Гаразд, я зачекаю до наступної п’ятниці, щоб отримати гроші. Якщо ні, я подам скаргу, оскільки вже минуло 14 днів, і є три зняття по 500 євро, плюс ще 13 000 євро, які я маю взяти, що за такою швидкістю займе вічність. А в чаті нічого не уточнюють; вони завжди кажуть одне й те саме: ваше зняття обробляється, у нас були затримки, будь ласка, потерпіть. А гроші тим часом не надходять. Дякую, Яро.
Okay, I'll wait until next Friday to get paid. If not, I'll file a complaint, since it's been 14 days already, and there are three withdrawals of €500 each, plus another €13,000 I have to take out, which at this rate would take forever. And they don't clarify anything in the chat; they always say the same thing: Your withdrawal is being processed, we've had delays, please be patient. And in the meantime, the money won't arrive. Thanks, Jaro.
Vale, esperaré hasta el proximo viernes para que me paguen, si no iniciaré una queja y denuncia, ya que son 14 días ya, y son tres retiros de 500€ cada uno más 13.000€ más que tengo que sacar, lo cual a este ritmo tardaría una eternidad. Y en el chat no me aclaran nada, siempre dicen lo mismo: Su retiros se está procesando, hemos tenido retrasos, tenga paciencia. Y mientras el dinero no llega. Gracias Jaro
Автоматичний переклад.