Vulcan Vegas, в який я знову зіграв, щоб випробувати його, і вчора виграв 480 євро з 50, які я заплатив, і готівкою сьогодні на моєму банку
Vulcan vegas i played again to test it at i won yesterday 480 euros with 50 which i payed in and the cash today on my bank accoung
Гей, смартфони або планшети також можуть перетворитися на портативне Інтернет-казино. Спочатку потрібно встановити мобільний додаток і запустити додаток у зручний час, навіть у громадському транспорті по дорозі додому.
Hey, smartphones or tablets can also turn into a portable online casino. You must first install the mobile application and launch the application at a convenient time, even on public transport on the way home.
Вони смокчуть великий час
Сьогодні відхилив моє зняття без причини..Почекавши 18 днів і протягом 18 днів вони забезпечили мені 20 разів, все було добре
Сьогодні я спробував ще раз, але зараз мені все одно, як виграти .. Вони накидають гравців і встановлюють власні правила. Вони не є професіоналами, щоб мати казино
They suck big time
Today the rejected my withdrawal with no reason..After waiting 18 days and during the 18 days they ensured me 20 times everything was fine
I tried again today but now I don't care about the winnings..They shit on the players and making their own rules. They are not professionel enogh to have a casino
Але чи запитували ви у них, чому вони відхилили ваш вихід?
But have you asked them why they rejected your withdrawal?
Так, але служба підтримки не має уявлення про те, що відбувається в розділі платежів .. Вони не знають про все і не дають жодних відповідей
Попросив маленький з 1000 з 10 000 .. Відхилено сьогодні. Ні пошти, ні відповіді на те, чому
Ніколи раніше не випробовував такого вишуканого казино
Yes but support have no idea what is going on in the payment section.. They are clueless on everything and don't provide any answers
Requested a small one of 1000 of the 10.000..Rejected today. No mail and no answer on why
Never experienced so uprofessionel casino before
Так, саме це я і хотів сказати
Yes, that's exactly what I wanted to say
Ja genau das wollte ich sagen
Я думаю, що краще спілкуватися з ними електронною поштою, щоб вони мали більше часу поговорити з відділом платежів і запитати їх, що відбувається. У будь-якому випадку, той факт, що вони відмовляються від вашого відмови і не надсилають вам жодної інформації щодо цього, просто веселий.
I think it's better to communicate with them via email so they have more time to talk to the payments department and ask them what's going on. Anyway, the fact that they decline your withdrawal and don't send you any information regarding it is just hilarious.
Банківський трансфер. Вони робили це раніше, і без проблем, але це зайняло вічно
Тепер вони знову відкинули всіх, стверджуючи, що це текінічні питання
Попросив мене спробувати ще раз і сказав, що це може зайняти 14 робочих днів
Це казино - жарт і не заслуговує хороших ставок
Bank Transfer. They did it before and no problem but it took forever
Now they rejected all again, Claiming it is tequinical issues
Asked me to try again and say it can take 14 working days
This casino is a joke and do not deserve good rates
Я хотів дочекатися нашої чергової зустрічі в середу, але спробую винести її на стіл завтра. Як я вже говорив раніше, я не думаю, що будь-яке казино повинно мати такий високий рейтинг, коли стільки гравців мають такий поганий досвід із зняттям коштів.
I wanted to wait for our regular Wednesday meeting, but I'll try to bring it on the table tomorrow. As I said before, I don't think that any casino should have so high rating when so many players have that bad experience with withdrawals.
Шановний Даніеле,
Якщо 3-6 гравців відчувають труднощі із сотні
тисячі - я справді вірю, що це твердий знак відмінного сервісу і
репутація також. Ви знаєте мій Skype, знаєте мою електронну пошту - будь ласка
зв'яжіться зі мною будь-коли з електронною поштою гравця, і ми проведемо розслідування. Також буде
набагато зручніше, якщо гравці, які можуть зазнати труднощів, можуть
просто подайте скаргу в CasinoGuru.
Dear Daniel,
If 3-6 players experience difficulties out of hundreds of
thousands - I truly believe that this is a firm sign of excellent service and
reputation as well. You know my Skype, you know my e-mail - please feel free to
ping me anytime with the player's email, and we will investigate. Also would be
much more convenient if the players who may experience difficulties could
simply file a complaint at CasinoGuru.
Здравствуйте,
3-6 гравців, про яких ви говорите? Цей коментар насправді змусив мене почати копати через форум. Я не впевнений, чи знайшов я кожного користувача, але це користувачі, які скаржились тут на повільний процес виведення коштів у Вулкан-Вегасі. Протягом кількох останніх тижнів це 14 (за винятком одного старішого випадку). Якщо ви пройдете цей форум, ви зможете побачити, що люди іноді скаржаться на тривалий процес виведення коштів у різних казино, але кількість скарг на зняття коштів та відсутність зв'язку у Vulkan Vegas є іншим рівнем порівняно з БУДЬ-ЯКИМ іншим казино, згаданим на форуму.
Ми обговорили це питання на одній із наших регулярних зустрічей компанії, і всі ми домовились, що дозволяючи гравцям чекати кілька тижнів на їх зняття, не інформуючи їх про те, що відбувається, і відмовляючись від зняття коштів, не повідомляючи їх про причину, це викликає дуже поганий досвід для гравців.
Якщо ваша служба підтримки сповістила гравців про ваші проблеми з постачальниками платежів і пояснила ситуацію, я не можу стверджувати, що всі гравці зрозуміли б і прийняли це, але принаймні було б справедливо повідомити їх про поточний стан, а не залишатись мовчазний.
Звичайно, є казино, які робили б те саме, але я просто очікував би від казино з таким високим рейтингом та прекрасною репутацією більшого.
Щодо вашої записки про подання скарги - гравці вирішили подати її на форум. Звичайно, вони можуть подати нову скаргу, якщо захочуть. З іншого боку, я не вважаю необхідним подавати скаргу, коли гравці врешті отримають гроші. Для них це був просто поганий досвід, і тому вони, мабуть, принесли його на форум, щоб поділитися ним з іншими.
Hello,
3-6 players you say? This comment actually forced me to start digging trough the forum. I'm not sure if I found every single user, but these are users who complained here about slow withdrawal process in Vulkan Vegas. It's 14 during few recent weeks (except one older case). If you go through this forum, you can see that people sometimes complain about the long withdrawal process in different casinos, but the amount of complaints we have against withdrawals and lack of communication in Vulkan Vegas is another level compared to ANY other casino mentioned on the forum.
We discussed this matter on one of our regular company meetings and we all agreed that letting the players wait for few weeks for their withdrawals without informing them about what's going on and declining their withdrawals without informing them about the reason, causes really bad experience for the players.
If your customer support informed the players about your issues with payment providers and explained the situation, I can't claim that all the players would understood and accepted it, but at least it would be fair to inform them about the current state instead of remaining silent.
Of course, there are casinos that would do the same, but I'd simply expect more from a casino with so high rating and perfect reputation.
Regarding your note about submitting a complaint - it was the players decision to bring it on the forum. Of course, they can submit a new complaint if they want to. On the other hand, I don't think it's necessary to submit a complaint when the players eventually received the money. It was just a bad experience for them and that's why they probably brought it on the forum in order to share it with others.
Охх) Ви навіть виховували цей - Е. Беккард
Ви навіть читали скаргу?) чи, можливо, у Вас був шанс прочитати листування між Вашим колегою та мною на цьому гравці?
Серйозно, я настійно рекомендую створити скаргу / або повідомити мене про будь-які проблеми.
Я тут, щоб допомогти і зроблю все можливе, щоб підвищити задоволеність клієнтів.
Знову ж таки, навіть незважаючи на те, що ви згадали 14 гравців, це становить менше 0,003% від загальної кількості активних гравців.
З нетерпінням чекаємо нашої подальшої співпраці.
З повагою,
Олександр
Ps Я був би вдячний, якщо б ви навчили мене, як слідкувати за будь-якою темою, пов'язаною з казино Vulkanvegas на форумі. До сьогодні - я не знав, що це навіть існує, я ніколи не отримував жодних повідомлень тощо.
Ohhh) You even brought up this one - E.Beccard
did you even read the complaint?) or maybe did you have a chance to read the correspondence btw your colleague and me re this player?
On a serious note, I am strongly advising creating the complaint/or notifying me in any trouble at all.
I am here to assist and will do the very best to bring up the customer satisfaction.
Again, even though you mentioned 14 players, this makes it less than 0.003% of all the active players' pool.
Looking forward to our further cooperation.
Kind regards,
Alexander
P.s. I would appreciate if you teach me how to monitor any topic related to Vulkanvegas casino on the forum. Till today - I was not aware it was even existing, I have never received any type of notifications etc.
Я не відреагував на це у першому дописі, написаному вам, але оскільки ви знову використали аргумент ... Чи справді ви припускаєте, що кожен клієнт, який мав проблеми з виведенням грошей у вашому казино, прийшов на цей форум і написав нове повідомлення про це? Якщо у нас тут було 14 користувачів, то насправді це повинні бути сотні чи тисячі відкладених вилучень коштів. 14 користувачів - це лише зразок, взятий з вашої бази користувачів, тому це дуже далеко від ваших 0,003%. Інші користувачі просто продовжують звертатися до вашої служби підтримки, поки вони врешті не отримають виграш або навіть гірше, поки вони не втратять його, перш ніж їм вдасться зняти гроші. Вони, мабуть, навіть не знають про цей форум, тому не мають уявлення скаржитися на нього тут.
Починаючи з сьогоднішнього дня, я буду повідомляти вас про те, що про Вулкана Вегаса згадають на форумі, і я вдячний, що ви готові поговорити з гравцями тут. Завжди краще отримати пряму відповідь від представника казино, замість того, щоб здогадуватися, в чому проблема.
Що стосується Е. Беккарда - ні, я навіть не є членом команди, яка займається розглядом скарг. Я назвав лише всіх, хто описав тут будь-яку проблему із зняттям коштів у вашому казино. Звичайно, в деяких випадках помилка може бути на стороні гравця.
I didn't react to it in the initial post written to you, but since you used the argument again...Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals. The 14 users are just a sample taken from your user base so it's very far from your 0.003%. Other users simply keep contacting your customer support until they eventually receive the winnings or even worse, until they lose it before they manage to withdraw. They probably don't even know about this forum so they don't get the idea of complaining about it here.
Starting from today, I'll notify you whenever Vulkan Vegas will be mentioned on the forum and I appreciate that you're willing to talk to the players here. It's always better to have a direct reply from the casino representative instead of guessing what might be the issue.
Regarding E.Beccard - no, I'm not even part of the team that deals with complaints. I only named everyone who described here any kind of issue with withdrawals in your casino. Of course, in some cases, the fault might be on the player's side.
Ви справді припускаєте, що кожен клієнт, який мав проблеми з виведенням коштів у вашому казино, приходив на цей форум і писав про нього новий допис? Якщо у нас тут було 14 користувачів, то насправді це повинні бути сотні чи тисячі відкладених вилучень коштів.
Щоб відіграти роль адвоката диявола, Казино-гуру, схоже, дуже добре посідає ключові слова, пов’язані з виплатами Vulkan Vegas, що також сприятиме збільшенню кількості скарг на цій конкретній платформі.
Вулкан дійсно має реальні цифри, сумніваюся, вони поділять будь-яку з них, оскільки це не в їх інтересах, оскільки 0,003% - це сміттєвий аргумент. Можливо, вони можуть підтвердити, чи відбулася якась зміна в політиці, чи існують інші причини цього очевидного зростання затримок платежів.
Я бачив, як Гуру при обчисленні репутації приділяв менше уваги дуже старим скаргам, можливо, система, яка надає більшу вагу останнім, може бути корисною для гравців.
Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals.
To play the devil's advocate, Casino Guru seems to rank really well on Vulkan Vegas payout related keywords, that would also contribute to the rise in the number of complaints on this specific platform.
Vulkan does have the real numbers, doubt they'll share any of those since it's not in their interest, that 0.003% is a garbage argument. Perhaps they can confirm if there was any change in policy, or there are other reasons for this apparent rise in payment delays.
I've seen Guru put less weight on very old complaints when calculating the reputation, perhaps a system that gives more weight to recent ones could be beneficial to players.
Дякую, Даніеле,
Як я вже сказав, сподіваюся на подальшу співпрацю.
Приємного вам попереду!
З повагою,
Олександр
Thank you Daniel,
As I said, looking forward to further cooperation.
Have a nice one ahead!
Kind regards,
Alexander
VulcanVegas - шахраї, і я дуже постраждав, вони надіслали мені запрошення на бонус з умовами всередині електронної пошти, але після внесення виявляється, що умови інші, і я не отримую бонус. останній бонус, що означає, що вони брехали мені в попередніх випадках. Я завантажив їхні документи для перевірки, і вони не переглядались місяцями, я кілька разів вимагав цього - але нічого, нарешті вони їх розглянули, і вони не приймають фотографії задньої частини моєї VISA - без причини, і я навіть не виграв Я попросив закрити свій рахунок, відмовив, написав скаргу на адресу сайту для подання скарги - нічого, згідно з їхніми правилами, якщо я не задоволений їх рішеннями - вони повинні дати мені адресу незалежних органів на кого скаржитися - я просив таку адресу - не хочу мені давати ...... це шахрайське казино і взагалі не витрачайте свій час і гроші, щоб там грати.
VulcanVegas are scammers, and I suffered a lot, they sent me invitations for a bonus with the conditions inside the e-mail, but after I deposit it turns out that the conditions are different and I do not receive a bonus. the last bonus, which means that they lied to me in previous cases. I uploaded their documents for verification and they were not reviewed for months, I demanded this several times - but nothing, they finally reviewed them and they do not accept a photo of the back of my VISA - without reason, and I did not even win there.I asked to close my account-refused, I wrote a complaint to the address on the site for complaint-nothing, according to their rules, if I'm not happy with their decisions-they must give me the address of independent bodies of who to complain-I asked for such an address-do not want to give me ...... this is a scam casino and do not waste your time and money to play there at all.
ВулканВегас са измамници,и аз пострадах доста,изпращаха ми покани за бонус с условията вътре в е-мейла,но след като депозирам се оказва,че са други условията и не получавам бонус.това няколко пъти-някрая доста спорих с тях и ми дадоха последният бонус,което означава,че са ме лъгали в предишните случаи.документи им качих сам за верификация и с месеци не се преглеждаха,изисквах неколкократно това-но нищо,накрая ги прегледаха и не ми приемат снимка на задната част на моята ВИЗА-без причина,а дори не съм печелил там.поисках да ми закрият акаунта-отказват,писах жалба на адреса в сайта за оплакване-нищо,по техните правила,ако не съм доволен от решенията им-те трябва да ми дадът адрес на независими органи на който да се оплача-поисках такъв адрес-не иската да ми дадът......това е скам казино и не си губете времето и парите да играете там изобщо.
То в чому саме полягає проблема зараз? Ви хочете закрити там свій рахунок, а вони відмовляються це робити? Якщо я правильно розумію, у вас там немає виграшу, так?
So what exactly is the issue right now? You'd like to close your account there and they refuse to do it? If I understand it correctly, you don't have any winnings there, right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.