ФорумОбговорення скаргВиведення ivibet.com займає багато часу?!

Виведення ivibet.com займає багато часу?!

2 р. тому від Pepe1984
|
4307 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт усім


Я чекаю на ivibet.com з 8.10.22 на свою виплату (650 євро)

Запитавши кілька разів, ви завжди отримуєте ті самі зволікаючі відповіді, як... це перевіряється тощо.


Хтось із вас має досвід у цьому відношенні?

Чи може виплата також бути пов’язана з блокуванням в OASIS?



Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
Pepe1984
2 р. тому

Привіт,

На жаль, іноді вилучення може бути відкладено через подальші перевірки - навіть, у цьому випадку, я вважаю, що ви повинні бути належним чином помічені. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, було. Також було кілька виплат, які були на рахунку протягом одного дня. Я не знаю, чому це раптом перестало працювати. Мій обліковий запис уже закрили. Однак я здійснив виплату заздалегідь, і виплати були підтверджені мені електронною поштою як успішні. Гроші просто не надходили на мій рахунок. Крім того, я дозволив себе заблокувати в OASIS. Все це насправді не повинно мати нічого спільного з виплатою. Пишуть знову і знову, що перевіряють. Але не в чому саме проблема чи коли я отримаю гроші. Щонайменше 650 євро.

Хтось із вас має уявлення, що може бути причиною?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, було. Також було кілька виплат, які були на рахунку протягом одного дня. Я не знаю, чому це раптом перестало працювати. Мій обліковий запис уже закрили. Однак я здійснив виплату заздалегідь, і виплати були підтверджені мені електронною поштою як успішні. Гроші просто не надходили на мій рахунок. Крім того, я дозволив себе заблокувати в OASIS. Все це насправді не повинно мати нічого спільного з виплатою. Пишуть знову і знову, що перевіряють. Але не в чому саме проблема чи коли я отримаю гроші. Щонайменше 650 євро.

Хтось із вас має уявлення, що може бути причиною?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт! Мені дуже прикро почути про вашу проблему з казино. Сподіваюся, незабаром це буде вирішено. Я б спробував запитати у казино ідентифікатор транзакції, якщо вони спілкуватимуться з вами. А потім перевірити його в банку або у свого провайдера, який використовувався для зняття. Ви вже пробували це? Якщо це не працює, я рекомендую вам подати скаргутут, на нашому веб-сайті .

Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її. Бажаю тобі удачі. ✨

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оплату зробили сьогодні!

Будь ласка, тему можна закривати!


Велике спасибі за підтримку!


Вітаю Шнайдера

Автоматичний переклад.
Pepe1984
2 р. тому

Привіт, ще одна чудова новина! Дякую за це! 👍🌟👏 Вітаємо!

Збираєшся там знову грати?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого