О, ласкаво просимо назад! Кажете, майже два тижні? Я б сказав, що має бути набагато швидше.
Що ж, минуло чимало часу з тих пір, то де ти зараз граєш? Що з тобою?
Ви чули про останні події? Можливо, перший турнір з безкоштовних ігрових автоматів ? 🙂
Oh, welcome back! Almost two weeks you say? Well, should be much quicker, I'd say.
Well, it has been quite some time since, so where are you playing now? What's up with you?
Have you heard about the recent events? The first free slots tournament, perhaps? 🙂
Вибачте, але Vulkan Vegas також не має німецької ліцензії, тому залишається незаконним. Жодного інтересу. Отримайте нарешті німецькі права. Тим часом, перші казино на Кюрасао були успішно позовні, і гроші можна вимагати від гравця.
Дякую і допобачення
Sorry, but also Vulkan Vegas, has no German license and therefore remains illegal. No interest. Finally get a German license. In the meantime, the first casinos on Curacao have been successfully sued and money can be demanded back from the player.
thank you and goodbye
Sorry aber auch Vulkan Vegas,hat keine deutsche Lizenz ubd bleibt somit weiterhin illegal. Kein Interesse. Besorgt euch endlich eine deutsche Lizenz . Mittlerweile wurden die ersten Casinos ,auf Curacao erfolgreich verklagt und Gelder können vom Spieler zurück verlangt werden.
Danke und auf Wiedersehen
Так, багато казино великих брендів не мають «місцевої ліцензії».
Чи можу я дізнатися, які нещасні казино успішно подали в суд? Це чесне запитання, запевняю вас. 🙂
Yes, many big brand casinos are not licensed "locally".
May I know which unhappy casinos were successfully sued, please? It's an honest question, I assure you. 🙂
Привіт!
Крім усього іншого, всі казино, розташовані в тій чи іншій формі на Мальті, і Vulkan Vegas, минулого року LG Hamburg, були засуджені до виплати. Тим часом Мальта намагається запобігти позовам за допомогою нового законодавства, але Мальта порушує законодавство ЄС 😁😁.
Жодна ліцензія не залишається незаконною в країні, де вона пропонується.
Hello!
Among other things, all casinos based in Malta, in some form, and Vulkan Vegas, last year by the LG Hamburg, were all sentenced to repayment. In the meantime, Malta is trying to prevent the lawsuits with new legislation, but Malta is violating EU law 😁😁.
No license remains illegal in a country where it is offered.
Hallo!
Unter anderem sämtliche Casinos, mit Sitz auf Malta, in irgendeiner Form, und Vulkan Vegas, letztes Jahr vom LG Hamburg, wurden alle zur Rückzahlung verurteilt. Mittlerweile versucht Malta, mit einer neuen Gesetzgebung, den Klagen vorzubeugen, aber damit verstößt Malta, gegen EU Recht 😁😁.
Keine Lizenz, in einem Land, wo es angeboten wird, bleibt Illegal.
Ага, бачу!
Думаю, вам може бути цікаво приєднатися до цієї теми про судові страти та судові процеси:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Ти? 🙂
Aha, I see!
I think you may be interested in joining this thread about legal executions and trials:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Are you? 🙂
Привіт всім! Я виграв 10 000 євро на VulkanVegas тиждень тому! Я хотів отримати виплату, але, на жаль, виплату було відхилено. Потім я захотів отримати виплату ще раз, а потім мені сказали, що мій рахунок потрібно підтвердити. Але це було 3 роки тому. Ну, я знову завантажив документи, вони були відхилені, і мою виплату також знову відхилили. Я знову завантажив документи, і зараз вони знову обробляються. Оскільки мені потрібно знову ввести виплату, я більше не міг ввести 10 000, а лише 5 000, потім хотів ввести інший, який перевищував лише 3 000... це триває вже тиждень... Що я можу зробити ? Я теж хочу свій виграш! З найкращими побажаннями
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Привіт Саскія!
Приємно, що ви виграли 10 000 євро. Але лише для вашого розуміння. Подібно до того, як казино не має права на втрачені гроші, які ви можете подати до суду, якщо в країні, де вони пропонуються, немає ліцензії, ви також не маєте права на виплату, оскільки Vulkan Vegas не має ліцензії в Німеччині. Це означає, що у вас немає шансів отримати будь-який виграш.
З найкращими побажаннями
Hello Saskia!
It's nice that you won 10,000 euros. But just for your understanding. Just as the casino has no right to the lost money, which you can sue for if there is no license in the country where it is offered, you also have no right to a payout because Vulkan Vegas does not have a license in Germany . This means you have no chance of claiming any winnings.
Best regards
Hallo Saskia!
Das ist schön, daß du 10.000 Euro gewonnen hast. Aber nur für dich zum Verständnis. So wie das Casino kein Recht hat, auf das verlorene Geld , was du einklagen kannst, wenn keine Lizenz in dem Land vorliegt, wo es angeboten wird, so hast du auch kein Recht auf Auszahlung weil, keine Lizenz für Vulkan Vegas vorliegt, in Deutschland. Du hast somit keine Chance, Gewinne einzuklagen.
Viele Grüße
У своєму рішенні від 13 вересня 2022 року (Az. 10 O 2570/20) Регіональний суд (LG) Дрездена присудив учаснику гри та гравцеві відшкодування його ставок у сумі близько 8 000,00 євро, які він сплатив зі свого обліковий запис із серпня 2017 року по червень 2020 року втратив місце проживання в Дрездені через іноземний онлайн-портал азартних ігор і ставок.
Оператором онлайн-ставок на спорт і онлайн-азартних ігор була Invicta Networks NV, розташована в Кюрасао. У своїй постанові від 13 вересня 2022 року (посилання 10 O 2570/20) регіональний суд (LG) Дрездена зобов’язав учасника гри та гравця відшкодувати свої ставки на суму близько 8000,00 євро, які він програв із серпня. 2017-го по червень 2020-го зі своєї резиденції в Дрездені через іноземний онлайн-портал азартних ігор і ставок.
Оператором онлайн-ставок на спорт і онлайн-азартних ігор була Invicta Networks NV, розташована в Кюрасао.
In its judgment of September 13, 2022 (Az. 10 O 2570/20), the Regional Court (LG) Dresden awarded a game participant and bettor a refund of his betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he paid from his account from August 2017 to June 2020 had lost his residence in Dresden via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao. In its ruling of September 13, 2022 (ref. 10 O 2570/20), the regional court (LG) Dresden ordered a game participant and bettor to refund their betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he had lost from August 2017 to June 2020 from his residence in Dresden, via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao.
Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.
Привіт всім! Я виграв 10 000 євро на VulkanVegas тиждень тому! Я хотів отримати виплату, але, на жаль, виплату було відхилено. Потім я захотів отримати виплату ще раз, а потім мені сказали, що мій рахунок потрібно підтвердити. Але це було 3 роки тому. Ну, я знову завантажив документи, вони були відхилені, і мою виплату також знову відхилили. Я знову завантажив документи, і зараз вони знову обробляються. Оскільки мені потрібно знову ввести виплату, я більше не міг ввести 10 000, а лише 5 000, потім хотів ввести інший, який перевищував лише 3 000... це триває вже тиждень... Що я можу зробити ? Я теж хочу свій виграш! З найкращими побажаннями
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Привіт! Відповідно до того, що ви описуєте, ви повинні спочатку пройти додаткову перевірку, щоб мати можливість зняти гроші. Казино також повідомило, чому ваші документи були відхилені? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, і якщо нічого не зміниться, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Чи можна було б трохи терпіти і почекати, щоб побачити, чи знову відхилять ваші документи, чи як розвиватиметься вся ситуація?
Дай мені знати, як справи.
Hi, according to what you describe you must first complete a additional verification to be able to withdraw the money. Did the casino also say why your documents were rejected? I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation and if nothing changes, then I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you. Would it be possible to be a bit more patient and wait and see if your documents are rejected again or how the whole situation develops ?
Let me know how it goes.
Привіт Яро. Мої документи були схвалені вчора, а потім я одразу отримав ще один електронний лист із проханням завантажити документи. Служба підтримки не відповідає, але я знову щось завантажив і запитав у чаті, чому я повинен це робити далі. Все, що я отримую, це відповідь, що вони не можуть мені допомогти і що я повинен звернутися в службу підтримки... дуже смішно. У мене вже є. Так, я б почекав ще тиждень, тому що сьогодні я запитав першу виплату тиждень тому... Якщо до того часу нічого не станеться, я подам скаргу. Наперед дякую за підтримку!
Hello Jaro. My documents were approved yesterday and then I immediately received another email telling me to upload documents. Support doesn't answer me, but I uploaded something again and asked in the chat why I should keep doing this. All I get is the answer that they can't help me and that I should contact support... very funny. I already have it. Yes, I would wait another week because I requested the first payout a week ago today... If nothing has happened by then, I will file a complaint. Thank you in advance for your support!
Hallo Jaro. Meine Dokumente wurden gestern genehmigt und dann habe ich gleich erneut eine Mail bekommen, dass ich Dokumente hochladen soll. Der Support antwortet mir nicht, ich habe trotzdem nochmal was hochgeladen und im Chat nachgefragt warum ich das ständig tun soll. Da bekomme ich nur die Antwort, dass die mir nicht weiterhelfen können und ich mich an den support wenden soll... sehr witzig. Hab ich ja schon. Ja ich würde dann noch eine Woche warten weil ich die erste Auszahlung heute vor einer Woche angefragt habe... Wenn sich bis dahin nichts getan, hat werde ich eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank schonmal für eure Unterstützung!
Привіт, я щойно побачив, що VulkanVegas виплачує мій виграш. Проте: я не міг подати заявку на 10 000, а лише один раз на 5 000 євро і один раз на 3 000 євро. Але раптом я отримав лише 400 євро. Я запитав у чаті, куди поділися мої 1600 євро. Вони відповіли, що це комісія за виплату! Я вибрав зняття з комісією. Але я його ніде не вводив і ніколи не платив жодних комісій за зняття. а потім мені сказали в чаті, що я повинен ставити свій депозит двічі. Я виграв 10 000 євро зі ставкою 20 євро. Що я зараз не розумію? Я зробив скріншоти історії чату...
Hello, I just saw that VulkanVegas is paying out my winnings. However: I couldn't apply for 10,000, but only once for €5,000 and once for €3,000. But suddenly I only had credit of €400. I asked in the chat where my €1,600 went. They replied that these were fees for the payout! I have chosen withdrawal with fees. But I haven't entered it anywhere and I've never paid any fees for a withdrawal. and then I was told in the chat that I had to wager my deposit twice. I won €10,000 with a €20 stake. What don't I understand now? I took screenshots of the chat history...
Hallo, ich habe grade gesehen dass VulkanVegas meine Gewinne auszahlt. Allerdings: Ich konnte ja nicht 10.000 beantragen , sondern nur einmal 5000 und einmal 3000€. Plötzlich hatte ich aber nur noch Guthaben von 400€. Ich habe im Chat gefragt, wo meine 1.600€ geblieben sind. Da haben die geantwortet, dass das Gebühren sind für die Auszahlung! Ich habe Auszahlung mit Gebühren gewählt. Habe ich aber nirgendwo eingegeben und ich habe auch noch nie Gebühren für eine Auszahlung bezahlt. und dann sagte man mir im Chat noch, dass ich meine Einzahlung 2 mal umsetzen müsste. Ich habe die 10.000€ mit 20€ Einsatz gewonnen. Was verstehe ich da jetzt nicht? Ich habe Screenshots von dem Chatverlauf gemacht...
Відповідно до того, що ви пишете, ви зробили два зняття коштів, які вже були схвалені, так?
Що стосується 1600 євро, я вважаю, що це занадто багато для зборів, і після розмови з моїм колегою я б порадив подати скаргу зараз, тому що я не вважаю, що це нормально, якщо вас не поінформували про щось подібне.
Ти збираєшся це зробити?
According to what you write, you have made two withdrawals that have already been approved, yes ?
As for the €1600, I think it is too much for the fees and after talking to my colleague I would recommend to file a complaint now, because I don't think it's okay if you have not been informed of anything like that.
Are you going to do it ?
Так, я подаю скаргу. Виплати також відбувалися нормально, не було жодних ознак того, що мені потрібно було сплачувати будь-які комісії. Я кілька разів вигравав 1000 або 2000 і ніколи не платив жодних комісій.
Yes, I am filing a complaint. The payouts also ran normally, there was no indication that I had to pay any fees. I've won 1000 or 2000 several times and never paid any fees.
Ja ich reiche eine Beschwerde ein. Die Auszahlungen liefen auch ganz normal, da gab es keinen Hinweis dass ich darauf Gebühren zahlen muss. Ich habe schon öfter mal 1000 oder 2000 gewonnen und habe nie Gebühren bezahlt.
Звичайно, я розумію, я вважаю, що це досить високі комісії, тому давайте подивимося, до чого наша команда приведе скаргу. Сподіваюся, все буде повідомлено і вирішено. Я тримаю кулаки. 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Звичайно, я розумію, я вважаю, що це досить високі комісії, тому давайте подивимося, до чого наша команда приведе скаргу. Сподіваюся, все буде повідомлено і вирішено. Я тримаю кулаки. 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Було б чудово! Давай зачекаємо...
That would be great! Let's wait...
Das wäre toll! Warten wir mal ab...
Зробив два вилучення. Мав кредит понад 1700 євро. Гроші не надійшли на мій поточний рахунок і не повернулися на мій рахунок гравця.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
і
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
У сьогоднішньому чаті було сказано, що сьогодні я маю понад 500 євро в кредиті, звичайно, вчора після моєї виплати було вираховано дві суми по 500 євро, але вони так і не повернулися на мій розрахунковий рахунок або обліковий запис гравця. Я також маю електронні листи як підтвердження.
Made two withdrawals. Had over €1700 in credit. The money neither went into my checking account nor came back into my player account.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
and
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
In the chat today it is said that I only have over €500 in credit today, of course, yesterday two €500 were deducted after my payout, but they never came back to my checking account or the player account. I also have the emails as confirmation.
Habe zwei Auszahlungen getätigt. Hatte über 1700 € Guthaben. Das Geld ist weder auf mein Girokonto eingegangen noch auf mein Spielerkonto zurück gekommen.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
und
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
Im Chat wird heute gesagt ich habe heute ja nur über 500 € Guthaben, ja klar, gestern wurden 2x 500 € nach meiner Auszahlung abgezogen die aber weder auf mein Girokonto noch auf dem Spielerkonto zurück gekommen sind. Die E-Mails habe ich auch noch als Bestätigung.
Вітаю, ці зняття коштів підтверджено у вашій історії транзакцій? Ви грали з бонусом чи ні? Ви намагалися запитати службу підтримки, де ваш баланс і чи вони його надіслали, чи що?
У будь-якому випадку, я бачу, що у вас є скарга , тому наша команда спробує вам допомогти. Сподіваюся, це буде просто непорозуміння і все вирішиться якомога швидше.
Дай мені знати, як справи.
Hello, are those withdrawals confirmed in your transaction history ? Did you play with the bonus or not ? Did you try to ask the support where your balance is and if they sent it or what ?
Anyway, I see you have a complaint, so our team will try to help you. I hope this will be just a misunderstanding and everything will be resolved as soon as possible.
Let me know how it goes.
Зараз виплачено 1000 євро. Я виграв гроші реальними грошима, а не бонусом. 500 євро все ще відсутні.
€1000 has now been paid out. I won the money with real money, not with a bonus. €500 is still missing.
1000 € wurden jetzt ausgezahlt. Das Geld habe ich mit Echtgeld gewonnen nicht mit Bonus. 500 € fehlen noch.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.