ФорумОбговорення скаргУ Westcasino недостатньо часу виведення

У Westcasino недостатньо часу виведення

2 р. тому від Headi
|
4037 переглядів 18 відповідей |
|
2 р. тому

Доброго ранку,


Тепер я чекаю 1 тиждень на виплату 1400 євро.

Перший із 600 євро тривав 5 днів.

Це казино навмисно затягує запити на виведення коштів.

Додатковий ліміт виведення 2000 євро на тиждень ще гірший.

Таймер починає відлік лише після отримання суми.

Одразу після виграшу 600 євро я виграв 1650 євро зі ставкою 25 євро.

Оскільки я зміг виплатити лише 1400, я програв ще 250 і знову заробив 3000 євро.


Тепер мені доведеться чекати більше 1 тижня в гіршому випадку, а потім ще тиждень на останні 1000 євро.


Хто дає цьому непотрібному казино такі хороші відгуки?

Навіть підтримка повна дурниця.

Я хотів попросити у менеджера облікового запису збільшення ліміту.

Не має значення, куди я надсилав електронні листи.

Менеджер по роботі з клієнтами, служба підтримки, фінансовий відділ, ніхто навіть не прочитав електронного листа за тиждень очікування.


Це, безумовно, найгірше казино з точки зору підтримки.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Хм, я просто дивлюся на наш огляд і там говориться, що ліміт виведення становить 5000 на тиждень, що було б достатньо у вашому випадку, тому я збираюся попросити свого колегу ще раз поглянути на казино і, можливо, змінити огляд і відкоригувати рейтинг. 2000 – це дійсно дуже низький ліміт зняття на тиждень.

Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Привіт Хеді.

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Я щойно перевірив правила та умови казино, дивіться зображення нижче

file

Ви можете бути більш конкретним? Чи дозволяють вони лише одну транзакцію на тиждень?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Немає такої кількості транзакцій до 2000 євро!


filefile

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно попросив підтримки, і вони сказали, що це максимум 2000 євро на тиждень.

Звісно, мені довелося змусити дурного поговорити з ним 🙄🙄


filefile


Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Привіт, Френкі,

спасибі за інформацію. Я думаю, що тоді вони повинні оновити власні умови та умови... 🙂

Я оновлю Jozef.K

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не знаю, як Dama NV обробляє свої гроші і якими банками вони користуються. Можливо, вони самі відчувають труднощі через санкції, накладені на цього російського божевільного, який починає війну в Європі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не хочу звучати тут настільки негативно, але все ж сьогодні можливо все...

Але тут необхідні чіткі умови та положення, чи не згодні ви?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Умови повністю вводять в оману. У них прямо вказано, що 5000 євро буде виплачуватися щотижня!

У мене дні клопоту з ними. Підтримка надто дурна і не зрозуміла щодо правових підстав. У них завжди вистачає гравців. Мене турбує заохочення залежності від азартних ігор за допомогою цієї системи. Ці обмеження спонукають гравців продовжувати гру! І це також злочинна мета цього казино! І в більшості випадків цей план спрацює! Є достатньо гравців, які потім бачать, що у них залишилося 5000 євро, а потім думають, що можна ще трохи пограти. Можливо, ще є що виграти. І бац, гроші зникли... Іде швидше, ніж ви бачите. У всякому разі, я ніколи не виграв 6800 євро, я не знаю відчуття! Інші також. І саме вони намагаються виграти більше!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Привіт Хеді!

Давайте почекаємо, як розвиватиметься ваша скарга, тому що вона поєднує кілька аспектів і тому є досить цікавою.

Не могли б ви пояснити, як, на вашу думку, їхні обмеження спонукають гравців продовжувати грати, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дуже просте пояснення. Гравець має можливість отримати великий виграш. Він зробить це вперше, коли здобуде величезну перемогу! Ви не продовжуєте грати.

Інша ситуація, якщо у вас на рахунку є, наприклад, 6000 євро, і ви повинні тижнями чекати виплат, як у цьому казино. Ви продовжуєте грати, тому що вам може бути нудно, і ви думаєте, що можете виграти більше.

Ось така тактика казино!

Проблема цього казино не лише в ліміті на зняття коштів! Виплата зайняла щонайменше 5 днів!

Після цих 5 днів ви не зможете здійснити наступну виплату! Час очікування починається тільки після того, як гроші будуть на вашому рахунку! Іншими словами, мені довелося чекати 5 днів, а потім чекати ще тиждень, поки я не зможу попросити наступну суму!

Вже 2 дні! Ви можете підрахувати, скільки часу потрібно для виплати 6800 євро!

Це обдурка!

Ar******ers знають, що багато гравців потім грають вугілля! Це реклама залежності від азартних ігор!




Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Здравствуйте,

Я можу зрозуміти вашу думку. З іншого боку, я хотів би додати, що наша команда по розгляду скарг завжди дозволяє казино, яких звинувачують у затримці на два повні тижні - 14 днів, для обробки платежу. Ми також попереджаємо, що відповідальність за те, чи продовжить він/вона тим часом, несе лише гравець. Якщо хвилюєтеся, попросіть у казино блокувати рахунок, припустимо, на тиждень. Або встановіть обмеження, якщо це можливо. Я думаю, що ви спробували, чи не так?

Як це спрацювало, будь ласка?

Мені здається, було б досить важко довести, що казино затримує оплату лише з метою, яку ви запропонували.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б не писав щось подібне, якби не був упевнений. Попередньо я спілкувався з юристом, який спеціалізується на цьому.

Він пропускає шанси на успіх, оскільки деякі речі в умовах не сформульовані законодавчо.

Наприклад, немає точного пункту щодо пільгового режиму для постійних гравців.

Часті гравці можуть отримати лише бонуси та акції, але не виплати.

За словами адвоката, у минулому були ухвалені судові рішення щодо таких неточно сформульованих меж.

Це також не перший раз, коли я звертаюся до суду з казино.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож яким має бути правильний стан правил щодо того, щоб звичайний гравець отримував виплати, будь ласка? Я не впевнений, що дотримуюсь цього моменту.

У всякому разі, який ваш наступний крок зараз?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

eCogra проводить розслідування. Мені повідомили, що казино подало документацію.

Це добре каже мій адвокат!

Тепер наступний акт свавілля від Westcasino.

Вони хочуть документи на джерело мого доходу.

Я вклав у них лише 400 євро і зроблю біса і нічого їм не покажу.



Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Дуже цікаво!

Я все ж таки вважаю, що було б добре показати певний рівень співпраці. Це лише моя точка зору.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Визначте певний рівень співпраці???

До речі, казино забило величезний автогол.


Він просто видалив речення з лімітом на зняття коштів, де написано, щоб написати менеджеру облікового запису, щоб збільшити ліміт!


file "


file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Ви написали, що:

«Вони хочуть документи на джерело мого доходу.

Я вклав у них лише 400 євро, і я зроблю диявола і нічого їм не покажу».

Тому я просто відреагував на частину: «Я зроблю диявола і нічого їм не покажу». 🙂

Вибачте, але я не розумію, який величезний автогол ви маєте на увазі.

Автоматичний переклад.
Headi
2 р. тому

Це те, що може статися в будь-якому казино, я знаю, що є деякі, що обслуговування клієнтів краще за інших, але я вам пораджу набратися терпіння і, як тільки у вас будуть гроші, закрийте свій рахунок і перейдіть на інший сайт

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого