Привіт,
мене звати Лео. У мене є обліковий запис на Vulkan Vegas, і в квітні я хотів назавжди забанити себе. Я страждаю від важкої ігрової залежності. Психологи це вже встановили. Крім того, я проходжу терапію, і мені вдалося вийти з гри лише на кілька місяців.
Я зміг успішно виключити себе з азартних ігор у всіх операторів, де я був зареєстрований. Але не у Vulkan Vegas. На сайті провайдер повідомляє, що я можу заблокувати свій обліковий запис у розділі «Відповідальна гра». Але цієї території не існує. Тому я зв’язався зі співробітником через чат. Я повідомив, що хочу назавжди забанити свій обліковий запис. Але клерк сказав мені, що я повинен спочатку повністю перевірити свій рахунок, чого я ще не зробив. Оскільки я вносив там багато різних карток і рахунків, це був громіздкий процес. Я просто хотів заблокувати свій акаунт назавжди.
У всякому разі, Vulkan Vegas не заборонив мені. Вони надіслали мені електронний лист, у якому говорилося саме про це. «Щоб ми забанили ваш обліковий запис, ви повинні спочатку підтвердити його, а потім надіслати нам електронний лист і повідомити нам причину блокування».
Я негайно знову зв’язався зі співробітником через чат. Я був дуже розчарований, тому що не міг заблокувати (і захистити) себе. Я роздратовано сказав, що вони навіть не можуть забанити мій обліковий запис. У будь-якому випадку рахунок відкритий і донині. На щастя, я зберіг скріншоти чату та електронну пошту про бан до сьогодні.
Я не грав кілька місяців. Потім я отримав електронний лист від Vulkan, у якому вони запропонували мені бездепозитний бонус у розмірі близько 200 євро. Я просто відкинув цей електронний лист. Але через кілька днів - у слабкий момент - я прийняв пропозицію. Кілька днів потому, оскільки кредитування зайняло так багато часу, я справді просто програв безкоштовний кредит.
Але через кілька днів мої страждання почалися знову. Я зробив депозит і втратив величезну суму за кілька днів. Я повністю розчарований собою через повторний рецидив, але також і Вулканом, оскільки це сталося лише через цю рекламу, оскільки вони в той час боролися із самоблокуванням. Вони просто намагалися цьому завадити, надавши нібито необхідну верифікацію облікового запису.
Я програв усі гроші, які маю. Знову повністю піддався своїй патологічній залежності. Тепер я зовсім не знаю, що робити. Звичайно, перше, що я зроблю завтра, це звернуся до свого терапевтичного центру.
Але оскільки це була величезна сума грошей, мені цікаво, чи не поскаржитися тут?
Що ви мені порадите?
Hello,
my name is leo I have an account at Vulkan Vegas and in April I wanted to ban myself forever. I suffer from severe gambling addiction. Psychologists have already established this. Also, I'm in ongoing therapy and had only managed to be off play for a few months.
I was able to successfully exclude myself from gambling with all operators where I was registered. But not at Vulkan Vegas. On the website, the provider says I can block my account in the "Responsible Gaming" section. But this area does not exist. So I contacted an employee via live chat. I informed that I want to permanently ban my account forever. But the clerk told me I had to do a full verification of my account first, which I hadn't done yet. Since I deposited there with many different cards and accounts, this was a cumbersome process. I just wanted to block my account forever.
Anyway, Vulkan Vegas didn't ban me. They sent me an email saying exactly that. "In order for us to ban your account, you must first verify your account and then send us an email and tell us the reason for the ban."
I immediately contacted a member of staff again via live chat. I was really frustrated because I couldn't lock (and protect) myself. I said annoyed that they couldn't even get my account banned. In any case, the account is still open to this day. Luckily I have kept the screenshots of the chat and the e-mail about the ban until today.
I haven't played for a few months. Then I received an email from Vulkan where they offered me a no deposit bonus of around €200. I just pushed that email away. But a few days later - in a weak moment - I accepted the offer. A few days later - because the crediting took so long - I really just gambled away the free credit.
But a few days later, my suffering began again. I deposited and lost a huge sum in a few days. I'm totally frustrated with myself for relapsing again but also with Vulkan as it only happened because of this ad as they were fighting the self-lockdown at the time. They simply tried to prevent this by providing the supposedly necessary account verification.
I've gambled away all the money I have. Completely succumbed again to my pathological addiction. Now I'm totally at a loss as to what to do. Of course, the first thing I do tomorrow is to contact my therapy center.
But since it was a huge sum of money, I wonder if I shouldn't make a complaint here?
What do you advise me?
Hallo,
mein Name ist Leo. Ich habe ein Konto bei Vulkan Vegas und wollte mich im April selbst sperren für immer. Ich leide unter massiver Spielsucht. Psychologen haben das bereits festgestellt. Außerdem bin ich in laufender Therapie und hatte erst geschafft, ein paar Monate spielfrei zu sein.
Bei allen Betreibern, wo ich registriert war, konnte ich mich erfolgreich vom Glücksspiel ausschließen. Aber nicht bei Vulkan Vegas. Auf der Webseite sagt der Anbieter, ich könne im Bereich "Verantwortungsbewusstes Spielen" mein Konto sperren. Doch diesen Bereich gibt es nicht. Also kontaktierte ich einen Mitarbeiter über den Live Chat. Ich teilte mit, dass ich mein Konto dauerhaft für immer sperren möchte. Doch der Mitarbeiter sagte mir, ich müsse zuvor eine vollständige Verifizierung meines Kontos durchführen, was noch nicht gemacht war. Da ich mit vielen verschiedenen Karten und Konten dort einbezahlt habe, war dies ein umständliches Verfahren. Ich wollte doch nur mein Konto für immer sperren.
Jedenfalls sperrte mich Vulkan Vegas nicht. Sie sendeten mir ein E-Mail, wo sie genau dies sagten. "Damit wir ihr Konto sperren können, müssen Sie zuerst Ihr Konto verifizieren und danach uns eine E-Mail senden, wo Sie uns auch den Grund für die gewünschte Sperre mitteilen".
Daraufhin kontaktierte ich sofort erneut einen Mitarbeiter über den Live Chat. Ich war wirklich frustriert, weil ich mich nicht sperren (und so schützen) konnte. Ich sagte genervt, dass sie nicht einmal eine Sperre für mein Konto hinbekommen würden. Das Konto ist jedenfalls bis heute noch geöffnet. Die Screenshots über den Chat und die E-Mail wegen der Sperre habe ich zum Glück bis heute aufgehoben.
Ich war einige Monate spielfrei. Dann erhielt ich eine E-Mail von Vulkan, wo sie mir einen ca. 200 Euro ohne-einzahlen Bonus angeboten haben. Diese E-Mail habe ich erst weggedrückt. Doch ein paar Tage später - in einem schwachen Moment - nahm ich das Angebot dann doch an. Ich habe ein paar Tage später - weil die Gutschrift so lange dauerte - wirklich nur das Gratis-Guthaben verspielt.
Doch ein paar Tage später begann mein Leid von Neuem. Ich zahlte ein und verlor in wenigen Tagen eine riesige Summe. Ich bin total frustriert über mich selbst, dass ich wieder rückfällig wurde, aber auch auf Vulkan, da dies nur wegen dieser Werbung passierte, da sie sich damals gegen die Selbstsperre gewehrt haben. Sie haben ganz einfach versucht, diese zu verhindern, indem sie die angeblich dafür notwendige Kontoverifizierung vorgesetzt haben.
Ich habe alles Geld, was ich habe, verspielt. Bin erneut komplett meiner pathologischen Sucht unterlegen. Nun bin ich total ratlos, was ich machen soll. Natürlich ist das Erste, was ich morgen mache, meine Therapiestelle zu kontaktieren.
Aber nachdem es eine riesige Geldsumme war, stelle ich mir die Frage, ob ich hier nicht eine Beschwerde anbringen soll?
Was ratet ihr mir?