ФорумОбговорення скаргВеликі втрати після навмисного ігнорування підказок самоблокування

Великі втрати після навмисного ігнорування підказок самоблокування

2 р. тому від leo174402
|
4744 переглядів 16 відповідей |
|
2 р. тому

Привіт,


мене звати Лео. У мене є обліковий запис на Vulkan Vegas, і в квітні я хотів назавжди забанити себе. Я страждаю від важкої ігрової залежності. Психологи це вже встановили. Крім того, я проходжу терапію, і мені вдалося вийти з гри лише на кілька місяців.


Я зміг успішно виключити себе з азартних ігор у всіх операторів, де я був зареєстрований. Але не у Vulkan Vegas. На сайті провайдер повідомляє, що я можу заблокувати свій обліковий запис у розділі «Відповідальна гра». Але цієї території не існує. Тому я зв’язався зі співробітником через чат. Я повідомив, що хочу назавжди забанити свій обліковий запис. Але клерк сказав мені, що я повинен спочатку повністю перевірити свій рахунок, чого я ще не зробив. Оскільки я вносив там багато різних карток і рахунків, це був громіздкий процес. Я просто хотів заблокувати свій акаунт назавжди.


У всякому разі, Vulkan Vegas не заборонив мені. Вони надіслали мені електронний лист, у якому говорилося саме про це. «Щоб ми забанили ваш обліковий запис, ви повинні спочатку підтвердити його, а потім надіслати нам електронний лист і повідомити нам причину блокування».


Я негайно знову зв’язався зі співробітником через чат. Я був дуже розчарований, тому що не міг заблокувати (і захистити) себе. Я роздратовано сказав, що вони навіть не можуть забанити мій обліковий запис. У будь-якому випадку рахунок відкритий і донині. На щастя, я зберіг скріншоти чату та електронну пошту про бан до сьогодні.


Я не грав кілька місяців. Потім я отримав електронний лист від Vulkan, у якому вони запропонували мені бездепозитний бонус у розмірі близько 200 євро. Я просто відкинув цей електронний лист. Але через кілька днів - у слабкий момент - я прийняв пропозицію. Кілька днів потому, оскільки кредитування зайняло так багато часу, я справді просто програв безкоштовний кредит.


Але через кілька днів мої страждання почалися знову. Я зробив депозит і втратив величезну суму за кілька днів. Я повністю розчарований собою через повторний рецидив, але також і Вулканом, оскільки це сталося лише через цю рекламу, оскільки вони в той час боролися із самоблокуванням. Вони просто намагалися цьому завадити, надавши нібито необхідну верифікацію облікового запису.


Я програв усі гроші, які маю. Знову повністю піддався своїй патологічній залежності. Тепер я зовсім не знаю, що робити. Звичайно, перше, що я зроблю завтра, це звернуся до свого терапевтичного центру.


Але оскільки це була величезна сума грошей, мені цікаво, чи не поскаржитися тут?


Що ви мені порадите?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Лео,

Вибачте за ваш досвід. Я можу тільки уявити, як неприємно боротися з блокуванням, коли ти знаєш про свої проблеми та хочеш створити надійний бар’єр. З мого досвіду, у багатьох онлайн-казино є вимоги перевірки на випадок тривалого або постійного блокування. Я можу тільки здогадуватися, в чому причина цього. Однак це часто змінюється після того, як ви відкрито згадуєте про проблему з азартними іграми або залежністю, і казино блокує вас якомога швидше. Це досить поширений галузевий стандарт також для операторів, які мають ліцензію в менш регульованих юрисдикціях.

Ви згадували про це під час процесу? Це може бути важливим фактором. Якщо так, я б порадив вам подати скаргу на нашому сайті. Мої колеги могли б допомогти.

Самовиключення є складною темою в азартних іграх онлайн через обмеження масштабу та непослідовність найкращих практик. Якщо азартні ігри в Інтернеті завдають вам шкоди, особливо коли ви проходите терапію, важливо згадати про це під час процесу самовиключення.

Тримай міцно,

Саймон

Автоматичний переклад.
SimonV
2 р. тому

Привіт Саймон,

Сьогодні я спустошений. Щодо вашого запитання: так, я згадав, що я дуже залежний від азартних ігор, і тому я проходжу терапію. Зробив скріншоти/копії чату та електронних листів. На щастя, я його зберіг і не видалив.

Тепер я надіслав електронного листа компанії Vulkan з проханням відшкодувати мені збитки з цього моменту. Як наступний крок я б також надіслав електронний лист до EM Group, яка зареєстрована у відповідальній компанії Invicta Networks NV (материнська компанія Brivio Ltd.).

Дякую за твою допомогу,

Лео

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Привіт, Лео,


Шкода чути про вашу боротьбу з цією компанією.


Я не розумію того факту, що ви сказали, що намагалися виключити себе з цього казино і що вони вам не допомогли, оскільки ви не пройшли перевірку. Щось з цим не так.


Я багато років боровся із залежністю від азартних ігор. Але я ніколи не був у такому становищі, щоб казино не блокувало мене, коли я їх просив.


У будь-якому випадку, незважаючи на це, я вам пораджу дистанціюватися від казино та турбуватися про повернення своїх грошей. Гроші зникли. Ви повинні прийняти це і зосередитися на тому, щоб рухатися вперед і більше не ставити себе в таке становище.


Виділіть хвилину від погоні за своїми депозитами та подумайте, чому ви дозволили собі знову впасти в цю жахливу залежність. Спробуйте знайти причину, чому ви втратили контроль, і подумайте, як ви будете робити все по-іншому, рухаючись далі.


Це довгий процес, щоб змусити ваш розум зрозуміти, чому ви це робите з собою. Але поки ви не зможете бути чесними з собою і зосередитися на тому, щоб стати кращими, ви завжди будете в цьому колі.


Цю хворобу можна перемогти. Будь сильним і зосереджуйся.


Все найкраще.


Чарлі

Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester
2 р. тому

Привіт Чарлі,

Я чітко повідомив Casino Vulkan, що страждаю від нашої залежності від азартних ігор і також проходжу терапію. В онлайн-казино з ліцензією Мальти блоки працювали без проблем. На Кюрасао також було кілька тих, хто відразу ж без проблем активував самоблокування. У казино 20bet VIP-менеджер сказав, що він не знає, чому він повинен активувати блокування, оскільки я в плюсі. І в 1bet мені довелося надіслати близько 20 повідомлень у WhatsApp і 3 електронні листи, поки нарешті мій обліковий запис не заблокували. Тому це не завжди так просто. Тільки Вулкан цілком протистояв цьому.

Так, я з вами згоден, я повинен продовжувати працювати над собою і своїм здоров'ям. Я проходив терапію протягом багатьох років і мав хороші періоди без гри. Тоді цей дурний електронний лист від Вулкана вразив мене в неприємний момент. Спочатку я ігнорував її тижнями, а потім кинув.

Однак не боротися за свої гроші — це не шлях. Якби це була невелика сума, я б сказав: нещастя. Але це справді дуже велика сума, яку я втратив лише за 12 днів. І я не кажу про 5000 євро.

Теплі вітання,

Лео

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Привіт Лео,

Я не можу уявити, як це має бути.

Я вважаю, що нам усім потрібно працювати особливо над тим, що працює не так, як повинно. Тому прошу Вас подати скаргу . Завдяки цьому ви дасте іншим гравцям можливість дізнатися, як це "казино" справляється з такою делікатною та складною справою, і ви зможете врятувати їх від більшої шкоди.

Дякуємо і продовжуємо боротися🤞


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,

Я вже надіслав електронного листа в казино. Я також залучив групу ЕМ. Зі мною вже зв'язувалася відповідальна особа, що вони зараз у відпустці, але мене перенаправили в центральний офіс.

Подивимось, що тут сьогодні буде. Можливо, є просте рішення.

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Привіт leo174402,

Буду чекати будь-яких оновлень. Тримайте нас в курсі.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,

Вчора отримав відповідь. Казино спочатку відхилило мою вимогу про відшкодування. Я надіслав туди більше інформації та дав їм ще один день. Казино направило мене до їхніх умов. Я дотримувався саме цього (пробував заблокувати себе через чат і пошту).

Якщо ми сьогодні не домовимось, я подам скаргу на вашу сторону.

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Привіт leo174402,

не соромтеся подати скаргу в будь-який час. Однак я б хотів, щоб це не дійшло так далеко.

Тримайся.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,

Сьогодні вранці я отримав відповідь від казино. Надані мною факти були проігноровані. Казино знову каже: ми все зробили правильно, гроші не повертаються.

Вони навіть не турбуються про свідчення, які я їм надав. Я не можу повірити, які методи вони використовують, щоб захистити свої гроші. Сьогодні подам скаргу.

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Привіт,

Ми завжди радимо казино, що необхідно пояснити, що пішло не так і що слід було зробити інакше, щоб уникнути проблеми в майбутньому.

Давайте подивимося, що ми можемо зробити з цим у цьому випадку.

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Я думаю, що мені давно пора кинути азартні ігри, мені вже 49.... мій син і донька також грають в азартні ігри, я іноді граю з ними.... це також залежність і дуже поганий характер, від якого мені потрібно утримуватися!

Ваш досвід справді зворушливий, я теж наркоман і програв багато грошей в азартних іграх!

Автоматичний переклад.
leo174402
2 р. тому

Привіт!

Можливо, це вам допоможе... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ або також https://gluecksspielhero.at/ lg і всього найкращого

Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Ви не програєте в цьому казино. Отримайте прибуток з бонусом:

100% для депозиту (від 10 євро) під час реєстрації за нашим посиланням: https://bit.ly/bigmoneyboonus

Автоматичний переклад.
Georgianz
2 р. тому

Як називається казино?

Тому що я не можу клацнути його на цьому сайті!

Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Привіт, наразі це спам, цей хлопець опублікував безліч дописів із цим посиланням, і я їх видалю.

Казино, яке він спамить, — PalmSlots . Шкода, що таке гарне казино так погано рекламується. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого