Що говорить казино, коли ви зв’язуєтесь з ними щодо очікуваного виходу? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?
What does the casino say when you contact them regarding your awaiting withdrawal? Do you already have your account verified in the casino?
у мене гроші ніколи більше не йдуть на planet7oz
i have my money never going to planet7oz again
Я бачу, що ви також подали скаргу щодо цього https://casino.guru/planet-7-oz-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7, тому, сподіваюся, зараз це вирішено 🙂
I can see you also submitted a complaint regarding this https://casino.guru/planet-7-oz-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 so hopefully it's been resolved now 🙂
Цікаво, а що не так із системою виведення? Це повільно?
I'm wondering, what's wrong with the withdrawal system? Is it slow?
На жаль, я засвоїв свій урок на важкому шляху, як ви сказали, що їхні ігри хороші, але вони справді жахливі у виведенні грошей, спочатку я виграв 1100 доларів ще в серпні, але їхній відділ безпеки продовжував відмовляти в моїх документах після того, як документи, нарешті, вони прийняли всі мої документи в жовтні! !! За цей час вони якимось чином вирахували з мого виграшу понад 250 доларів, тому я впав до 943 доларів, не знаю чому?? Тож тепер з 11 жовтня чекаю банківського переказу! Це мало б зайняти лише 2 тижні, ми продовжуємо 6 тижнів, можливо, планета 7 повинна зосередитися на покращенні свого відділу виведення коштів і менше на переїзді в іншу країну! Я грав на веб-сайті Bovada and Ignition Casino і виграв 1000 доларів, і їм знадобилося загалом 2 тижні, щоб отримати мої гроші, я збираюся дотримуватися цих 2 веб-сайтів безперечно A+, не знаю, як Planet 7 отримала хороший рейтинг у гуру казино, з усіма їхніми скаргами щодо системи виведення коштів
I learned my lesson the hard way unfortunately, like you said their games are good, but they really suck at withdrawals, I originally won $1,100 back in August but their security department kept refusing my documents after documents finally they accepted all my documents in October!!! During that time somehow they deducted over $250 from my winnings so I’m down to $943 don’t know why?? So now I’ve been waiting since October 11th for a wire transfer! That should have only taken 2 weeks, we’re going on 6weeks, maybe planet 7 should concentrate on improving their withdrawal dept and less on moving to a different country! I played on the website Bovada and Ignition Casino and I had won $1,000 and it took them a total of 2 weeks to get my money, I’m going to stick with those 2 websites definitely A+ , don’t know how Planet 7 got a good rating on casino guru, with all their complaints regarding withdrawal system
Привіт, Деніел, їхня система зняття коштів отримує рейтинг F, вони тягнуть за собою простий банківський переказ, вони забирають ваші гроші прямо з вашого рахунку, але щоб отримати ваші гроші, цей відділ ВІДОМИЙ!! Все, що вони постійно говорять, це посилюють ваш обліковий запис, наступне, що ви знаєте, це через 6 тижнів, їхній відділ безпеки гірше приймає ваші документи, щоб підтвердити вашу особу, я виграв у серпні, а зараз майже грудень!! Абсолютно неприйнятно
Hi Daniel their withdrawal system gets a F rating they drag their feet on simple wire transfer they take your money right out of your account but to get your money that department SUCKS!! All they keep saying is they escalate your account, next thing you know it’s 6 weeks later, their security department is worse on accepting your documents to confirm your identity, I won back in August and it’s now almost December!! Totally unacceptable
Я просто не розумію, як можна запустити казино, де виведення виграшу займає кілька місяців. Це має бути дуже проста операція.
I simply don't understand how you can run a casino where it takes few months to withdraw winnings. It should be a very simple transaction.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.