ФорумОбговорення скаргВиплата за вулкан Вегас

Виплата за вулкан Вегас (Сторінка 3)

3 р. тому від Saskia
|
25329 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

майже 2 тижні


Автоматичний переклад.
houseriderz
1 рік тому

О, ласкаво просимо назад! Кажете, майже два тижні? Я б сказав, що має бути набагато швидше.

Що ж, минуло чимало часу з тих пір, то де ти зараз граєш? Що з тобою?

Ви чули про останні події? Можливо, перший турнір з безкоштовних ігрових автоматів ? 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але Vulkan Vegas також не має німецької ліцензії, тому залишається незаконним. Жодного інтересу. Отримайте нарешті німецькі права. Тим часом, перші казино на Кюрасао були успішно позовні, і гроші можна вимагати від гравця.


Дякую і допобачення

Автоматичний переклад.
abelinglaekamp
1 рік тому

Так, багато казино великих брендів не мають «місцевої ліцензії».

Чи можу я дізнатися, які нещасні казино успішно подали в суд? Це чесне запитання, запевняю вас. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Крім усього іншого, всі казино, розташовані в тій чи іншій формі на Мальті, і Vulkan Vegas, минулого року LG Hamburg, були засуджені до виплати. Тим часом Мальта намагається запобігти позовам за допомогою нового законодавства, але Мальта порушує законодавство ЄС 😁😁.

Жодна ліцензія не залишається незаконною в країні, де вона пропонується.

Автоматичний переклад.
abelinglaekamp
1 рік тому

Ага, бачу!

Думаю, вам може бути цікаво приєднатися до цієї теми про судові страти та судові процеси:

https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23

Ти? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт всім! Я виграв 10 000 євро на VulkanVegas тиждень тому! Я хотів отримати виплату, але, на жаль, виплату було відхилено. Потім я захотів отримати виплату ще раз, а потім мені сказали, що мій рахунок потрібно підтвердити. Але це було 3 роки тому. Ну, я знову завантажив документи, вони були відхилені, і мою виплату також знову відхилили. Я знову завантажив документи, і зараз вони знову обробляються. Оскільки мені потрібно знову ввести виплату, я більше не міг ввести 10 000, а лише 5 000, потім хотів ввести інший, який перевищував лише 3 000... це триває вже тиждень... Що я можу зробити ? Я теж хочу свій виграш! З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Saskia
11 міс. тому

Привіт Саскія!

Приємно, що ви виграли 10 000 євро. Але лише для вашого розуміння. Подібно до того, як казино не має права на втрачені гроші, які ви можете подати до суду, якщо в країні, де вони пропонуються, немає ліцензії, ви також не маєте права на виплату, оскільки Vulkan Vegas не має ліцензії в Німеччині. Це означає, що у вас немає шансів отримати будь-який виграш.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Saskia
11 міс. тому

У своєму рішенні від 13 вересня 2022 року (Az. 10 O 2570/20) Регіональний суд (LG) Дрездена присудив учаснику гри та гравцеві відшкодування його ставок у сумі близько 8 000,00 євро, які він сплатив зі свого обліковий запис із серпня 2017 року по червень 2020 року втратив місце проживання в Дрездені через іноземний онлайн-портал азартних ігор і ставок.

Оператором онлайн-ставок на спорт і онлайн-азартних ігор була Invicta Networks NV, розташована в Кюрасао. У своїй постанові від 13 вересня 2022 року (посилання 10 O 2570/20) регіональний суд (LG) Дрездена зобов’язав учасника гри та гравця відшкодувати свої ставки на суму близько 8000,00 євро, які він програв із серпня. 2017-го по червень 2020-го зі своєї резиденції в Дрездені через іноземний онлайн-портал азартних ігор і ставок.


Оператором онлайн-ставок на спорт і онлайн-азартних ігор була Invicta Networks NV, розташована в Кюрасао.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт всім! Я виграв 10 000 євро на VulkanVegas тиждень тому! Я хотів отримати виплату, але, на жаль, виплату було відхилено. Потім я захотів отримати виплату ще раз, а потім мені сказали, що мій рахунок потрібно підтвердити. Але це було 3 роки тому. Ну, я знову завантажив документи, вони були відхилені, і мою виплату також знову відхилили. Я знову завантажив документи, і зараз вони знову обробляються. Оскільки мені потрібно знову ввести виплату, я більше не міг ввести 10 000, а лише 5 000, потім хотів ввести інший, який перевищував лише 3 000... це триває вже тиждень... Що я можу зробити ? Я теж хочу свій виграш! З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Відповідно до того, що ви описуєте, ви повинні спочатку пройти додаткову перевірку, щоб мати можливість зняти гроші. Казино також повідомило, чому ваші документи були відхилені? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, і якщо нічого не зміниться, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Чи можна було б трохи терпіти і почекати, щоб побачити, чи знову відхилять ваші документи, чи як розвиватиметься вся ситуація?

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро. Мої документи були схвалені вчора, а потім я одразу отримав ще один електронний лист із проханням завантажити документи. Служба підтримки не відповідає, але я знову щось завантажив і запитав у чаті, чому я повинен це робити далі. Все, що я отримую, це відповідь, що вони не можуть мені допомогти і що я повинен звернутися в службу підтримки... дуже смішно. У мене вже є. Так, я б почекав ще тиждень, тому що сьогодні я запитав першу виплату тиждень тому... Якщо до того часу нічого не станеться, я подам скаргу. Наперед дякую за підтримку!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я щойно побачив, що VulkanVegas виплачує мій виграш. Проте: я не міг подати заявку на 10 000, а лише один раз на 5 000 євро і один раз на 3 000 євро. Але раптом я отримав лише 400 євро. Я запитав у чаті, куди поділися мої 1600 євро. Вони відповіли, що це комісія за виплату! Я вибрав зняття з комісією. Але я його ніде не вводив і ніколи не платив жодних комісій за зняття. а потім мені сказали в чаті, що я повинен ставити свій депозит двічі. Я виграв 10 000 євро зі ставкою 20 євро. Що я зараз не розумію? Я зробив скріншоти історії чату...

Автоматичний переклад.
Saskia
10 міс. тому

Відповідно до того, що ви пишете, ви зробили два зняття коштів, які вже були схвалені, так?

Що стосується 1600 євро, я вважаю, що це занадто багато для зборів, і після розмови з моїм колегою я б порадив подати скаргу зараз, тому що я не вважаю, що це нормально, якщо вас не поінформували про щось подібне.

Ти збираєшся це зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я подаю скаргу. Виплати також відбувалися нормально, не було жодних ознак того, що мені потрібно було сплачувати будь-які комісії. Я кілька разів вигравав 1000 або 2000 і ніколи не платив жодних комісій.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ich habe grade die Beschwerde eingereicht.

Автоматичний переклад.
Saskia
10 міс. тому

Звичайно, я розумію, я вважаю, що це досить високі комісії, тому давайте подивимося, до чого наша команда приведе скаргу. Сподіваюся, все буде повідомлено і вирішено. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Звичайно, я розумію, я вважаю, що це досить високі комісії, тому давайте подивимося, до чого наша команда приведе скаргу. Сподіваюся, все буде повідомлено і вирішено. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Було б чудово! Давай зачекаємо...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Зробив два вилучення. Мав кредит понад 1700 євро. Гроші не надійшли на мій поточний рахунок і не повернулися на мій рахунок гравця.

4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b

і

d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68

У сьогоднішньому чаті було сказано, що сьогодні я маю понад 500 євро в кредиті, звичайно, вчора після моєї виплати було вираховано дві суми по 500 євро, але вони так і не повернулися на мій розрахунковий рахунок або обліковий запис гравця. Я також маю електронні листи як підтвердження.


Автоматичний переклад.
anderske72
10 міс. тому

Вітаю, ці зняття коштів підтверджено у вашій історії транзакцій? Ви грали з бонусом чи ні? Ви намагалися запитати службу підтримки, де ваш баланс і чи вони його надіслали, чи що?

У будь-якому випадку, я бачу, що у вас є скарга , тому наша команда спробує вам допомогти. Сподіваюся, це буде просто непорозуміння і все вирішиться якомога швидше.

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Зараз виплачено 1000 євро. Я виграв гроші реальними грошима, а не бонусом. 500 євро все ще відсутні.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого