ФорумОбговорення скаргВиплата за вулкан Вегас

Виплата за вулкан Вегас

4 р. тому від Saskia
|
26014 переглядів 68 відповідей |
|
1 2...4
4 р. тому

Хуху! Я вперше зареєструвався в інтернет-казино Vulkan Vegas 3 листопада 2020 року. Я швидко заробив понад 5000 євро реальних грошей. З середи я намагаюся виплатити суму. Рахунок перевірено, все нормально Aaaaber ... при першій виплаті все було позначено як відхилене. Потім подали заявку ще раз і в п’ятницю мене перевели на мою Visa 500, - €. Зараз три виплати зробили 500, але ще не дійшли до мого рахунку ... Хтось має досвід? Чи завжди це займає так багато часу? Моє відчуття підказує, що вони хочуть мене жартувати ... Тому що, коли я запитую в чаті, вони кажуть, що мені слід почекати, все нормально. Або немає доступного німецькомовного консультанта ... Чат закінчився! Сьогодні мені сказали, що МОЙ банк відмовив у здійсненні платежу, але я навіть не отримав підтвердження по електронній пошті ... Щось дивне ... Може, я занадто нетерплячий ???

Автоматичний переклад.
Saskia
4 р. тому

Привіт, 5000 євро - це дуже багато. Деякі казино просто ділять суму і надсилають її в декількох менших розмірах. Згідно з моїм досвідом, ваш банк фактично міг би відмовити в ньому через "підозрілу поведінку". Я не дуже розумію, чому деякі казино так роблять, але у нас були випадки, коли гравець вигравав 5000 євро, казино надсилало 10x 500 євро з 10 різних банківських рахунків - це дуже дивна поведінка з точки зору вашого банку. Чому 10 різних людей з 10 різних країн надіслали вам 500 євро?

Я не кажу, що Vulkan Vegas це зробив, але це може бути так ... Ви кажете, що ви подали запит на вихід у середу, тому у них було 2 дні, а потім вихідні. Я раджу вам запастися терпінням, але тримати себе в курсі подій. Оскільки ви говорите, що часто немає німецького агента служби підтримки клієнтів, спробуйте надіслати їм електронні листи, тому що агент відповість, як тільки вони прийдуть на зміну. Також будьте готові, що до отримання грошей може пройти кілька тижнів. Згідно з нашими даними, Vulkan Vegas не схожий на казино, яке не платить гравцям, але у них можуть просто виникнути проблеми з вашим банком, що блокує платежі тощо.

Тому я раджу вам почати користуватися електронною поштою, оскільки у вас буде вся історія вашої розмови з агентами підтримки. Дійсно, немає необхідності щодня з ними зв’язуватися. Просто чекайте їхньої відповіді. Дайте нам знати, як він розвивався. Ви завжди можете подати скаргу на наш веб -сайт, але я зробив би це лише в той момент, коли казино перестане реагувати на тривалий період часу, і у вас не буде ваших грошей.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Дякую за відповідь. Одного разу я надіслав електронний запит, але, на жаль, відповіді не отримав. Я продовжуватиму повідомляти, як це відбувається далі ...

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Доброго ранку, те саме саме для мене теж, це приблизно 1200 €, я переказав його на мою MasterCard (500 €, 500 €, 200 €), був у моєму домашньому банку (Sparkasse). перерахував платежі, але потім відхилив, і підтримка завжди говорить мені, що мій банк відмовився, це правда, але не мої гроші зникли, я їх ніде не бачу, і я зараз там з 16.10.2020 до сьогодні, якщо у вас є відповідь, яку ви могли б написати мені, у вас є хоч щось, я нічого не отримав ☹

З повагою

Тім

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Доброго ранку, Тіме, я щойно перевірив свій рахунок ... і він склав 1500,00 євро, отже, загалом 2000 євро. Три все ще відкриті, але всі з різних рахунків ... Я вчора перевірив у Visa, і їм байдуже, звідки беруться гроші, вони не блокують вхідні платежі. І якщо платіж не буде прийнятий, вони повідомить мене про це. Мені цікаво, коли прийде решта. Якщо я правильно прочитав, у мене є 7 днів. Ваші гроші теж не перебувають на вашому балансі? Ви вже подали скаргу сюди? Думаю, вони можуть трохи допомогти. Я б не здався, це багато грошей, які ви виграли. Схрестіть пальці, щоб знайти.

Автоматичний переклад.
tim.d
4 р. тому

Привіт, мені шкода чути про те, що з тобою відбувається. Розподіл вашого зняття коштів на менші суми - це саме те, що я описав вище. У будь-якому разі, я думаю, що у вас може виникнути "випуск Mastercard". Я вже кілька разів описував це на цьому форумі. Простіше кажучи, деякі Mastercards мають проблеми з прийняттям коштів, тому, коли казино схвалює зняття коштів, гроші повертаються назад і ніколи не потрапляють до банку.

Як ви можете бачити у справі Саскії, схоже, казино почало платити гроші, тому я вважаю, що ваша справа буде схожою. Просто спробуйте поговорити з казино та інформувати їх.

Автоматичний переклад.
Saskia
4 р. тому

Так, я дотримуватимусь цього, я справді залежав від цих грошей, у мене троє дітей і я одружений, дитина з важкими вадами, і нарешті я подумав про розумне Різдво, а потім щось подібне

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Хейн вже кілька разів писав у службу підтримки і зателефонував моєму другу, який розуміє російську, який також зателефонував додатково, після чого через 2 дні пошта прийшла знову, мій банк би її відхилив, але це правда, за словами мого радника банку, і я зателефонував у MasterCard, і вони кажуть ми беремо It to, але банк казино скасував платежі, і зараз його немає, я ніде цього не бачу, тільки платіж здійснено на стороні казино.

Автоматичний переклад.
Saskia
4 р. тому

Дійсно, гроші більше не записуються на моєму балансі, і погано те, що банк з казино повинен був би зробити запит, але підтримка не хвилює. Я справді відчайдушний, тому що це було дуже давно. У мене є справа Кинута тут не знаю, коли буде активовано ☹

Автоматичний переклад.
4 р. тому

О, чоловіче, я справді шкодую. Ми вклали 100 € просто для розваги, ми думали, що просто спробуємо ... якщо це піде, то нам справді пощастить, ніколи не рахуючи. Наступні 500 € щойно виплатило казино, цього разу без запитання, половина вже там ... Ну, у мене є Visa, можливо, це пов’язано з Mastercard. Даніель міг втрутитися і поговорити з казино ... У казино повинні бути якісь докази того, що гроші повернулися до них .... Відкрийте цю справу ще раз!

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Хейн вже кілька разів писав у службу підтримки і зателефонував моєму другу, який розуміє російську, який також зателефонував додатково, після чого через 2 дні пошта прийшла знову, мій банк би її відхилив, але це правда, за словами мого радника банку, і я зателефонував у MasterCard, і вони кажуть ми беремо It to, але банк казино скасував платежі, і зараз його немає, я ніде цього не бачу, тільки платіж здійснено на стороні казино.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Кожна транзакція має свій ідентифікатор транзакції. Гроші застрягли між банком казино та вашим банком. Казино має відстежувати платіж та повертати гроші на свій рахунок казино. Тоді ви можете розпочати обговорення іншого способу оплати тощо.

Річ у тім, що це ніколи не йде швидко. Зазвичай до казино потрібно кілька днів, щоб зрозуміти, що ви насправді маєте рацію і що грошей ви дійсно не отримали. Їм також потрібно почекати, поки вони отримають відповідь від постачальника платежів, потім постачальник зв’яжеться з відділом платежів казино, а потім нарешті з вами зв’яжеться агент підтримки клієнтів. Це іноді дуже тривалі процеси, але я все ще вірю, що з часом ви отримаєте гроші.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Привіт, Даніеле, але це було з 16 жовтня 2020 р. Я здійснив платіж, і зараз я стою там. У мене є номери відстеження, якщо вони є в історії платежів внизу кута, майже в платіжній службі підтримка dwr говорить мені лише, що для мій банк був би, але не так було кілька разів у моєму домашньому банку, і мій радник банку зателефонував у гучномовець MasterCard. Я також увійшов і підтвердив свій чековий рахунок через кілька днів, але грошей не вдається знайти і дякую за відповіді Даніель

Автоматичний переклад.
Saskia
4 р. тому

Привіт шановний Саскіє


Я дуже радий за вас, що з вами поволі йдуть справи, так, я сподіваюся, що це проясниться

Автоматичний переклад.
4 р. тому

До вчора я отримав загалом 3000 євро. 500 забронювали щодня. Сьогодні нічого не прийшло, і все ще є € 2000 відкритих. Я запитав у чаті, але реальної відповіді не отримав, або чат знову закінчився. Роздратувавши мене кілька разів, Ольга написала мені, що фінансовий відділ хоче поспішати ... Я також надіслав електронний лист для підтримки, але відповіді не отримав. Я сказав їм, що їхні умови передбачають виплату до 5000 євро протягом 5 робочих днів. У разі виплат у розмірі 500,00 євро це не може працювати. Чому вони не передають все одразу? Я хотів би там знову зіграти, але спочатку я хочу мати усі свої виграші ...

Автоматичний переклад.
Saskia
4 р. тому

На це потрібно дивитися з позитивної точки зору. Ви виграли, і немає жодного знаку, що казино не хоче платити вам. Ви вже отримали частину грошей. Так, казино працює дуже повільно, але це, мабуть, тому, що вони не можуть зробити це швидше з якихось причин (і, мабуть, не скажуть вам причину). Тільки запасіться терпінням, і я вірю, що ви отримаєте все до кінця наступного тижня.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Зламайте сторону, ви виплачуєте, але все одно можете використовувати гроші, щоб грати. Саме цього вони хочуть. Раджу всім негайно встановити ліміт збитків і почекати. Довелося чекати вічно грошей у Vulkan, і підтримка - це просто бот, який завжди пише одне і те ж.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт. Я отримав цілих 5000 євро. Хоча лише в розстрочку 500 євро, це зайняло більше тижня, але це там. Тож справді я не можу скаржитися ...

Автоматичний переклад.
Saskia
4 р. тому

Дякуємо за оновлення! Я радий за вас 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт усім, я заробив дещо на Vulkan Vegas, як мені насправді це виплатити зараз?


Автоматичний переклад.
Marlon
3 р. тому

Ви коли-небудь вносили депозит у казино?

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого