І ти мене зачепив. Подобається, ви зареєструєтесь і отримаєте вітальний бонус без депозиту, а потім завтра. Ви повинні бути під замком.
And you got me hooked. Like you register and get a no deposit welcome bonus, and then tomorrow. You should be locked up.
A bre navukli ste me. Kao registruj se i dobijes bonus dobrodošlice bez depozita, a ono morgen. Treba vas zatvoriti.
Привіт,
Ви впевнені, що ввійшли у свій обліковий запис? Можливо, чат вимкнено.
Відвідайте іншу тему; Я припускаю, що гравець із Португалії стикався з подібною проблемою:
https://casino.guru/forum/casinos/librabet-casino---general-discussion/7#post-170533
Hello,
Are you sure you are logged into your account? Perhaps the chat has been disabled.
Visit the other thread; I guess the player from Portugal has been facing a similar problem:
https://casino.guru/forum/casinos/librabet-casino---general-discussion/7#post-170533
І ти мене зачепив. Подобається, ви зареєструєтесь і отримаєте вітальний бонус без депозиту, а потім завтра. Ви повинні бути під замком.
And you got me hooked. Like you register and get a no deposit welcome bonus, and then tomorrow. You should be locked up.
A bre navukli ste me. Kao registruj se i dobijes bonus dobrodošlice bez depozita, a ono morgen. Treba vas zatvoriti.
звичайно. І набридливі електронні листи кожні 15 хвилин інформують. Тепер гарно заблокуйте, небажані надходять і вирішуються. Немає більшого дурня, ніж цей Гуру
Of course. And annoying emails every 15 minutes inform. Now nicely block, in the unwanted to arrive and resolved. There is no greater stupidity than this Guru
Naravno. A dosadni mejlovi na svakih 15 min obavestavaju. Sad lepo blok, u nepozeljno da stize i reseno. Glupost da je nema vece od ovog Guru
Отже, ви зареєструвалися, мали отримати бонус, а натомість вас забанили? Я трохи загубився в тому, що ви пишете, тому що мені здається, що це не має сенсу, але чи правильно я розумію, що казино надсилає вам листи про ситуацію, яка сталася?
So you registered, you were supposed to get a bonus, and instead you got banned? I'm a bit lost in what you're writing because I feel like it doesn't make sense, but do I understand correctly that the casino is sending you some emails about the situation that occurred?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.