would recommend to lodge a complaint with us right away.
You can do so at this link. ⬅️
If you think the casino has falsely accused you of multiple accounts then that would be the best step. However, do you remember if you were registered here in the past ? When we talked about account verification, did you do it here or not ? I suppose in this process there could be such an accusation.
It also doesn't seem right to me to be told that you can't withdraw the money but to deposit and keep playing.
So you're going to go ahead and file a complaint ? Our team will try to help you with your situation and hopefully it will be resolved fairly.
Автоматичний переклад.