ФорумОбговорення скаргУтримання балансу

Утримання балансу

1 місяць тому від titomarambio17
|
689 переглядів 3 відповіді |
|
1 місяць тому

Привіт, я хочу подати скаргу на Juegalo.com за утримання мого балансу без чіткого обґрунтування.

Після гри за всіма правилами я попросив вивести свої кошти, але мій запит було відхилено. Мені повідомили, що мій обліковий запис перевіряється на предмет порушення Загальних положень та умов, але мені так і не сказали, які умови я порушив і як це зробив.

Після тривалого очікування та кількох електронних листів із проханням пояснити мене нарешті повідомили, що мій обліковий запис повторно активовано і я можу ним знову користуватися. Проте мої гроші все ще утримуються, і мені не надали жодних додаткових пояснень щодо причин утримання.

Мій поточний баланс становить 362 884 CLP, але значну частину моїх коштів було утримано без будь-якої чіткої чи виправданої причини. Я прошу, щоб мені конкретно пояснили ймовірне порушення або повернули мої гроші в повному обсязі.

Я ціную ваше втручання у вирішення цієї ситуації.

З повагою,

Хосе Томас Марамбіо

Автоматичний переклад.
titomarambio17
1 місяць тому

Привіт.

Приємно бачити, що незважаючи на те, що цього казино ще немає в нашій базі даних, ви вже встигли подати скаргу . Нік насправді чекає від вас додаткової інформації, тому, будь ласка, оновлюйте його, коли це можливо.😉

Однак, судячи з вашого опису, це казино здається не дуже гарним, коли йдеться про спілкування з клієнтами. Дуже важливо пояснити причину утримання будь-яких коштів від гравця. І тому ти добре зробив, що прийшов сюди. Я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе вирішити ситуацію.🤞

Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино і чи вдалося вам повністю підтвердити свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, мені вдалося все правильно перевірити, і я вперше грав там за бонус, все робилося на ходу, і вони буквально все у мене забрали і більше мені не відповідали, навіть у соцмережах.

Автоматичний переклад.
titomarambio17
1 місяць тому

Будь ласка, оновіть свою скаргу, перейшовши за цим посиланням ; інакше таймер закінчиться, а скаргу буде відхилено.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого