ФорумОбговорення скаргВ Play Uzu у мене вкрали 4000 євро

В Play Uzu у мене вкрали 4000 євро

1 місяць тому від Pablitobienbe
|
857 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Я отримав дохід, граючи на свої реальні гроші, який склав 4000 євро. Сьогодні я хотів отримати доступ до облікового запису та виявив, що він заблокований.

Я звернувся в службу підтримки клієнтів, і це була їхня відповідь.

Я хочу знати, чи можу я вжити будь-яких судових заходів і повернути ці гроші, які я заробив законно та безсумнівно після того, як мене ошукали.



d

Дайн

Ласкаво просимо до чату PlayUZU, Хуан Карлос:

Я Діна, агент PlayUZU Celebrity Club, і я буду радий вам допомогти.😊


Щиро дякуємо, що звернулися до нас через чат.

Я збираюся на мить перевірити ваш рахунок.


Я вже з вами, дякую, що чекаєте

Переглядаючи ваш обліковий запис, я зміг переконатися, що в іграх стався інцидент через виявлену технічну проблему, пов’язану з несправністю гри. Для нас важлива гарантія чесного ігрового середовища.


Тому, як зазначено в нашій Політиці винагород, зокрема в пункті 5: у випадку, якщо неправильна технічна конфігурація призводить до неправильної кількості безкоштовних обертань або обертань на колесі UZU, ми залишаємо за собою право виправити це шляхом виключення отриманих прибутків і повторне додавання винагороди з правильними налаштуваннями.


Оскільки сталася така ситуація, прибуток, отриманий за допомогою цієї технічної помилки, було вилучено, додавши назад правильний прибуток.

Вибачте за можливі незручності.

Чи можу я допомогти вам ще з чимось?

я не розумію

Так, я майже не використовував безкоштовні обертання

тільки ті, що отримані за винагороду

що ти дав мені

96% того, що я грав, було зроблено мною на реальні гроші

Чи можу я тепер отримати доступ до свого облікового запису?


30 хвилин тому

d

Дайн

Це не обов’язково має бути окремий випадок безкоштовних обертань, ми говоримо про технічну помилку, коли отримані помилкові виграші або винагороди, у цьому випадку, як і в ситуації, казино залишає за собою право виправити інцидент, видаливши виграш. отримано .

які помилкові прибутки?


29 хвилин тому

d

Дайн

Наразі інцидент все ще актуальний, тому наразі ви не можете отримати доступ до свого облікового запису.

Чи можете ви розкласти це для мене?

Який поточний баланс мого рахунку?


28 хвилин тому

d

Дайн

Ваш загальний виграш склав 4062,10 євро, усі ці виграші було вилучено через технічну помилку в іграх, і вам було виплачено 10 євро, тобто відповідну суму.

Ваш баланс на даний момент становить 10 євро.

Як це стане можливим?

Якби я мав 200 євро

Я почав грати

і я отримав ці гроші

чисто

ти крадеш у мене

я не розумію

Як виведено 4000 євро прибутку


25 хвилин тому

d

Дайн

У такому випадку, коли ви отримаєте доступ до облікового запису та зможете виконати необхідні перевірки, ви можете повідомити нам, щоб ми могли повідомити про це.

Виграш був помилковим, Хуан Карлос, тому, як зазначено в Умовах використання нашої платформи, казино залишає за собою право виправити або видалити це.

Мені дуже шкода за незручності, які могла спричинити ця ситуація.

Чому вони помилилися?

Якби я змусив їх грати в різні сольти

Це повне пограбування.

Ніяких клопотів

Це крадіжка


22 хвилини тому

d

Дайн

Як я згадував трохи вище, захворюваність походить від ігор.

Я збираюся подати до суду на організацію до DGOJ


22 хвилини тому

d

Дайн

Я розумію ваш дискомфорт, і ми поважаємо будь-які ваші дії.

Як це буде звідти?

якби мені правильно дали призи

Просто ви вирішили, що вони не законні

тому що я їх виграв

Скрізь негативні відгуки


20 хвилин тому

d

Дайн

Причиною виникнення ігор стала технічна проблема, яка спричинила їх несправність.

Іншими словами, з тих 4120 євро, які я чесно заробив

Ви залишили мені 10 євро на моєму рахунку

Що це за технічна проблема?

Що іноді вам доводиться віддавати гроші, а не просто їх отримувати, а коли ви повинні їх віддавати, ви говорите, що це технічна проблема, і забираєте мої прибутки

Яке повне шахрайство.

найгірше казино в світі


17 хвилин тому

Нові повідомлення

d

Дайн

Мені дуже шкода за незручності, Хуан Карлос, я розумію ваші дії та дискомфорт.

Якщо вам знадобиться ще щось, не соромтеся знову зв’язатися з нами через чат або електронну пошту. vip@playuzu.es Ми будемо раді вам допомогти!


Мені було приємно служити вам. Удачі!



Надісланий. Дякуємо за коментарі!

Будь ласка, мені потрібна допомога, щоб дізнатися, чи можу я подати до суду на цих чорізо, які мене обдурили.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони мені кажуть, що прибутки неправильні, на все обличчя, злодії такі, які вони є

Автоматичний переклад.
Pablitobienbe
1 місяць тому

Гадаю, нам слід дочекатися скарги, через яку ви збираєтеся надати докази.

Усі бажаючі можуть переглянути його прямо тут 👈

Не соромтеся залишатися на зв’язку з нами тут, на форумі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я надіслав тести на електронну адресу Вероніки. Це не дозволяє мені завантажити скріншоти сюди.

У мене є докази, які вказують на мою історію товарів, у яких з’являється залишок у 4000 євро.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Це один із тестів, і я маю повну історію гри

Автоматичний переклад.
Pablitobienbe
1 місяць тому

Тільки ось відео не дає пройти

Автоматичний переклад.
Pablitobienbe
1 місяць тому

Щойно наша група розгляду скарг отримає від вас усі докази без будь-яких проблем, не хвилюйтеся про те, що не зможете завантажити їх тут, на форум. 😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого