ФорумОбговорення скаргвилучення було відкладено.

вилучення було відкладено.

1 рік тому від Qwerty2023
|
4506 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Я вніс близько 1000 євро на hot.bet.sports і виграв додаткові 4000 євро, тобто 5000 євро. Однак я намагався зняти свої гроші з 14 вересня, але це все ще очікує. Кожного разу, коли я звертаюся до служби підтримки, вони обіцяють пришвидшити процес виведення коштів, але я поки що нічого не отримав. Коли я намагаюся надіслати їм електронний лист, вони не відповідають. Вони просили багато інформації, але врешті не надали жодних оновлень. Я бачив цей азартний сайт у рекламі на YouTube🤷

Змінено Daniel 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви подали офіційну заяву тут?

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Привіт, я припустив, ви говорите про цей веб-сайт ? Подивіться на індекс безпеки та відгуки користувачів. Боюся, ви не прийняли правильного рішення, коли внесли туди стільки грошей 😕 Гадаю, ви раніше не писали жодного огляду про це казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ні, не робив. Ви думаєте, я не отримаю своїх грошей? що ти думаєш? Я читав в деяких інших місцях, що через деякий час вони отримали свої гроші.. але так, чому цей сайт може працювати, якщо він обманює людей?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Це дійсно важко сказати, якщо ви отримаєте гроші. Оскільки ви чекали більше місяця, що вони зазвичай кажуть, коли ви звертаєтеся до них щодо незавершеного зняття коштів?

На жаль, коли мова йде про онлайн-казино, кожен може мати своє власне казино. Створити його насправді не складно. Є навіть компанії, які продають біле казино, і ви просто створюєте власний бренд, підключаєте його до платіжних постачальників тощо. Звичайно, коли казино регулюється більш суворою владою, вони не можуть просто робити все, що хочуть і хочуть дотримуватись певних правил. Навпаки, є казино, які не мають жодної ліцензії або ліцензійні органи дуже слабкі. Це стосується цього казино, яке, очевидно, має ліцензію на Кюрасао.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вибачте, я не маю на увазі з 14 жовтня. 14/10/23 я намагався зняти кошти. Ви кажете, що в даному випадку казино, очевидно, має ліцензію на Кюрасао. Для мене це хороша чи погана новина? Вони пишуть: «Дякуємо, що повернулися до нас.


Майте на увазі, що запити на зняття коштів обробляються іншим відділом, і оскільки кожен із цих запитів переглядається окремо, для його обробки може знадобитися деякий час, а в деяких випадках період може бути іншим.


Дотримуючись вищесказаного, я пропоную стежити за своєю поштовою скринькою, тому що якщо буде оновлення або потрібна додаткова інформація щодо вашого запиту на зняття коштів, мої колеги зв’яжуться з вами там, а звідси ми зробимо все можливе для швидкого вирішення вашого запиту.


Ми дуже цінуємо ваше розуміння, і ми готові до ваших послуг, якщо тим часом у вас виникнуть інші запитання». З найкращими побажаннями іноді від Г’юго, іноді від Ханни.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Деякі гравці порівнюють ліцензію Кюрасао з неліцензованими казино, тому вона сильно відрізняється залежно від того, на що ви хочете поскаржитися.

На жаль, індекс безпеки казино надзвичайно низький , такий показник зазвичай свідчить про те, що казино не турбується про скарги гравців.

Бажаю вам удачі, а наступного разу спочатку проведіть дослідження, тому що таких сайтів потрібно уникати.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ось їх відповідь на електронну пошту: Дякуємо, що звернулися до нас.


Повідомляємо вам, що ваш поточний запит на зняття коштів розглядається.


Майте на увазі, що запити на зняття коштів обробляються іншим відділом, і оскільки кожен із цих запитів переглядається окремо, для їх обробки може знадобитися деякий час.


Зважаючи на це, я пропоную стежити за своєю поштовою скринькою, тому що якщо буде оновлення або потрібна додаткова інформація щодо вашого запиту на зняття коштів, мої колеги зв’яжуться з вами там – ми зробимо все можливе для його швидкого завершення.


Ми дуже вдячні за ваше розуміння!


З найкращими побажаннями,

Гюго | Підтримка клієнтів

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Це саме відповідь, майже нічого не кажучи. Сподіваюся, скаргу буде розглянуто. 🤞🤞 Тому що, здається, гроші до вас не йдуть...


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Минуло 17 днів, відколи я подав заявку на зняття, і вона все ще очікує на розгляд, і люди в чаті, ймовірно, той самий хлопець каже, що він скаже департаменту прискорити вашу справу, і ви почуєте від нас🥹 це жарт і шахрайство... не знаєш що робити? Зняти і втратити гроші?

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Мені дуже прикро бачити, як деякі казино ставляться до своїх гравців. Мені здається, ти досить довго чекав, і я тобі співчуваю. Звісно, неприємно, коли тобі говорять одне й те саме. Я впевнений, що Крістіна незабаром добереться до вас і спробує вам допомогти. Схрестіть пальці і удачі вам. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спробував скасувати зняття, потім очікував нового переказу, а тепер через кілька днів з’являється повідомлення про те, що переказ не вдалося. Коли я запитую службу підтримки в чаті, вони кажуть мені, що не знають, з якої причини це не вдалося. Вони підтвердили мій електронний лист: support@hot.bet, але вони не відповідають на мої повідомлення. Тепер я спробував здійснити новий переказ на інший банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Привіт! Крістіна відповіла на вашу скаргу кілька годин тому, і було б корисно, якби ви також могли надати те, що їй потрібно. Ви можете відповісти їй тут .

Щодо виведення коштів, дивно, що через стільки часу казино не знає, в чому проблема. Коли ви ввели зняття коштів на інший рахунок, воно вже було підтверджено? Чи могли б ви повідомити нам, як це пройшло вдруге і чи було зняття успішним?

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Привіт.

Я не впевнений, чи було гарною ідеєю скасувати початкове зняття коштів. Ви знаєте, що цей крок зазвичай спрацьовує, коли виникає якась технічна проблема, але в більшості інших випадків він просто трохи сповільнює роботу. Ось чого я навчився.

Коли справа доходить до другої спроби, вона просто провалилася. Я хотів би запитати в казино, який варіант оплати рекомендований для гравця у вашій ситуації, оскільки, як мені здається, ви з ними спілкуєтесь, чи не так?

Коли ви кажете, що намагалися ще раз вивести кошти, але на інший банківський рахунок, я сподіваюся, що це теж ваш. Є це?

Якщо варіант оплати залишиться незмінним, мені цікаво, як ця зміна може допомогти. Але бажаю, звичайно, удачі!

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Справа в тому, що оновлення не відбувалося, тому я скасував. Тепер, коли я вдруге спробував зняти кошти, я не отримав відповіді на питання, чому це не вдалося. Я намагався надіслати лист, але відповіді немає. Помилка переказу також може бути через те, що банк не дозволяє переказ. Ось чому я спробував зняти новий переказ в іншому банку, у якому маю рахунок. Але це так погано, тому що навіть команда підтримки не допомогла мені без жодної інформації. Не отримую відповіді Чому..

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Безумовно, неприємно, коли тобі не допомагають, я це розумію, але я також поділяю думку, що така справа іноді може затягувати справу без потреби. Однак, якщо казино не зв’язується, ймовірно, не допомогло знову попросити виведення коштів на інший рахунок.

Що стосується вашої скарги, чи надали ви Крістіні відповіді на запитання, які вона поставила? Якщо ні, ви можете зробити це тут.

Тим не менш, нам доведеться почекати подальшого розвитку подій, тому що зараз, схоже, м’яч на полі казино, і було б найкраще, якби вони дали якесь пояснення.

Якщо у вас є якісь оновлення, чи можна було б повідомити нам? Я почекаю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вперше деякі оновлення, зараз я чекаю документ від банку.. але ще не знаю, що буде. Давайте почекаємо і побачимо! Вчора я отримав електронний лист із таким змістом:

Ваш запит на зняття отримано в нашій системі. Для того, щоб ми могли це впоратися, просимо надіслати такі документи:

1. Виписка з банківського рахунку, видана вашим банком, яка містить таку інформацію:

Автоматичний переклад.
Qwerty2023
1 рік тому

Чудово, тому виглядає, що все трохи змінилося. Я сподіваюся, що відтепер справи підуть на краще, і ви зрештою зможете отримати свої гроші.

У будь-якому випадку, обов’язково повідомте нам, чи документ був у порядку та чи ви успішно зняли кошти. Мені дуже цікаво. Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Може здатися, що вони змінилися, але з вівторка я нічого від них не чув, і вони більше не відтворюють мої електронні листи. Останній електронний лист від них я отримав раніше; Я вже вдруге надсилаю посвідчення особи та тримаю його біля свого обличчя. Електронна пошта: Дякуємо, що надали нам свої документи.


Вони були переглянуті, однак, щоб забезпечити безпеку вашого облікового запису, наш фінансовий відділ люб’язно просить вас надіслати нам один додатковий елемент:

- Ваша фотографія, на якій ви тримаєте документ, що посвідчує особу, біля вашого обличчя.


Ви можете надіслати свій документ, відповівши на цей електронний лист.


Наперед дякуємо за співпрацю

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого