ФорумОбговорення скаргВилучення коштів скасувало спіновий мільйон казино

Вилучення коштів скасувало спіновий мільйон казино

3 р. тому від Stellino1
|
3246 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Привіт, хлопці .. Протягом 2 тижнів вони продовжували скасовувати моє зняття коштів з різними відмовками на особисті документи .. Але тепер, коли я завантажив і надіслав на їх електронну пошту все селфі-відео з телефонним рахунком у руках, чат-оператор Карла пише мені, що Я йду до нотаріуса, щоб засвідчити мої особисті документи та використаний метод депозиту, тобто еволюцію післяплати .. Вони несерйозні .. Чекаю скарги .. Щоб зрозуміти, як отримати регулярний виграш.

Автоматичний переклад.
Stellino1
3 р. тому

До нотаріуса?

Наче ви збираєте спадщину!

Я ніколи цього не чув!

Автоматичний переклад.
lauarual
3 р. тому

Але насправді мені все це здається фарсом. Я надав посвідчення особи, водійське посвідчення, рахунок за телефон, післяплату, післяплату та виписку з банку .. Але вони не хочуть платити

Автоматичний переклад.
3 р. тому

filefile

Автоматичний переклад.
Stellino1
3 р. тому

Ви можете подати скаргу.

Команда CG дуже добре веде посередницьку діяльність між казино та гравцем.

З того, що ви враховуєте, здається, що вони лише виправдовуються, щоб уникнути оплати.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вже зроблено подяку .. Але новини від нотаріуса надійшли кілька хвилин тому, і тоді я хотів би мати можливість поговорити з кимось по телефону ..

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вибачте, що ви натрапили на погане казино. У минулому розмова з казино була швидшою та гладкою? Або ви вперше з ними зв’язуєтесь? Найкращі онлайн-казино з хорошим обслуговуванням клієнтів зазвичай реагують протягом декількох хвилин після використання функції чату. Зазвичай ви можете писати в чаті перед реєстрацією, тому я рекомендую всім, хто читає це, перевірити службу обслуговування клієнтів із будь-яким (навіть вигаданим) питанням чи проблемою, а потім знати, що обіцяють пізніше. Таким чином я робив це кілька разів, перш ніж навіть зареєструвати казино або будь-яку свою інформацію. Завжди пам’ятайте, що якщо казино має ліцензію в Європі, ви можете скаржитися на Раду споживачів у вашій країні.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
PaulitoW3
3 р. тому

Дякую, але вони мають ліцензію на Кюрасао, тепер після надсилання автентифікованих документів та завіреної депозитної картки я зробив чергове зняття коштів, але скасував через технічну помилку, тоді в чаті вони сказали мені спробувати ще раз, я зробив це і чекаю ще раз. Що я можу зробити більше

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шкода чути про поганий випадок. З мого досвіду я ніколи не мав доступу до нотаріуса. Я буду звертатися лише до їхньої підтримки.

Опубліковано pickleleg Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для мене процес виведення зайняв понад 2 тижні на 2500 євро. Казино оголошує на своєму сайті «виведення 24-48 год». Чи можу я перевірити, чи можу я отримати свої гроші?

Рахунок схвалено kyc, викуп бонусів в порядку.

Автоматичний переклад.
Koppari
2 р. тому

Тоді я б запропонував натиснути більше. Якщо ви виконуєте всі умови, будьте наполегливі. Крім того, ви завжди можете подати скаргу на казино. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Служба підтримки клієнтів казино оголосила про період зняття коштів від 7 до 21 дня. На цьому тижні час закінчується. Я чекаю ще 3 дні і після цього маю з'ясувати, куди скаржитися і що можна зробити? Я вважаю, що 21 день – це занадто багато і не вселяє довіри до казино.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чудово .... це хороший форум. Отримає чудову розмову 👍👍👍

Автоматичний переклад.
Koppari
2 р. тому

Привіт, якщо ви вирішите подати скаргу, ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints . Такий період очікування, безсумнівно, непрофесійно довгий. З іншого боку, я боюся, це той самий досвід, який анонсували інші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи є у вас інформація про випадки, коли казино не виплачує лише виведення. Ось чого я зараз «боюся» себе, це про те, щоб зібрати 3000 євро.

Автоматичний переклад.
Koppari
2 р. тому

Я бачу,... тут ви можете перевірити вирішені справи, є такі, де гравця все-таки заплатили. Ви також можете позначити «невирішено».

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чудова стаття про повернення коштів у казино! Я багато чому навчився і отримав великий досвід гри в азартні ігри. Рекомендую прочитати цю цінну інформацію. Я побачив цю статтю на німецькому веб-сайті під назвою « online casino erfahrung ».

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого