Привіт, чесно кажучи, неправда, що перевірка зазвичай займає кілька годин або 1 день. Особливо не зараз у цей час Корони, коли багато людей працюють вдома або перебувають у карантині, а казино не має персоналу.
Так, бувають моменти, коли служба підтримки встигає підтвердити вас, поки ви чекаєте на чат, але іноді у них є сотні документів у черзі.
Якщо вас не підтвердять протягом 5 робочих днів, я почну хвилюватися. Я розумію, що ви стурбовані втратою решти 2 тисяч. Я ніколи не грав у казино Wolfy, але, можливо, можливо встановити там обмеження втрат, щоб це могло бути рішенням, щоб переконатись, що ви його не втратите. Якщо опції немає, то є ще одна опція старої школи: ви можете знайти когось, кому довіряєте, попросити його змінити пароль на веб-сайті для вас, щоб ви не мали змоги отримати до нього доступ. Людина повідомить вам пароль, як тільки ви отримаєте електронний лист із підтвердженням підтвердження.
Останній варіант - попросити службу підтримки клієнтів про самовиключення. Скажімо, ви можете закрити свій рахунок на тиждень.
Hi, honestly, it's not true that the verification usually takes few hours or 1 day. Especially not now during this Corona time, when many people work from home or they're in quarantine and casinos are short on staff.
Yes, there are moments when the support has time to verify you while you're waiting on a chat, but sometimes, they have hundreds of documents in the queue.
If you're not verified during 5 business days, then I'd start being worried. I understand that you're worried about losing your remaining 2k. I've never played in Wolfy casino, but maybe it's possible to set there a loss limit so that might be the solution to make sure that you won't lose it. If the option isn't there, then there's another old-school option: you can find someone you trust, ask him to change the password on the website for you so you won't be able to access it. The person will tell you the password once you get an email confirming your verification.
The last option is to ask the customer support for self-exclusion. Let's say you could close your account for a week.
Автоматичний переклад.