ГоловнаФорумОбговорення скаргVELVET SPIN ВІДМОВЛЕНО У ЗНЯТТІ

VELVET SPIN ВІДМОВЛЕНО У ЗНЯТТІ

 від MissYellow
|
3 328 переглядів 8 відповідей |
|

По суті, як зазначено в назві, керівник відмовився надати мені докази того, як я порушив правила.

вказав бонус, яким я, очевидно, скористався, однак бонус не відображається в моїй історії транзакцій.

Двічі виходив із чату зі мною та відмовився надати мені їхню процедуру подання скарги або те, як подати запит на перевірку.


Я надав йому скріншоти тих записів, які я маю. Просто тоді він почав шукати інші виправдання.


і зняття відображається як Схвалено в моїй історії транзакцій, він сказав, що це насправді означає відмову 🤦🏻‍♀️

Автоматичний переклад.

file

Вони розглядають бонус WEMISSYOU як порушення…


У мене є повні стенограми чату

Автоматичний переклад.
MissYellow

Привіт,

Я зачекаю, доки ваша скарга буде розглянута, щоб дізнатися більше. На мій погляд, ви пропустили ключові частини, що заявило казино? Які правила ви порушили?

Просто переконайтеся, що ви також надали всі згадані знімки екрана та записи до скарги. Це має трохи прискорити процес.

Бажаю удачі 🤞


Автоматичний переклад.

Вони більше не виплачують запит на зняття коштів, я зробив запит на зняття коштів 24.04.23 (приблизно 6 тижнів тому), і вони ще не схвалили запит на зняття коштів, незважаючи на близько дюжини електронних листів, у яких мене запевняли, що це буде оброблені.


НЕ ДЕПОЗИТ ТУТ!!!

Автоматичний переклад.

Це казино, я думаю, стало шахрайським казино

Автоматичний переклад.

Вони більше не виплачують запит на зняття коштів, я зробив запит на зняття коштів 24.04.23 (приблизно 6 тижнів тому), і вони ще не схвалили запит на зняття коштів, незважаючи на близько дюжини електронних листів, у яких мене запевняли, що це буде оброблені.


НЕ ДЕПОЗИТ ТУТ!!!

Автоматичний переклад.

Я думаю, що було б добре подати скаргу тут, на Casino Guru. Наша спеціалізована група розгляду скарг спробує вам допомогти.

Якщо вам подобається ідея, дізнайтеся більше тут:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Автор скарги доступний за цим посиланням:

https://casino.guru/complaints

Це безкоштовно, тому я сприймаю це як розумний варіант, це повністю залежить від вас - звичайно!

Що ти сказав? 🤔

Автоматичний переклад.

Це казино, я думаю, стало шахрайським казино

Автоматичний переклад.

Чи виникли у вас проблеми? Якщо вам потрібна підтримка, ви також можете спробувати функцію безкоштовного подання скарги.

Дайте мені знати, що ви про це думаєте.

Автоматичний переклад.
Radka

Я подав скаргу за вашою пропозицією, але не зміг завантажити PDF-документ із нашими електронними листами. Чи можна ще кудись надіслати це?

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
jayellemm26

Я б сказав, що це було хороше рішення.

Чи можете ви надати знімки екрана, а потім повторно надіслати всі електронні листи? Я маю на увазі, що Петронела — це те, що ми називаємо «першою відповіддю», я майже впевнений, що незабаром скаргу буде передано іншому обробнику, тож вас попросять використати його або її адресу електронної пошти, коли скарга дійде до цього етапу.

Чи має це для вас сенс? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого