ГоловнаФорумОбговорення скаргВиплата не працює

Виплата не працює

 від Stein53
|
4 843 переглядів 10 відповідей |
|

Привіт!! Я кілька днів намагаюся вивести свій виграш із Great Ein, але це взагалі не працює, хтось може мені допомогти? Інакше я вмикаю свого адвоката. Спасибі!!

Автоматичний переклад.

Звичайно, велика перемога

Автоматичний переклад.

Привіт!! Я кілька днів намагаюся вивести свій виграш із Great Ein, але це взагалі не працює, хтось може мені допомогти? Інакше я вмикаю свого адвоката. Спасибі!!

Автоматичний переклад.

Привіт,

Будь ласка, в якому казино ви виграли?

Чи можете ви бути більш конкретними – у чому, здається, проблема?

Автоматичний переклад.

Привіт!!

Великий виграш у казино!

Мене не перенаправляють до виплати, я вибираю Mastercard, вводжу суму виплати та натискаю «Продовжити», потім нічого не відбувається. Я отримав інструкції через живий чат, такі як видалення даних браузера, файлів cookie, кешу тощо, але це ніяк не працює ні на ПК, ні на мобільному телефоні!!

Просто дивно, що депозит так безперебійно працює!

Я почуваюся обдуреним!!

Автоматичний переклад.
тут справа не йде далі
file
Автоматичний переклад.

Привіт!!

Великий виграш у казино!

Мене не перенаправляють до виплати, я вибираю Mastercard, вводжу суму виплати та натискаю «Продовжити», потім нічого не відбувається. Я отримав інструкції через живий чат, такі як видалення даних браузера, файлів cookie, кешу тощо, але це ніяк не працює ні на ПК, ні на мобільному телефоні!!

Просто дивно, що депозит так безперебійно працює!

Я почуваюся обдуреним!!

Автоматичний переклад.

Привіт,

Так відбувається в казино Greatwin .

Треба сказати, що мені здається, що це технічна проблема, можливо, якась більша з боку постачальника платежів казино. Чи можете ви випадково спробувати інший варіант оплати? Продовжуйте запитувати в казино, це неприємно, але вони повинні запропонувати якісь рішення, бажано ті, які якось працюватимуть для вас.


Автоматичний переклад.

Привіт!

Дякую за ваш лист, я спробував інші, проблема завжди та сама, мене не пересилають, коли запитують, завжди написано видалити браузер, файли cookie тощо, не можу отримати свої гроші, вони швидкі при оплаті! Що мені робити??

Автоматичний переклад.
Stein53

Я не знаю, оскільки це схоже на технічну проблему, але я думаю, що казино має знайти спосіб, як надіслати вам виграш. Ви можете створити відеофайл із усіма запропонованими рішеннями та помилкою, а потім надіслати його в казино.

Ви також можете подати скаргу, будь ласка, натисніть тут . Не впевнені, чи зможемо ми вам допомогти, це має спробувати команда розгляду скарг. Зверніть увагу, що ми не є технічною підтримкою.

Автоматичний переклад.
Radka

Щиро дякую за повідомлення, буду на зв'язку.

LG. Сільвія Ранебургер

Автоматичний переклад.
Stein53

Привіт,

Новий тиждень, тому мені цікаво, що стосується вашої проблеми. Будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Stein53

Привіт!

Ви вже отримали гроші, інакше я рекомендую вам відразу: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ або також https://gluecksspielhero.at/ Я також використовував це. Дуже легко і швидко. lg

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого