привіт
Мені шкода, що у вас виникли проблеми після перемоги. Я вважаю правильним те, що ви подали скаргу, і я бачив, що оновлення та інформація, необхідна для цього, також надійшли від вас.
На жаль, правило максимальної ставки фактично є галузевим стандартом, як і те, що казино має право конфіскувати виграш гравця з бонусної гри після порушення цього правила. З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має застосовуватися на рівні програмного забезпечення, що програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки, вищі за ліміт. Крім того, ми вважаємо, що казино повинні запобігти гравцям від випадкового порушення Умов і умов бонусу, наприклад, вашої максимальної ставки, або будь-яких інших дій, які можуть поставити під загрозу гроші на їхніх рахунках гравців.
Крім того, з моєї точки зору, максимальні розміри ставок повинні бути чітко відображені, в ідеалі в лобі казино або безпосередньо в іграх.
Але поки що залишається тільки чекати і чекати найкращого.
Сподіваюся, ви й надалі інформуватимете нас про хід розгляду скарги . Я бажаю вам удачі.
Hey,
I'm sorry you're having problems after winning. I think it's right that you filed a complaint, and I saw that updates and information needed for the it came from you as well.
Unfortunatelly, the max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, that the casino´s software or website shouldn´t let players place higher bets than the limit. Also we think, that casinos' should prevent players from accidentally breaking the Bonus T&Cs- like your max bet, or doing anything else that might jeopardize the money in their player accounts.
Additionally, from my point of view, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games.
But for now, we can only wait and wait for the best.
I hope you will continue to update us on the progress of the complaint. I wish you good luck.
Автоматичний переклад.