Шановний користувач!
Я бачив ваш відгук користувача про це казино, який містив більш детальні погляди на тему, так поспішно описану тут, на форумі.
Там написано:
«Я грав у казино kingmaker і багато програв за короткий проміжок часу. Потім я дізнався, що кожне казино має мати захист гравців, і це саме те, чого я тут не бачив.
Тому я попросив казино дати мені відповідну компенсацію. Через це мій обліковий запис гравця було негайно заблоковано, і я більше не бачу втрат своїх транзакцій. Я кілька разів писав у казино з проханням надіслати мені мої транзакції електронною поштою, що вони зобов’язані зробити. Але мене завжди просто відштовхують. Онлайн-казино не має права відмовитися від гри з гравцем. У мене був дуже поганий досвід через це, тому тримайтеся подалі».
Швидше за все, ви будете дуже незадоволені; казино не несе відповідальності за ваші програші; ви принаймні до тих пір, поки не повідомите казино про потенційну проблему з азартними іграми, а отже, не попросите остаточно закрити свій рахунок без можливості повторного відкриття. Навіть у такому випадку казино не поверне вам ваші втрати.
Відповідальні чи безпечніші ліміти або інструменти для азартних ігор не є «виправданням» для гравців відшкодувати програші; ці інструменти допомагають гравцям підтримувати баланс і запобігати втратам, які перевищують розумну суму чи бюджет.
Відверто кажучи, якщо ви наполягали на відшкодуванні своїх втрат лише тому, що не бачили «захисту гравця», я розумію, чому ваш обліковий запис закрито, а подальше спілкування неможливе.
Будь ласка, не грайте в азартні ігри, якщо не хочете програти. Цей огляд, на мій погляд, більше стосується вашого нездорового мислення, ніж про несправедливість казино.
Я раджу вам детальніше ознайомитись із тим, як все зазвичай працює, щоб уникнути подібних проблем: Інструменти та практики відповідальної гри в азартні ігри 👈👈
Я вважаю, що я ніколи не чув про "звіт про збитки". Чи може це бути термін, пов’язаний із вимогами GGL для казино, які мають німецьку ліцензію?
Dear user,
I saw your user review submitted on this casino, which provided more detailed views on the subject so hastly described here on the forum.
It says:
"I played at the kingmaker casino and lost a lot in a short space of time. I then learned that every casino must have player protection and that is exactly what I did not see here.
So I asked the casino to give me the appropriate compensation. Because of this, my player account was immediately blocked and I can no longer see my transaction losses. I have written to the casino several times asking them to send me my transactions by email, which they are obliged to do. But I am always just put off. An online casino is not allowed to refuse to play with a player. I have had very bad experiences because of this and therefore steer clear."
You are most likely about to be quite displeased; the casino is not responsible for your losses; you are at least until you inform the casino about the potential gambling issue and hence ask your account to be permanently closed without an option to be reopened. Even in such a case, though, the casino won't give you back your losses.
Responsible or safer gambling limits or tools are not the "excuse" for players to recover losses; these tools help players to maintain balance and prevent losing more than a reasonable sum or budget.
With all due honesty, if you insisted on being refunded for your losses just because you could not see the "player protection," I understand why your account has been closed and further communication is not possible.
Please do not gamble if you do not want to lose. This review, in my opinion, is more about your unhealthy mindset than it is about the unfairness of casinos.
I advise you to become more acquainted with the way things typically operate in order to avoid similar problems: Responsible Gambling Tools and Practices 👈👈
I suppose that I have never heard of "loss statement." Could it possibly be a term related to the GGL requirements for casinos that hold a German license?
Автоматичний переклад.