Привіт.
Це стосується вашої скарги на Lucky Days, так?
Ви знаєте, я коротко пройшов через це, і я стурбований, тому що ви фактично порушили правила, дозволивши іншим – третім сторонам надсилати гроші на ваш рахунок. Це суворо заборонено 🙁.
Я розумію ваше занепокоєння, але під час гри в казино завжди необхідно пам’ятати, скажімо, основні правила, щоб запобігти подібній події.
Я бажаю вам успіху зі скаргою, але я б сказав, що ви зробили помилку в першу чергу, і казино не зобов’язане «проявляти милосердя».
мені шкода Почекаємо подальшого розвитку скарги. 🙏🤞🤞
Hello there.
This is about your complaint against Lucky Days, right?
You know, I went through it briefly and I'm worried because you actually breached the rules by allowing others - 3rd parties to send the money to your account. This is strictly forbidden 🙁.
I understand your concern, but keeping let's say basic rules in mind is always necessary while playing in the casino, to prevent such an event.
I wish you luck with the complaint, but I would say you made the mistake in the first place, and the casino is not obliged to "show mercy".
I'm sorry. Let's wait for the complaint to develop further. 🙏🤞🤞
Я не думаю, що в умовах і положеннях зазначено, що вони можуть конфіскувати ваш виграш. Вони можуть запросити додаткову документацію, ось що я збираю. Чи можу я потурбувати вас про вашу думку?
Дякую
I don’t think there terms and conditions state they can confiscate your winnings. They can request further documentation is what I am gathering. Can I trouble you for your opinion?
Thanks
Що ж, вони можуть вимагати подальшої перевірки, доки не будуть задоволені. Що робити, якщо вони не повністю задоволені? Справа в тому, що не робіть цього знову, багато казино навіть не подумають про альтернативи. Повірте - це зайвий ризик.
Не соромтеся зареєструватися, щоб отримати якісний посібник, присвячений протидії відмиванню коштів та перевірці: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Well, they may ask for further verification untill they are satisfied. What if they are not fully satisfied? The point is, do not do that again, many casinos would not even think about alternatives. Believe me - this is an unnecessary risk.
Feel free to enroll for a well-made guide focused on the AML and verification: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.