ФорумОбговорення скаргВиграш видалений на Nomini.com

Виграш видалений на Nomini.com

3 р. тому від randya
|
2932 переглядів 3 відповіді |
|
3 р. тому

Я порадував казино Nomini.com у п’ятницю 16.07.2021 р., Мій друг вже був гравцем у казино, і він рекомендував мені спробувати, тому я успішно зареєструвався і зробив свою першу готівку, використовуючи paysafe картка, sience я не нова казино. Ну, все пройшло дуже швидко, і я втратив свої гроші, тоді я отримав 100% бонус за депозит, тому я продовжував грати (я завжди користуюся своїм телефоном, коли граю). Якось мені вдалося заробити трохи виграшу і заробити на 100% необхідний бонус сума, яку я отримав. Я взяв участь у розділі виведення коштів, і максимально дозволена сума становила близько 499 євро, тому я був лише на рівні lvl1, який починає. Я не бачив проблеми з цим, після того, як я проконсультувався зі службою підтримки чату, у мене очікував вихід 499 € та відновлення коштів на моєму рахунку. Наступного дня у вихідні, після роботи, я продовжував грати вдома, на своєму ноутбуці, Sience став більш зручним, і мені вдалося знову виграти, тому я знову знімаю суму 499 €. все це слід робити наступного тижня, починаючи з понеділка. Як удар знову, я виграв близько 10 тис. Євро і був дуже радий цьому, чи це все, чого ми (гравці) бажаємо. Ну, моя сума була там, і 2 відкладених вилучення чекають продовження. У наступні дні понеділка я був на роботі, коли отримав електронне повідомлення від Nomini.com, сказавши, що вони негайно закрили мій рахунок, тому що відділ ризику з казино Nomini каже, що це ризик, і що у мене є подвійний рахунок. Ну наскільки це може бути низьким? Ви називаєте себе шанованим онлайн-казино? а коли вам доведеться заплатити, u заблокуєте рахунок? з абсурдними помилковими звинуваченнями про подвійний рахунок? хто це робить? і чому я повинен мати 2 акаунти? використовувати їх коли і для чого? Вони не мають телефонного центру, вони мають лише активний чат та електронну пошту. Я намагався зв’язатися з ними, але щоразу, коли я отримую одне і те ж електронне повідомлення знову і знову, "coppy paste" з попереднього електронного листа. вони не мають доказів, просто не хочуть платити. Я буду розглядати питання про передачу їх до суду. Тож мої гроші вони пішли, шахраї з Nomini не дозволять вам вивести гроші так просто. Будьте в курсі та бережіть свої гроші

Автоматичний переклад.
randya
3 р. тому

Привіт, мені шкода почути про твій закритий рахунок та анульовані виграші. Вони не покажуть вам жодних доказів щодо кількох рахунків, але ми можемо спробувати попросити їх показати нам. Будь ласка, подайте офіційну скаргу тут, на нашому веб-сайті, і наша команда збирається розглянути її: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Гаразд, я щойно подав свою скаргу, перейшовши за посиланням, яке ви надаєте. У мене є безліч фотодоказів. У мене ніколи не було такого принижуючого досвіду в онлайн-казино. Я роками граю на багатьох платформах, не маючи проблем при депонуванні чи дотепності, наприклад: LVbet, Vegas.hu, Bet365 ... Ніколи не стикався з цим шахрайством, коли справа доходила до witdraw. Кожного разу я зареєстрований, перевірений гравець

Автоматичний переклад.
randya
3 р. тому

Так, будь ласка, просто дайте нам трохи часу, щоб поглянути на це. Не повинно пройти більше 2 днів, поки команда не відповість.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого