ФорумОбговорення скаргВиплата за вулкан Вегас

Виплата за вулкан Вегас (Сторінка 4)

3 р. тому від Butte
|
24574 переглядів 101 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
Butte
3 р. тому

Хто зробив

Автоматичний переклад.
Cabra54
3 р. тому

Vulcan Vegas, в який я знову зіграв, щоб випробувати його, і вчора виграв 480 євро з 50, які я заплатив, і готівкою сьогодні на моєму банку

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гей, смартфони або планшети також можуть перетворитися на портативне Інтернет-казино. Спочатку потрібно встановити мобільний додаток і запустити додаток у зручний час, навіть у громадському транспорті по дорозі додому.

Опубліковано Henrys45 Змінено Daniel
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Vulcan Vegas, в який я знову зіграв, щоб випробувати його, і вчора виграв 480 євро з 50, які я заплатив, і готівкою сьогодні на моєму банку

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Отже, ви стверджуєте, що зняття коштів відбувається швидко після того, як ви отримали перше зняття?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони смокчуть великий час

Сьогодні відхилив моє зняття без причини..Почекавши 18 днів і протягом 18 днів вони забезпечили мені 20 разів, все було добре

Сьогодні я спробував ще раз, але зараз мені все одно, як виграти .. Вони накидають гравців і встановлюють власні правила. Вони не є професіоналами, щоб мати казино

Автоматичний переклад.
Jansen
3 р. тому

Але чи запитували ви у них, чому вони відхилили ваш вихід?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, але служба підтримки не має уявлення про те, що відбувається в розділі платежів .. Вони не знають про все і не дають жодних відповідей


Попросив маленький з 1000 з 10 000 .. Відхилено сьогодні. Ні пошти, ні відповіді на те, чому

Ніколи раніше не випробовував такого вишуканого казино

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Так, саме це я і хотів сказати

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Як ви виплатили, і з електронними листами, я думаю, у них є свої проблеми

Автоматичний переклад.
Jansen
3 р. тому

Я думаю, що краще спілкуватися з ними електронною поштою, щоб вони мали більше часу поговорити з відділом платежів і запитати їх, що відбувається. У будь-якому випадку, той факт, що вони відмовляються від вашого відмови і не надсилають вам жодної інформації щодо цього, просто веселий.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Банківський трансфер. Вони робили це раніше, і без проблем, але це зайняло вічно

Тепер вони знову відкинули всіх, стверджуючи, що це текінічні питання

Попросив мене спробувати ще раз і сказав, що це може зайняти 14 робочих днів

Це казино - жарт і не заслуговує хороших ставок

Автоматичний переклад.
Jansen
3 р. тому

Я хотів дочекатися нашої чергової зустрічі в середу, але спробую винести її на стіл завтра. Як я вже говорив раніше, я не думаю, що будь-яке казино повинно мати такий високий рейтинг, коли стільки гравців мають такий поганий досвід із зняттям коштів.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Шановний Даніеле,

Якщо 3-6 гравців відчувають труднощі із сотні

тисячі - я справді вірю, що це твердий знак відмінного сервісу і

репутація також. Ви знаєте мій Skype, знаєте мою електронну пошту - будь ласка

зв'яжіться зі мною будь-коли з електронною поштою гравця, і ми проведемо розслідування. Також буде

набагато зручніше, якщо гравці, які можуть зазнати труднощів, можуть

просто подайте скаргу в CasinoGuru.

Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
3 р. тому

Здравствуйте,

3-6 гравців, про яких ви говорите? Цей коментар насправді змусив мене почати копати через форум. Я не впевнений, чи знайшов я кожного користувача, але це користувачі, які скаржились тут на повільний процес виведення коштів у Вулкан-Вегасі. Протягом кількох останніх тижнів це 14 (за винятком одного старішого випадку). Якщо ви пройдете цей форум, ви зможете побачити, що люди іноді скаржаться на тривалий процес виведення коштів у різних казино, але кількість скарг на зняття коштів та відсутність зв'язку у Vulkan Vegas є іншим рівнем порівняно з БУДЬ-ЯКИМ іншим казино, згаданим на форуму.

Ми обговорили це питання на одній із наших регулярних зустрічей компанії, і всі ми домовились, що дозволяючи гравцям чекати кілька тижнів на їх зняття, не інформуючи їх про те, що відбувається, і відмовляючись від зняття коштів, не повідомляючи їх про причину, це викликає дуже поганий досвід для гравців.

Якщо ваша служба підтримки сповістила гравців про ваші проблеми з постачальниками платежів і пояснила ситуацію, я не можу стверджувати, що всі гравці зрозуміли б і прийняли це, але принаймні було б справедливо повідомити їх про поточний стан, а не залишатись мовчазний.

Звичайно, є казино, які робили б те саме, але я просто очікував би від казино з таким високим рейтингом та прекрасною репутацією більшого.


Щодо вашої записки про подання скарги - гравці вирішили подати її на форум. Звичайно, вони можуть подати нову скаргу, якщо захочуть. З іншого боку, я не вважаю необхідним подавати скаргу, коли гравці врешті отримають гроші. Для них це був просто поганий досвід, і тому вони, мабуть, принесли його на форум, щоб поділитися ним з іншими.


Бьютт

Cabra54

Янсен

Адріан96

Кевіндероза

gregorvoege

Саскія

tim.d

mblum190

Djfredricks77

Е. Беккард

Мусті385

Анастаз

Ельхуджой15

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Охх) Ви навіть виховували цей - Е. Беккард

Ви навіть читали скаргу?) чи, можливо, у Вас був шанс прочитати листування між Вашим колегою та мною на цьому гравці?


Серйозно, я настійно рекомендую створити скаргу / або повідомити мене про будь-які проблеми.

Я тут, щоб допомогти і зроблю все можливе, щоб підвищити задоволеність клієнтів.

Знову ж таки, навіть незважаючи на те, що ви згадали 14 гравців, це становить менше 0,003% від загальної кількості активних гравців.


З нетерпінням чекаємо нашої подальшої співпраці.


З повагою,

Олександр


Ps Я був би вдячний, якщо б ви навчили мене, як слідкувати за будь-якою темою, пов'язаною з казино Vulkanvegas на форумі. До сьогодні - я не знав, що це навіть існує, я ніколи не отримував жодних повідомлень тощо.





Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
3 р. тому

Я не відреагував на це у першому дописі, написаному вам, але оскільки ви знову використали аргумент ... Чи справді ви припускаєте, що кожен клієнт, який мав проблеми з виведенням грошей у вашому казино, прийшов на цей форум і написав нове повідомлення про це? Якщо у нас тут було 14 користувачів, то насправді це повинні бути сотні чи тисячі відкладених вилучень коштів. 14 користувачів - це лише зразок, взятий з вашої бази користувачів, тому це дуже далеко від ваших 0,003%. Інші користувачі просто продовжують звертатися до вашої служби підтримки, поки вони врешті не отримають виграш або навіть гірше, поки вони не втратять його, перш ніж їм вдасться зняти гроші. Вони, мабуть, навіть не знають про цей форум, тому не мають уявлення скаржитися на нього тут.

Починаючи з сьогоднішнього дня, я буду повідомляти вас про те, що про Вулкана Вегаса згадають на форумі, і я вдячний, що ви готові поговорити з гравцями тут. Завжди краще отримати пряму відповідь від представника казино, замість того, щоб здогадуватися, в чому проблема.


Що стосується Е. Беккарда - ні, я навіть не є членом команди, яка займається розглядом скарг. Я назвав лише всіх, хто описав тут будь-яку проблему із зняттям коштів у вашому казино. Звичайно, в деяких випадках помилка може бути на стороні гравця.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому
Ви справді припускаєте, що кожен клієнт, який мав проблеми з виведенням коштів у вашому казино, приходив на цей форум і писав про нього новий допис? Якщо у нас тут було 14 користувачів, то насправді це повинні бути сотні чи тисячі відкладених вилучень коштів.


Щоб відіграти роль адвоката диявола, Казино-гуру, схоже, дуже добре посідає ключові слова, пов’язані з виплатами Vulkan Vegas, що також сприятиме збільшенню кількості скарг на цій конкретній платформі.


Вулкан дійсно має реальні цифри, сумніваюся, вони поділять будь-яку з них, оскільки це не в їх інтересах, оскільки 0,003% - це сміттєвий аргумент. Можливо, вони можуть підтвердити, чи відбулася якась зміна в політиці, чи існують інші причини цього очевидного зростання затримок платежів.


Я бачив, як Гуру при обчисленні репутації приділяв менше уваги дуже старим скаргам, можливо, система, яка надає більшу вагу останнім, може бути корисною для гравців.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Дякую, Даніеле,

Як я вже сказав, сподіваюся на подальшу співпрацю.


Приємного вам попереду!


З повагою,

Олександр

Автоматичний переклад.
3 р. тому

VulcanVegas - шахраї, і я дуже постраждав, вони надіслали мені запрошення на бонус з умовами всередині електронної пошти, але після внесення виявляється, що умови інші, і я не отримую бонус. останній бонус, що означає, що вони брехали мені в попередніх випадках. Я завантажив їхні документи для перевірки, і вони не переглядались місяцями, я кілька разів вимагав цього - але нічого, нарешті вони їх розглянули, і вони не приймають фотографії задньої частини моєї VISA - без причини, і я навіть не виграв Я попросив закрити свій рахунок, відмовив, написав скаргу на адресу сайту для подання скарги - нічого, згідно з їхніми правилами, якщо я не задоволений їх рішеннями - вони повинні дати мені адресу незалежних органів на кого скаржитися - я просив таку адресу - не хочу мені давати ...... це шахрайське казино і взагалі не витрачайте свій час і гроші, щоб там грати.

Автоматичний переклад.
fofo7788
3 р. тому

То в чому саме полягає проблема зараз? Ви хочете закрити там свій рахунок, а вони відмовляються це робити? Якщо я правильно розумію, у вас там немає виграшу, так?

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого