ГоловнаФорумОбговорення скаргвиплата онлайн казино

виплата онлайн казино (Сторінка 2)

 від Phantom557788
|
2 633 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Phantom557788

Головне - завжди писати в скарзі всі новини, які у вас є, щоб Крістіна знала про це і відповідати їй, щоб скарга не закінчилася тим, що ви не відповіли.🙂

Автоматичний переклад.

Добре, я зроблю, дякую

Автоматичний переклад.
Phantom557788

Ви вже встигли все вивести?

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Відповідно до скарги, яку гравець подав, він нарешті отримав гроші, чому ви питаєте?🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Тому що я в схожій ситуації. У мене в банку 14,5 тис. і три незавершені зняття по 500 євро кожен, і це відбувається з 22 березня.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Дякуємо за відповідь.

Ви також контактували з казино, і вони сказали, чому ви чекаєте більше тижня? Я б сказав, що це казино не є найшвидшим у виплатах, але в більшості випадків воно завжди дає їм гроші в кінці. Який спосіб оплати ви використовували?

Я також хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, тож якщо вони не надсилають вам гроші, ви можете зв’язатися з нами, і наша команда спробує вам допомогти.

Думаєш, ти зможеш там витримати?

Автоматичний переклад.
Jaro

Мені кажуть, що це пов’язано з високим попитом на запити на зняття коштів, і що моє зняття вже на завершальній стадії. Я використовував MasterCard. А для виведення банківський переказ. Якщо це правда, і вони платять протягом 14 днів, я почекаю ще трохи, щоб побачити, чи вони це зроблять.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Так, у більшості випадків це для цього часу, але я не маю на увазі, що це має бути на 100% так. Я не працюю в казино, я просто використовую інформацію, доступну в гілці. Якщо пройде 14 днів, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо зв’язатися з казино.

Автоматичний переклад.
Jaro

Чудово, я зачекаю 14 днів і подивлюся, що зробить Ода. Схрестив пальці.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Звичайно, зв’яжіться зі мною, коли почуєте щось нове.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Доброго ранку, Яро. Нам чекати 14 робочих днів чи 14 звичайних днів? Я вважаю, що вони нормальні, так? Тому що якби це були робочі дні, ми були б на 20 днях, а це досить довго. З повагою.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Так, це може бути 14 звичайних днів, і тоді ви можете подати скаргу. Наша команда все ще задаватиме вам запитання про все, тому мине деякий час, перш ніж ми зв’яжемося з казино. Отже, ти правильно думаєш.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Гаразд, я зачекаю до наступної п’ятниці, щоб отримати гроші. Якщо ні, я подам скаргу, оскільки вже минуло 14 днів, і є три зняття по 500 євро, плюс ще 13 000 євро, які я маю взяти, що за такою швидкістю займе вічність. А в чаті нічого не уточнюють; вони завжди кажуть одне й те саме: ваше зняття обробляється, у нас були затримки, будь ласка, потерпіть. А гроші тим часом не надходять. Дякую, Яро.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Джаро, я щойно подав скаргу Ромі в розділі про казино Kingmaker. Я хотів повідомити тобі, гаразд? Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Все гаразд, дякую, що сказав мені. 🙂

Сподіваюся, все буде добре. ☘️

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого