Так! Я маю на увазі, що я писав до служби підтримки майже 10 разів, на моєму сайті мої документи нібито перевіряються, але якщо я хочу виплатити свої гроші, то я отримую електронне повідомлення про те, що мені слід зв’язатися зі службою підтримки.
Підтримка каже мені, що це може зайняти деякий час, поки перевірка не буде завершена ... Але насправді це так.
Я також відкрив скаргу на сайті, бо все є саме там. Я також можу додати знімки екрана, якщо можу.
Yes! I mean that I've written to the support almost 10 times now, on the site my documents are supposedly verified, but if I want to pay out my money then I get an email that I should contact the support.
The support tells me that it can take a while until the verification is completed ... But actually it is.
I also opened a complaint on the site because everything is exactly there. I can also add screenshots if I can.
Ja! Ich meine doch das ich jetzt knapp 10 mal mit dem Support geschrieben habe, auf der Seite sind meine Dokumente angeblich verifiziert, aber wenn ich mein Geld auszahlen mag dann krieg ich eine Email das ich mich bei dem Support wenden soll.
Der Support sagt mir das es dauern kann bis die Verifizierung abgeschlossen ist... Aber eigentlich ist Sie das schon.
Habe auch eine Beschwerde auf der Seite eröffnet da steht ja alles genau drinne. Ich kann auch gerne Screenshots hinzufügen falls das geht.
Автоматичний переклад.