ФорумОбговорення скаргУ зв’язку з перевіркою акта збитків

У зв’язку з перевіркою акта збитків

2 дн. тому від ludwig.1a
|
147 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
2 дн. тому

Обліковий запис гравця заблоковано. Транзакції більше не можна переглянути. Казино не надає мені звіт про збитки.

Автоматичний переклад.
ludwig.1a
8 год. тому

Шановний користувач!

Я бачив ваш відгук користувача про це казино, який містив більш детальні погляди на тему, так поспішно описану тут, на форумі.

Там написано:

«Я грав у казино kingmaker і багато програв за короткий проміжок часу. Потім я дізнався, що кожне казино має мати захист гравців, і це саме те, чого я тут не бачив.

Тому я попросив казино дати мені відповідну компенсацію. Через це мій обліковий запис гравця було негайно заблоковано, і я більше не бачу втрат своїх транзакцій. Я кілька разів писав у казино з проханням надіслати мені мої транзакції електронною поштою, що вони зобов’язані зробити. Але мене завжди просто відштовхують. Онлайн-казино не має права відмовитися від гри з гравцем. У мене був дуже поганий досвід через це, тому тримайтеся подалі».

Швидше за все, ви будете дуже незадоволені; казино не несе відповідальності за ваші програші; ви принаймні до тих пір, поки не повідомите казино про потенційну проблему з азартними іграми, а отже, не попросите остаточно закрити свій рахунок без можливості повторного відкриття. Навіть у такому випадку казино не поверне вам ваші втрати.

Відповідальні чи безпечніші ліміти або інструменти для азартних ігор не є «виправданням» для гравців відшкодувати програші; ці інструменти допомагають гравцям підтримувати баланс і запобігати втратам, які перевищують розумну суму чи бюджет.

Відверто кажучи, якщо ви наполягали на відшкодуванні своїх втрат лише тому, що не бачили «захисту гравця», я розумію, чому ваш обліковий запис закрито, а подальше спілкування неможливе.

Будь ласка, не грайте в азартні ігри, якщо не хочете програти. Цей огляд, на мій погляд, більше стосується вашого нездорового мислення, ніж про несправедливість казино.

Я раджу вам детальніше ознайомитись із тим, як все зазвичай працює, щоб уникнути подібних проблем: Інструменти та практики відповідальної гри в азартні ігри 👈👈

Я вважаю, що я ніколи не чув про "звіт про збитки". Чи може це бути термін, пов’язаний із вимогами GGL для казино, які мають німецьку ліцензію?


Автоматичний переклад.
8 год. тому

Шановний користувач!

Я бачив ваш відгук користувача про це казино, який містив більш детальні погляди на тему, так поспішно описану тут, на форумі.

Там написано:

«Я грав у казино kingmaker і багато програв за короткий проміжок часу. Потім я дізнався, що кожне казино має мати захист гравців, і це саме те, чого я тут не бачив.

Тому я попросив казино дати мені відповідну компенсацію. Через це мій обліковий запис гравця було негайно заблоковано, і я більше не бачу втрат своїх транзакцій. Я кілька разів писав у казино з проханням надіслати мені мої транзакції електронною поштою, що вони зобов’язані зробити. Але мене завжди просто відштовхують. Онлайн-казино не має права відмовитися від гри з гравцем. У мене був дуже поганий досвід через це, тому тримайтеся подалі».

Швидше за все, ви будете дуже незадоволені; казино не несе відповідальності за ваші програші; ви принаймні до тих пір, поки не повідомите казино про потенційну проблему з азартними іграми, а отже, не попросите остаточно закрити свій рахунок без можливості повторного відкриття. Навіть у такому випадку казино не поверне вам ваші втрати.

Відповідальні чи безпечніші ліміти або інструменти для азартних ігор не є «виправданням» для гравців відшкодувати програші; ці інструменти допомагають гравцям підтримувати баланс і запобігати втратам, які перевищують розумну суму чи бюджет.

Відверто кажучи, якщо ви наполягали на відшкодуванні своїх втрат лише тому, що не бачили «захисту гравця», я розумію, чому ваш обліковий запис закрито, а подальше спілкування неможливе.

Будь ласка, не грайте в азартні ігри, якщо не хочете програти. Цей огляд, на мій погляд, більше стосується вашого нездорового мислення, ніж про несправедливість казино.

Я раджу вам детальніше ознайомитись із тим, як все зазвичай працює, щоб уникнути подібних проблем: Інструменти та практики відповідальної гри в азартні ігри 👈👈

Я вважаю, що я ніколи не чув про "звіт про збитки". Чи може це бути термін, пов’язаний із вимогами GGL для казино, які мають німецьку ліцензію?


Автоматичний переклад.
4 год. тому

Я припускаю, що у вас проблеми з думками чи знаннями інших людей. Якщо обліковий запис закрито, і я більше не можу бачити свої транзакції, я можу попросити їх розблокувати, оскільки казино зобов’язані це зробити, і я маю на це право, навіть якщо я надмірно грав в азартні ігри. Ось що мене хвилює, і я також маю право спробувати отримати відшкодування як жест доброї волі. Моя думка, спершу повідомте себе, перш ніж просто повторювати своє письмове твердження.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого