Це досить великий список...
На мій погляд, здається доцільним утриматися від спекуляцій і дати скарзі деякий час для розвитку. Чесно кажучи, я не смію припустити, що, можливо, буде далі з боку казино.
Тим не менш, виконайте прохання Тома. Можливо, це не так очевидно, але скарги розглядаються окремо від форуму, і він не знає про ваші відповіді на форумі. Було б прикро пропустити щось важливе. Особливо в цьому випадку.
Я бажаю вам чіткого, але швидкого вирішення.
This is quite a list...
It seems reasonable, in my opinion, to refrain from speculating and to give the complaint some time to develop. Honestly, I don't dare guess what possibly comes next from the casino's side.
Still, please follow Tom's request. It may not be so obvious, but complaints are held separately from the forum, and he is not aware of your forum responses. It would be a shame to miss anything important. Especially in this case.
I wish you a straight yet quick resolution.