ФорумОбговорення скаргТривалість перевірки!

Тривалість перевірки!

3 р. тому від Dami92
|
3658 переглядів 8 відповідей |
|
3 р. тому

Найкращі інтернет-казино відрізняються бонусами та виплатами. Шанси у найкращого казино просто кращі, ніж у казино, яке трохи менше або має дещо обмежений діапазон. У найкращих казино шанси на виграш необов’язково більші, проте можна робити ставки різними способами.

Змінено Daniel 3 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Dami92
3 р. тому

Привіт, чесно кажучи, неправда, що перевірка зазвичай займає кілька годин або 1 день. Особливо не зараз у цей час Корони, коли багато людей працюють вдома або перебувають у карантині, а казино не має персоналу.

Так, бувають моменти, коли служба підтримки встигає підтвердити вас, поки ви чекаєте на чат, але іноді у них є сотні документів у черзі.

Якщо вас не підтвердять протягом 5 робочих днів, я почну хвилюватися. Я розумію, що ви стурбовані втратою решти 2 тисяч. Я ніколи не грав у казино Wolfy, але, можливо, можливо встановити там обмеження втрат, щоб це могло бути рішенням, щоб переконатись, що ви його не втратите. Якщо опції немає, то є ще одна опція старої школи: ви можете знайти когось, кому довіряєте, попросити його змінити пароль на веб-сайті для вас, щоб ви не мали змоги отримати до нього доступ. Людина повідомить вам пароль, як тільки ви отримаєте електронний лист із підтвердженням підтвердження.

Останній варіант - попросити службу підтримки клієнтів про самовиключення. Скажімо, ви можете закрити свій рахунок на тиждень.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт!

Повідомляємо вас, що ваш рахунок сьогодні підтверджено із затримкою через вихідні та державне свято. Зараз ми продовжимо ваше відкликання, як вам повідомили електронною поштою. Зазвичай рахунки перевіряються до 12 годин протягом робочих днів, якщо документація повна, а на вихідних це може зайняти трохи більше часу.

Вибачення за незручності та найкращі побажання!

Автоматичний переклад.
Dami92
3 р. тому

Що ви маєте на увазі? Ви зараз не підтверджені? Я поспілкувався з представником казино, і він сказав, що ваш рахунок підтверджено вчора.

Автоматичний переклад.
Dami92
3 р. тому

Я поспілкувався з представником казино, і я вважаю, що вам уже вдалося це вирішити з ними. Схоже, вони мали певні проблеми з одним із своїх постачальників платежів.

Автоматичний переклад.
opphawks
3 р. тому

привіт в якому казино ти граєш? У мене більше проблем з великими казино, ніж з меншими, це мій досвід.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я граю в Instantpay та Fastpay. Вони дуже швидко окупаються.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

https://youtu.be/6oRvHDsu3u8

Автоматичний переклад.
sardapoor
3 р. тому

Що це? Чому ви розмістили його тут?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого