ФорумОбговорення скаргВиплат у VulkanVegas немає

Виплат у VulkanVegas немає

3 р. тому від MLucky
|
3917 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Привіт !!!!

Наприкінці листопада я заплатив VulkanVegas 400 євро. Заробив 7000 євро через кілька сезонів. Завантажив запитувані документи, щоб підтвердити мене. Здавалося, все працює. також отримав позитивний KYC та підтвердження рахунку. Але після здійснення платежу я отримав повідомлення про те, що відсутні документи відсутні. Потім я написав у супровід і сказав, що немає виписки з поточного рахунку, де можна було б побачити платіж VulkanVegas. Я не вагався і завантажив його. Це було підтверджено. Але після повторної спроби виплатити гроші мені знову відмовили. Я також намагався виплатити його кроком у 500 євро, тому що я вважав, що сума, ймовірно, занадто висока, але це теж не вдалося, і її відхиляли безліч разів.


Я також сфотографував електронні листи з підтвердженням того, що мій рахунок успішно підтверджено.

Автоматичний переклад.
MLucky
3 р. тому

Привіт, я пам’ятаю, ми вже мали подібний випадок з VulkanVegas тут https://casino.guru/forum/casino-reviews-1/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

То який зараз стан? Чи зв’язувались ви з казино і запитували їх, чи потрібні їм ще якісь інші документи від вас?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт


Так кілька разів.

Автоматичний переклад.
MLucky
3 р. тому

І вони не відповіли?

Автоматичний переклад.
3 р. тому
  • Я надіслав свій коментар до казино без відповіді.eitel. що ще я можу зробити?
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я надіслав усе, як триватиме моя ПЕРЕМОЖНА ВИПЛАТА? Даремно

Автоматичний переклад.
E.Beccard
3 р. тому

Коли ви його надіслали? Ймовірно, їм потрібен певний час для перевірки документів, перш ніж вони оброблятимуть вилучення. Зазвичай це займає близько 2 днів, перш ніж казино обробляють його, але це може зайняти ще більше часу під час свят.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вам ще потрібні документи від мене? Посвідчення особи картки Visa

Адреса та адреса? Ейтель

Автоматичний переклад.
E.Beccard
3 р. тому

Документи від вас? Навіщо мені документи від вас? Я бачу, що у вас є 2 схвалених скарги, тому якщо це стосується цих скарг, то вам потрібно відповісти безпосередньо у розділі скарг. Ви можете знайти посилання на свої відкриті скарги у своєму електронному листі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене така ж проблема. Це близько 1500 євро, які були запрошені для виплати з 19 грудня, і досі грошей немає. Ідентифікатор транзакції 2c785e2e-32fe-42ad-9046-1dad02c6e209

Автоматичний переклад.
Eggi77
3 міс. тому

Привіт, щось нове з вашим вилученням? Новий рік, я сподіваюся, нові шанси.

Але добре, що ви знаєте ідентифікатор транзакції. Я б використав його, щоб запитати у вашому банку статус виплати. Може дати нам трохи розуміння.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, на жаль, поки нічого нового. З Новим Роком всіх! З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого