ГоловнаФорумОбговорення скаргУ моїй скарзі є помилки

У моїй скарзі є помилки

 від schreiter1910
|
3 501 переглядів 5 відповідей |
|

У моїй скарзі є помилка. Як я можу це змінити?

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Привіт,

Ви говорите про Lottoland ? Незважаючи на те, що я не знаю, що це за помилка, я б сказав, що було б найкраще повідомити про це Крістіну, яка займається розглядом скарг. Я впевнений, що вона допоможе вам з будь-якими виправленнями.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо вам потрібна додаткова допомога.

Автоматичний переклад.
Radka

Я написав, що казино забронювало, але це був банк. Я собі прописав.

Має означати, що банк забронював. Я порушив умови, і це не моя вина.

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Тому просто напишіть цю інформацію безпосередньо в ланцюжку скарг. Використовуйте кнопку цитати або відповіді - так само, як ви спілкуєтеся тут, на форумі.

Будь ласка, використовуйте це пряме посилання .

Автоматичний переклад.

Доброго ранку Гуру,


намагаюся подати нову скаргу, але я отримав помилки.


хтось може мені допомогти?


з повагою, Франциск

Автоматичний переклад.
Anonymized772

Привіт,

Я розгляну це, для цього мені потрібен принаймні друкований екран. Не знаючи помилок, я не знаю, з чого почати.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого