ГоловнаФорумОбговорення скаргВиплат у VulkanVegas немає

Виплат у VulkanVegas немає

 від MLucky
|
5 119 переглядів 11 відповідей |
|

Привіт !!!!

Наприкінці листопада я заплатив VulkanVegas 400 євро. Заробив 7000 євро через кілька сезонів. Завантажив запитувані документи, щоб підтвердити мене. Здавалося, все працює. також отримав позитивний KYC та підтвердження рахунку. Але після здійснення платежу я отримав повідомлення про те, що відсутні документи відсутні. Потім я написав у супровід і сказав, що немає виписки з поточного рахунку, де можна було б побачити платіж VulkanVegas. Я не вагався і завантажив його. Це було підтверджено. Але після повторної спроби виплатити гроші мені знову відмовили. Я також намагався виплатити його кроком у 500 євро, тому що я вважав, що сума, ймовірно, занадто висока, але це теж не вдалося, і її відхиляли безліч разів.


Я також сфотографував електронні листи з підтвердженням того, що мій рахунок успішно підтверджено.

Автоматичний переклад.
MLucky

Привіт, я пам’ятаю, ми вже мали подібний випадок з VulkanVegas тут https://casino.guru/forum/casino-reviews-1/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

То який зараз стан? Чи зв’язувались ви з казино і запитували їх, чи потрібні їм ще якісь інші документи від вас?

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт


Так кілька разів.

Автоматичний переклад.
MLucky

І вони не відповіли?

Автоматичний переклад.
  • Я надіслав свій коментар до казино без відповіді.eitel. що ще я можу зробити?
Автоматичний переклад.

Я надіслав усе, як триватиме моя ПЕРЕМОЖНА ВИПЛАТА? Даремно

Автоматичний переклад.
E.Beccard

Коли ви його надіслали? Ймовірно, їм потрібен певний час для перевірки документів, перш ніж вони оброблятимуть вилучення. Зазвичай це займає близько 2 днів, перш ніж казино обробляють його, але це може зайняти ще більше часу під час свят.

Автоматичний переклад.

Вам ще потрібні документи від мене? Посвідчення особи картки Visa

Адреса та адреса? Ейтель

Автоматичний переклад.
E.Beccard

Документи від вас? Навіщо мені документи від вас? Я бачу, що у вас є 2 схвалених скарги, тому якщо це стосується цих скарг, то вам потрібно відповісти безпосередньо у розділі скарг. Ви можете знайти посилання на свої відкриті скарги у своєму електронному листі.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене така ж проблема. Це близько 1500 євро, які були запрошені для виплати з 19 грудня, і досі грошей немає. Ідентифікатор транзакції 2c785e2e-32fe-42ad-9046-1dad02c6e209

Автоматичний переклад.
Eggi77

Привіт, щось нове з вашим вилученням? Новий рік, я сподіваюся, нові шанси.

Але добре, що ви знаєте ідентифікатор транзакції. Я б використав його, щоб запитати у вашому банку статус виплати. Може дати нам трохи розуміння.


Автоматичний переклад.

Привіт, на жаль, поки нічого нового. З Новим Роком всіх! З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого