ФорумОбговорення скаргВилучення мого прибутку відхилено.

Вилучення мого прибутку відхилено.

8 міс. тому від lefterismusic
|
3308 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
8 міс. тому

Привіт,

Субота, 03.09.2024 р. Я зробив 2 депозити від 49 євро за допомогою своєї попередньо оплаченої картки, останні 4 цифри якої становлять 8083, в онлайн-казино N1 (https://www.n1casino.gr/el), щоб грати в автомати. На ці гроші я ЗАРОБИВ суму 1400 євро після вирахування податків. Я подав заявку на зняття коштів, але казино відмовилося виплатити прибуток на мій банківський рахунок. Він попросив мене надіслати необхідні документи для ідентифікації картки (8083) Я зробив депозит. Я негайно надіслав необхідні документи, і CASINO його успішно ідентифікувало, потім я знову подав заявку на виведення коштів, але її знову було відхилено. І причина в тому, що вони хочуть, щоб моя стара картка була ідентифікована, і я більше не використовую її для надсилання фотографій тощо. Я НЕ зробив депозит за допомогою цієї старої картки, я ЗРОБИВ за допомогою нової передплаченої КАРТКИ 8083, тому що вони не будуть платити я отримав прибуток, який є абсолютно законним, оскільки депозит було зроблено за допомогою моєї нової картки, Ідентифікованої КАЗИНО.


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Як мені зняти

Автоматичний переклад.
lefterismusic
8 міс. тому

У мене була подібна проблема з казино, яким я користуюся. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти та виграв, потім я подав запит на зняття коштів за допомогою криптовалюти, але перш ніж вони затвердили це, вони хотіли завантажити фотографію банківської картки, яку я використовував для депозиту 3 місяці тому, щоб довести, що вона моя. Після перевірки мені заплатили за 2 години. Думаю, ви в схожій ситуації. Якщо у вас більше немає картки, повідомте їм цю інформацію та подивіться, що вони скажуть. Якщо це не вдасться, вам доведеться подати скаргу тут і запросити команду, щоб вести переговори від вашого імені. Удачі в отриманні грошей

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,

Субота, 03.09.2024 р. Я зробив 2 депозити від 49 євро за допомогою своєї попередньо оплаченої картки, останні 4 цифри якої становлять 8083, в онлайн-казино N1 (https://www.n1casino.gr/el), щоб грати в автомати. На ці гроші я ЗАРОБИВ суму 1400 євро після вирахування податків. Я подав заявку на зняття коштів, але казино відмовилося виплатити прибуток на мій банківський рахунок. Він попросив мене надіслати необхідні документи для ідентифікації картки (8083) Я зробив депозит. Я негайно надіслав необхідні документи, і CASINO його успішно ідентифікувало, потім я знову подав заявку на виведення коштів, але її знову було відхилено. І причина в тому, що вони хочуть, щоб моя стара картка була ідентифікована, і я більше не використовую її для надсилання фотографій тощо. Я НЕ зробив депозит за допомогою цієї старої картки, я ЗРОБИВ за допомогою нової передплаченої КАРТКИ 8083, тому що вони не будуть платити я отримав прибуток, який є абсолютно законним, оскільки депозит було зроблено за допомогою моєї нової картки, Ідентифікованої КАЗИНО.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гея су Лефтері. Вибачте за постійну проблему, яку ви зіткнулися з цим казино. Як я читав у вашій скарзі , ваша нова картка вже була перевірена казино, але вони попросили документи зі старої картки, чи не так? Можливо, вони пояснили вам причину цього? Я не розумію, чесно кажучи, для чого це їм потрібно.🤔 Ви випадково не мали залишку на рахунку перед тим, як покласти гроші з нової картки? Розумієте, я просто намагаюся зрозуміти проблему. Спробуйте пояснити службі підтримки казино, що стара картка більше не в ваших руках. Як ти думаєш, ти спробуєш? Будь ласка, дайте нам знати, як ви пройшли, ми будемо тут чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Як мені зняти

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь ласка, звідки саме ви б хотіли зняти? Спробуйте надати більше інформації, щоб ми мали можливість вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт Ромі. Я багато років граю в онлайн-казино. Але я вперше стикаюся з такою ситуацією. На моєму залишку балансу було 0 (НУЛЬ), тому з моєї старої картки нічого не залишилося... я вирішив знову зіграти в цьому казино. Як я вже сказав, я зробив депозит 2X49 євро за допомогою своєї нової попередньо оплаченої картки... я виграв 1400 євро. і вони просять мене перевірити мою нову картку. Звичайно, я надсилаю все, що вони хочуть, і моя картка була перевірена..!!!!!! Тому я знову попросив їх надіслати мій виграш (1400) на мій банківський рахунок. Але знову відмовили. Вони кажуть, що він хоче, щоб старий калд знову перевірив..я запитую себе ЧОМУ? Мовляв, ти скажеш, для чого їм це знадобиться.🤔Я пояснив, що більше не користуюся своєю старою карткою, тому зараз у мене нова передплачена картка, яку ВИ перевірили. Але вони знову відмовилися... Боже, я справді розлючений. Я прочитав багато скарг і бачу, що ви не отримуєте свого виграшу через цей дурний запит. Багато казино роблять це, тому що багато гравців роздратовані і грають весь свій виграш. Я почуваюся дурнем. Ми платимо, казино робить великі виграші, і коли ми робимо виграш...НІЕЕЕЕЕЕ, ти цього не розумієш..лол. Серйозно, це смішно, і я сподіваюся, що ви, хлопці, на цьому форумі, наступного разу, коли створите новий обліковий запис у казино, будете уважні та подивіться відгуки тут, у Casino Guru, вони дуже добре працюють...!!!!

Звичайно, не кожне казино поводиться так...багато казино справді приємні та доброзичливі до клієнтів..!!!

ой, до речі, кілька тижнів тому я запитав їх, коли мій обліковий запис буде підтверджено, і відповідь була...ТАК...так що все добре...а тепер це....


Я також маю звіт до грецького Комітету з нагляду та контролю за азартними іграми...!!!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
lefterismusic
8 міс. тому

Чи вони перевірили стару картку, чи ви використали її, але не отримали зняття, тому не перевірили її, а потім почали використовувати передплачену картку, яка у вас зараз? Стара картка була карткою передоплати чи її випустив ваш банк? Так, це неприємна тактика, яку вони використовують, але вони це роблять, і у мене була така ж проблема, щоб показати, що ваші попередні депозити були зроблені вами, а не третьою стороною.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Стару картку було підтверджено, і я більше не використовую свою стару картку, лише нову картку попередньої оплати з міркувань безпеки.. ТАК, це погана тактика, я знаю, що багато казино так роблять.. Мене більше не хвилює моя стара, і з того часу, як вони мають ferified новий вони повинні надіслати мені перемогу...!!!


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
lefterismusic
8 міс. тому

Якщо це було перевірено, то чому вони хочуть це знову? Я не підтвердив свою картку з попереднього депозиту та виграв після внесення криптовалюти. Я надіслав свою картку та отримав оплату через 3 години після її перевірки. Те, що вони просять, є більш ніж огидним, якщо вони намагаються знайти спосіб не платити вам. Я б наполягав, пояснюючи, що стара картка була перевірена, тому пред’являти її знову не має сенсу

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

так, вони шукають спосіб не платити виграш... так, я наполягав, але знову відмовили... лол

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Ромі. Я багато років граю в онлайн-казино. Але я вперше стикаюся з такою ситуацією. На моєму залишку балансу було 0 (НУЛЬ), тому з моєї старої картки нічого не залишилося... я вирішив знову зіграти в цьому казино. Як я вже сказав, я зробив депозит 2X49 євро за допомогою своєї нової попередньо оплаченої картки... я виграв 1400 євро. і вони просять мене перевірити мою нову картку. Звичайно, я надсилаю все, що вони хочуть, і моя картка була перевірена..!!!!!! Тому я знову попросив їх надіслати мій виграш (1400) на мій банківський рахунок. Але знову відмовили. Вони кажуть, що він хоче, щоб старий калд знову перевірив..я запитую себе ЧОМУ? Мовляв, ти скажеш, для чого їм це знадобиться.🤔Я пояснив, що більше не користуюся своєю старою карткою, тому зараз у мене нова передплачена картка, яку ВИ перевірили. Але вони знову відмовилися... Боже, я справді розлючений. Я прочитав багато скарг і бачу, що ви не отримуєте свого виграшу через цей дурний запит. Багато казино роблять це, тому що багато гравців роздратовані і грають весь свій виграш. Я почуваюся дурнем. Ми платимо, казино робить великі виграші, і коли ми робимо виграш...НІЕЕЕЕЕЕ, ти цього не розумієш..лол. Серйозно, це смішно, і я сподіваюся, що ви, хлопці, на цьому форумі, наступного разу, коли створите новий обліковий запис у казино, будете уважні та подивіться відгуки тут, у Casino Guru, вони дуже добре працюють...!!!!

Звичайно, не кожне казино поводиться так...багато казино справді приємні та доброзичливі до клієнтів..!!!

ой, до речі, кілька тижнів тому я запитав їх, коли мій обліковий запис буде підтверджено, і відповідь була...ТАК...так що все добре...а тепер це....


Я також маю звіт до грецького Комітету з нагляду та контролю за азартними іграми...!!!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я бачу, тому вони взагалі не мають підстав вимагати стару картку. Особливо, якщо, як ви сказали, старий також був перевірений. Я цілком розумію ваше розчарування та сподіваюся, що ви залишитеся сильними й не зіграєте гроші, які просили зняти. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити весь процес, перш ніж наша команда втручається. Тож наразі робити особливо нічого, на жаль, просто чекати, поки справа розгорнеться. Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень зі сторони казино, ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Я буду..дякую тобі..!!!!

Автоматичний переклад.
lefterismusic
8 міс. тому

Раді допомогти в будь-який час. 🙂

Дозвольте лише додати, не по темі, колись у мене був друг із Греції, і його родина володіла магазином під назвою Lefterismusic, гарний збіг. 😁

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

лол, справді..lefterismusic тому, що я роблю музику Trance/Uplifting, але в мене, звичайно, є інший нік 😁 Ти був тут раніше? в греції?

Автоматичний переклад.
lefterismusic
8 міс. тому

Добре, приємно. 👌 Протягом багатьох років я живу на Родосі, одному з ваших прекрасних островів. Я називаю це своїм другим домом, насправді, домом далеко від дому.😍

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

О, хлопче,,,,я був на Родосі багато років тому, ,..який гарний острів, старе місто таке гарне...я справді люблю Родос...!!!!

❤❤❤

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже багато казино діють нечесно

Це дійсно потрібно більш регулювати, і я говорю про великі іменовані казино

вони, здається, думають, що можуть просто робити, як хочуть

Проблема в тому, що в більшості випадків вони можуть!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
spursden
8 міс. тому

Найбільший обман в історії, для мене це все запрограмований алгоритм. Я не буду витрачати на них жодного пенні. Коли ви граєте достатньо довго, ви бачите закономірності того, як падають барабани, скільки майже промахів ви отримуєте за розкид і слабкі бонусні виплати, але вони знають, що це викликає залежність у розумів, якими вони маніпулюють. Яскраві кольори, теми, музика, все. Я грав у ліцензовані повністю законні казино та казино з сумнівними ліцензіями, це все одно психологічна маніпуляція, щоб вас захопити, це азартні ігри, крапка 🛑

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже багато казино діють нечесно

Це дійсно потрібно більш регулювати, і я говорю про великі іменовані казино

вони, здається, думають, що можуть просто робити, як хочуть

Проблема в тому, що в більшості випадків вони можуть!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені шкода, що ви так думаєте, і що у вас є такий досвід роботи в онлайн-казино. Ми в Casino Guru завжди намагаємося зрозуміти кожну проблему, яка виникає у гравців, коли справа стосується онлайн-казино. Кожного разу, коли гравець подає скаргу тут з нами, і ми бачимо, що казино діє проти чесних азартних ігор, ми ставимо цьому казино так звані чорні точки за це. Пізніше ці чорні точки знижують індекс безпеки казино, що видно з нашого боку, і гравці можуть вирішити, грати чи ні в цьому казино. Ми сподіваємося, що таким чином ми справді зможемо допомогти кожному грати в кращих і безпечніших казино, де завжди є більше шансів насолодитися світом азартних ігор з меншими або навіть без проблем. На жаль, не завжди можливо все передбачити, і тому, як ви кажете, також ті казино з вищим індексом безпеки можуть бути якимись «проблемними», скажімо.

Насправді я бачив вашу скаргу 👈, тому можу зрозуміти ваше розчарування. Ви вчинили правильно, надіславши його, і наша команда, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Говорячи про це, їм також потрібно отримати від вас додаткові відповіді, тому для цього просто перейдіть за посиланням вище, щоб ви могли надати їм деяку інформацію.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт, Ромі, у мене є новини... будь ласка, перейдіть до скарги, нова відповідь.... прочитайте і.... лол....



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого