ФорумОбговорення скаргВеличезні збитки в азартних іграх - чи повинен мій банк зробити більше?

Величезні збитки в азартних іграх - чи повинен мій банк зробити більше?

6 дн. тому від Educated_ant
|
181 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
6 дн. тому

Перший пост. Під час Covid, коли я застряг вдома, я отримав жахливу залежність від спортивних ставок і особливо онлайн-казино, регулярно втрачаючи £10-20k на місяць.


Це тривало роками, але з початком 2024 року моя дружина допомогла мені зрозуміти, що це просто потрібно припинити, і я зареєструвався в gamstop. Я сказав Barclays заблокувати азартні ігри на моєму рахунку. На жаль, мені все ж дозволили робити ставки. Я поскаржився, і вони повернули мені мої збитки в розмірі £10 тисяч, які були накопичені з того моменту, як я попросив їх зупинити мене.


Однак Barclays закрила мій рахунок лише через кілька днів після цього та сказала мені скористатися послугою переходу в інший банк, оскільки вони більше не хочуть, щоб я був клієнтом. Я був клієнтом цього банку з 1997 року, коли моя мама відкрила його для мене в 11 років... єдиний поточний рахунок, який я коли-небудь мав, і це викликало у мене неабияке потрясіння.


Я скористався послугою переходу на банк Lloyds. Невдовзі ця неприємна залежність знову вразила мене, і незабаром я почав грати. У вересні я досяг найнижчої точки. Я втратив двадцятирічну роботу, запанікував і зробив 27 депозитів на 3 тисячі фунтів стерлінгів за 3 дні... більшість із них 5-6 частинами протягом хвилин. Я втратив £80k+.


Потім я заблокував азартні ігри на своєму рахунку Lloyds. Відтоді я скаржився, що ці платежі дебетовою карткою слід було позначати раніше, враховуючи їх великий обсяг і високу суму, а також той факт, що вони були призначені хитромудрому закордонному постачальнику. Дійсно, одного дня Lloyds фактично заборонив мені робити депозити, оскільки я досяг денного ліміту картки, лише для того, щоб це було скинуто наступного дня. Нічого спільного з азартними іграми, лише автоматичне блокування для великого обсягу платежів.


Я ніколи не отримував телефонного дзвінка від Lloyds або будь-яких повідомлень "ти впевнений" у моєму додатку під час або після. Моя дружина допомогла мені заблокувати азартні ігри в моєму мобільному додатку... але це, на жаль, не завадило мені здійснювати банківські перекази на сайти азартних ігор через кілька тижнів, і я втратив ще 20 тисяч фунтів стерлінгів у жовтні.


Враховуючи, що Lloyds ніколи не позначав такий великий обсяг платежів дебетовою карткою як проблему, незважаючи на те, що їхній щоденний ліміт був досягнутий і дозволив мені продовжити, коли він був скинутий наступного дня


Враховуючи, що Lloyds ніколи не дзвонив і не запитував про мій добробут після того, як я припинив роботу свого додатка


Враховуючи, що тоді вони ніколи не позначали 4 хитромудрі платежі на суму 5 тисяч фунтів стерлінгів, здійснені за лічені хвилини закордонному продавцю азартних ігор...


чи є у мене підстави скаржитися на те, як мене підвели як клієнта?


Крім того, чи є у мене підстави скаржитися на Barclays за відмову від мене як клієнта, коли я був явно вразливим через свою залежність. Чи слід було Barclays зробити більше, щоб повідомити Lloyds, що я користуюся gamstop / у мене був блок ігор на моєму рахунку? Чи отримав би Lloyds доступ до цієї інформації? Або це повністю на мені.


Я неодноразово читав цю тему, і я не наївний щодо своєї проблеми з азартними іграми. Я шукаю терапію, тепер моя дружина контролює всі мої фінанси, і я вчуся справлятися з новою реальністю, коли я ніколи не поверну свою втрату.


Проте мене все ще мучить те, що, можливо, і Barclays, і Lloyds підвели мене тут?


Будь-які поради будуть дуже раді.

Автоматичний переклад.
Educated_ant
5 дн. тому

Привіт.

Дуже сумно читати про ваш досвід, і я радий, що у всьому цьому вас підтримує ваша дружина, що ви принаймні не самотні.

На жаль, я не можу вам порадити все це, але я вважаю, що це питання для деяких юристів. Я вважаю, що вони повинні дати вам пораду щодо цього.

Бажаю тобі бути сильним і триматися подалі від усього цього.

Також майте на увазі, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у ​​всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає людям безпечно та належним чином керувати своїм доступом до азартних ігор, незалежно від того, чи означає це повне обмеження чи обмеження доступу під час уразливих періодів.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого