ФорумОбговорення скаргВиплата Casigo невдала

Виплата Casigo невдала

2 р. тому від lokkai
|
2408 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
2 р. тому

привіт,


Я чув, що кілька гравців рекомендували Casigo, тому вирішив зареєструватися, отримати їх вітальний бонус і грати в слоти.


Мені дуже пощастило. Я отримав кілька бонусів на суму близько 4699 доларів США. Я зняв суми двома 25 березня 2022 року. Того п’ятничного вечора я провів, виконуючи вимоги щодо ставок, не перевищуючи 5 CAD. Ні разу я не перевищував 5 доларів за оберт. Наприкінці ночі я зміг вивести суму, перераховану вище.


Сьогодні я перевірив статус своїх виведень, щоб визначити, чи були вони оброблені. Мої зняття більше не було на моєму рахунку. Вони не перебували в розділі "очікуваний зняття" або "прийняті зняття коштів". Вони просто зникли з мого облікового запису без попередження.


Виявивши це, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів і описав проблему так, як я описую її вам зараз. Я надав ідентифікатори транзакцій для запитів на зняття коштів, які я зробив.

Представник служби підтримки клієнтів відповів мені і сказав, що мої запити на зняття коштів були безуспішними, але вони не змогли сказати мені, чому.


Єдине, що представник зміг сказати мені, це: «Зауважте, що, переглянувши рахунок, ми можемо підтвердити, що запити на виведення 3699,00 CAD та 1000,00 CAD були невдалими.


Хоча ми не можемо надати вам точну причину, це буде надіслано відповідній команді для подальшого розгляду.


Ми просимо вас дати час для зворотного зв’язку з цього приводу, як тільки буде оновлення, ви отримаєте сповіщення електронною поштою безпосередньо».


Я вважаю, що це абсолютно неприйнятно. Мені не повідомляють ні причини, ні терміни, ні навіть сповіщення про те, що мій виграш було перевірено. Я дотримувався положень та умов вітальної пропозиції.


Прочитавши досвід інших людей із Casigo на цьому веб-сайті, я почав хвилюватися.

Автоматичний переклад.
lokkai
2 р. тому

Це так типово. Понад 4 тис. CAD просто зникають з вашого облікового запису, але вони навіть не можуть пояснити вам причину. Я цього не розумію. У них можуть виникнути проблеми з постачальником платежів, вони можуть захотіти уважно перевірити ваш обліковий запис, їм може знадобитися спершу підтвердити ваш обліковий запис... Чи підтвердили ваш обліковий запис у казино?

Це може бути буквально що завгодно, і це не повинно бути чимось серйозним, але коли у вас немає інформації від них, я розумію, що це стрес.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого