Я отримав дохід, граючи на свої реальні гроші, який склав 4000 євро. Сьогодні я хотів отримати доступ до облікового запису та виявив, що він заблокований.
Я звернувся в службу підтримки клієнтів, і це була їхня відповідь.
Я хочу знати, чи можу я вжити будь-яких судових заходів і повернути ці гроші, які я заробив законно та безсумнівно після того, як мене ошукали.
d
Дайн
Ласкаво просимо до чату PlayUZU, Хуан Карлос:
Я Діна, агент PlayUZU Celebrity Club, і я буду радий вам допомогти.😊
Щиро дякуємо, що звернулися до нас через чат.
Я збираюся на мить перевірити ваш рахунок.
Я вже з вами, дякую, що чекаєте
Переглядаючи ваш обліковий запис, я зміг переконатися, що в іграх стався інцидент через виявлену технічну проблему, пов’язану з несправністю гри. Для нас важлива гарантія чесного ігрового середовища.
Тому, як зазначено в нашій Політиці винагород, зокрема в пункті 5: у випадку, якщо неправильна технічна конфігурація призводить до неправильної кількості безкоштовних обертань або обертань на колесі UZU, ми залишаємо за собою право виправити це шляхом виключення отриманих прибутків і повторне додавання винагороди з правильними налаштуваннями.
Оскільки сталася така ситуація, прибуток, отриманий за допомогою цієї технічної помилки, було вилучено, додавши назад правильний прибуток.
Вибачте за можливі незручності.
Чи можу я допомогти вам ще з чимось?
я не розумію
Так, я майже не використовував безкоштовні обертання
тільки ті, що отримані за винагороду
що ти дав мені
96% того, що я грав, було зроблено мною на реальні гроші
Чи можу я тепер отримати доступ до свого облікового запису?
30 хвилин тому
d
Дайн
Це не обов’язково має бути окремий випадок безкоштовних обертань, ми говоримо про технічну помилку, коли отримані помилкові виграші або винагороди, у цьому випадку, як і в ситуації, казино залишає за собою право виправити інцидент, видаливши виграш. отримано .
які помилкові прибутки?
29 хвилин тому
d
Дайн
Наразі інцидент все ще актуальний, тому наразі ви не можете отримати доступ до свого облікового запису.
Чи можете ви розкласти це для мене?
Який поточний баланс мого рахунку?
28 хвилин тому
d
Дайн
Ваш загальний виграш склав 4062,10 євро, усі ці виграші було вилучено через технічну помилку в іграх, і вам було виплачено 10 євро, тобто відповідну суму.
Ваш баланс на даний момент становить 10 євро.
Як це стане можливим?
Якби я мав 200 євро
Я почав грати
і я отримав ці гроші
чисто
ти крадеш у мене
я не розумію
Як виведено 4000 євро прибутку
25 хвилин тому
d
Дайн
У такому випадку, коли ви отримаєте доступ до облікового запису та зможете виконати необхідні перевірки, ви можете повідомити нам, щоб ми могли повідомити про це.
Виграш був помилковим, Хуан Карлос, тому, як зазначено в Умовах використання нашої платформи, казино залишає за собою право виправити або видалити це.
Мені дуже шкода за незручності, які могла спричинити ця ситуація.
Чому вони помилилися?
Якби я змусив їх грати в різні сольти
Це повне пограбування.
Ніяких клопотів
Це крадіжка
22 хвилини тому
d
Дайн
Як я згадував трохи вище, захворюваність походить від ігор.
Я збираюся подати до суду на організацію до DGOJ
22 хвилини тому
d
Дайн
Я розумію ваш дискомфорт, і ми поважаємо будь-які ваші дії.
Як це буде звідти?
якби мені правильно дали призи
Просто ви вирішили, що вони не законні
тому що я їх виграв
Скрізь негативні відгуки
20 хвилин тому
d
Дайн
Причиною виникнення ігор стала технічна проблема, яка спричинила їх несправність.
Іншими словами, з тих 4120 євро, які я чесно заробив
Ви залишили мені 10 євро на моєму рахунку
Що це за технічна проблема?
Що іноді вам доводиться віддавати гроші, а не просто їх отримувати, а коли ви повинні їх віддавати, ви говорите, що це технічна проблема, і забираєте мої прибутки
Яке повне шахрайство.
найгірше казино в світі
17 хвилин тому
Нові повідомлення
d
Дайн
Мені дуже шкода за незручності, Хуан Карлос, я розумію ваші дії та дискомфорт.
Якщо вам знадобиться ще щось, не соромтеся знову зв’язатися з нами через чат або електронну пошту. vip@playuzu.es Ми будемо раді вам допомогти!
Мені було приємно служити вам. Удачі!
Надісланий. Дякуємо за коментарі!
Будь ласка, мені потрібна допомога, щоб дізнатися, чи можу я подати до суду на цих чорізо, які мене обдурили.
I have generated income playing with my real money that amounted to 4000 euros. Today I wanted to access the account and I found that it has been blocked.
I have contacted customer service and this was their response.
I want to know if I can take any legal action and recover that money that I have earned legally and cleanly since I have been scammed.
d
Dyne
Welcome to the PlayUZU chat, Juan Carlos:
I'm Dina, PlayUZU Celebrity Club Agent, and it will be a pleasure to assist you.😊
Thank you very much for contacting us through chat.
I'm going to check your account for a moment.
I'm already with you, thanks for waiting.u
Reviewing your account, I have been able to verify that there has been an incident in the games, due to a technical problem discovered related to the malfunction of the game, for us guaranteeing a fair gaming environment is essential.
Therefore, as stated in our Rewards Policy, specifically in point 5: In the event that an incorrect technical configuration results in the wrong number of Free Spins or Spins on the UZU Wheel, we reserve the right to correct it by eliminating the profits received and re-adding the reward with the correct settings.
As this situation has occurred, the profits that have been obtained with this technical error have been withdrawn, adding back the correct profit.
I am sorry for any inconvenience that may have been caused.
Can I help you with something else?
I don't understand
Yes I have barely used the free spins
only those obtained with rewards
that you have given me
96% of what I played was with real money deposited by me
Can I now access my account?
30 minutes ago
d
Dyne
It does not have to be the specific case of free spins, we are talking about a technical error where erroneous winnings or rewards are received, in that case, as is the situation, the casino reserves the right to correct the incident by eliminating the winnings received .
what erroneous profits?
29 minutes ago
d
Dyne
At this time the incident is still valid, so for now you cannot access your account.
Can you break it down for me?
What is the current balance of my account?
28 minutes ago
d
Dyne
You had total winnings of 4,062.10 EUR, all of these winnings have been withdrawn due to the technical error in the games and you have been paid 10 EUR, which is the corresponding amount.
Your balance at the moment is 10 EUR.
How is that going to be possible?
If I had 200 euros
I started playing
and I have gotten that money
cleanly
you are stealing from me
I don't understand
How 4000 euros of profits have been withdrawn
25 minutes ago
d
Dyne
In that case, once you can access the account and be able to carry out the necessary verifications, you can tell us so that it can be reported.
The winnings were erroneous, Juan Carlos, so, as stated in the Terms and Conditions of our platform, the casino reserves the right to correct or eliminate it.
I am very sorry for the inconvenience this situation may have caused.
Why were they wrong?
If I got them playing various solts
It's a complete robbery.
No hassles
It's a theft
22 minutes ago
d
Dyne
As I mentioned a little above, the incidence comes from games.
I am going to sue the organization to the DGOJ
22 minutes ago
d
Dyne
I understand your discomfort, and any action you take is respected by us.
How is it going to come from there?
if they gave me the prizes correctly
It's just that you have decided that they are not legal
because I have won them
Negative reviews everywhere
20 minutes ago
d
Dyne
The incidence of the games comes from a technical problem, which has caused them to malfunction.
In other words, of the 4120 euros that I have earned fairly
you have left me 10 euros in my account
What technical problem is that?
That sometimes you have to give money instead of just receiving it, and when you have to give it you say that it is a technical problem and you withdraw my profits
What a complete scam.
the worst casino in the world
17 minutes ago
New messages
d
Dyne
I am very sorry for the inconvenience Juan Carlos, I understand your action and discomfort.
If you need anything else, do not hesitate to contact us again via chat or email. vip@playuzu.es We will be happy to help you!
It has been a pleasure serving you. Good luck!
Sent. Thanks for your comments!
Please I need help to see if I can sue these chorizos who have scammed me.
He generado unos ingresos jugando con mi dinero real que ascendieron hasta 4000 euros. Hoy he querido acceder a la cuenta y me he encontrado con que la han bloqueado.
he contactado con el servicio de atención al cliente y este ha sido su respuesta.
Quiero saber si puedo tomar alguna medida legal y recuperar ese dinero que he ganado legalmente y limpiamente ya que me han estafado.
D
Dina
Bienvenido al chat de PlayUZU, Juan Carlos:
Soy Dina, Agente del Club de Celebridades de PlayUZU, y será un placer asistirte.😊
Muchas gracias por contactar con nosotros a través del chat.
Voy a revisar tu cuenta, un momentito.
Ya estoy contigo, gracias por la espera.u
Revisando tu cuenta, he podido comprobar que se ha comprobar una incidencia en los juegos, debido a un problema técnico descubierto relacionado con el mal funcionamiento del juego, para nosotros garantizar un entorno de juego limpio es fundamental.
Por lo que tal y como marca nuestra Política de Recompensas, concretamente en el punto 5: En el caso de que una configuración técnica incorrecta dé como resultado la cantidad errónea de Tiradas Gratis o Tiradas en la Rueda UZU, nos reservamos el derecho de corregirlo eliminando las ganancias recibidas y volviendo a agregar la recompensa con la configuración correcta.
Al haber sucedido esta situación, las ganancias que se han obtenido con este error técnico se han retirado, volviendo a agregar la ganancia correcta.
Siento las molestias que se hayan podido ocasionar.
¿Te puedo ayudar en algo más?
No lo entiendo
si apenas he utilizado las tiradas gratis
solo las que obtenido con las recompensas
Que ustedes me han dado
el 96 % d lo jugado ha sido con dinero real ingresado por mi
ya puedo acceder a mi cuenta?
30 minutes ago
D
Dina
No tiene que ser el caso concreto de unas tiradas gratuitas, se habla de un error técnico donde se reciban ganancias o recompensas erróneas, en ese caso, como es esta la situación, el casino se reserva el derecho de corregir la incidencia eliminando las ganancias recibidas.
que ganancias erróneas?
29 minutes ago
D
Dina
En estos momentos la incidencia sigue vigente, por lo que por ahora no puedes acceder a tu cuenta.
me lo puede desglosar?
cual es el saldo actual de mi cuenta?
28 minutes ago
D
Dina
Tenías unas ganancias totales de 4.062.10 EUR, de dichas ganancias se han retirado el total, debido al error técnico de los juegos y se te han abonado 10 EUR, que es la cantidad correspondiente.
Tu balance en estos momentos es de 10 EUR.
como va a ser eso posible
si tenia 200 euros
empece a jugar
y he conseguido ese dinero
limpiamente
me estáis robando
no lo entiendo
Como se han retirado 4000 euros de ganancias
25 minutes ago
D
Dina
En ese caso, una vez puedas acceder a la cuenta y poder realizar las verificaciones necesarias, puedes indicárnoslo para que sea reportado.
Las ganancias eran erróneas, Juan Carlos, por lo que por ello, tal y como marcan los Términos y Condiciones de nuestra plataforma, el casino se reserva el derecho de corregirlo o eliminarlo.
Siento mucho las molestias que ha podido causar esta situación.
Porque eran erróneas?
Si los conseguí jugando a diversas solts
Es una robó en toda regla
Molestias no
Es un robo
22 minutes ago
D
Dina
Como te he comentado un poco más arriba, la incidencia proviene de los juegos.
voy a demandar a la organización a la DGOJ
22 minutes ago
D
Dina
Entiendo tu molestia, y cualquier acción que tomes es respetada por nuestra parte.
como va a provenir de ahi
si me dieron los premios correctamente
solo que vosotros habéis decidido que no son legales
porque los he ganado
Reseñas negativas en todos lados
20 minutes ago
D
Dina
La incidencia de los juegos proviene de un problema técnico, el cual ha provocado el mal funcionamiento de los mismos.
o sea que de 4120 euros que he ganado limpiamentr
me habéis dejado 10 euros en la cuenta
Que problema técnico es ese?
Que a veces tenéis que dar dinero en vez de sólo recibirlo, y cuando tenéis que darlo ustedes decís que es un problema técnico y me retiráis las ganancias
menuda estafa en toda regla.
el peor casino del mundo
17 minutes ago
Mensajes nuevos
D
Dina
Lamento mucho las molestias Juan Carlos, entiendo tu acción y malestar.
Si necesitas cualquier otra cosa no dudes en contactar de nuevo con nosotros a través del chat o email vip@playuzu.es ¡Estaremos encantados de ayudarte!
Ha sido un placer haberte atendido ¡Qué vaya bien!
Enviado. ¡Gracias por sus comentarios!
Por favor necesito ayudar para ver si puedo demandar a estos chorizos que me han estafado.