Я думав, що попереджу всіх (також подам скаргу тут).
Має обліковий запис tonybet з 2022 року. Без проблем, повністю підтверджено, багаторазові депозити та зняття. Перестав грати кілька місяців тому через деякі проблеми. Також залишили країну, де вони отримали ліцензію. Не можу грати там, де я зараз.
Зрозумів, що у мене на рахунку 260, що було депозитом у 200 і невеликим виграшем від спортивних ставок, я думаю. Я подав запит на зняття, а потім вони сказали, що мені потрібно надіслати pdf-файл моєї адреси. Я зазначив, що пройшов повну перевірку протягом двох років і більше не живу в країні, тому мені потрібно повернути гроші та закрити рахунок.
Тоді вони, здавалося, насолоджувалися тим фактом, що вони закривають мій рахунок і крадуть не лише мої 60 євро виграшу, але й мій депозит у 200 євро!!!!
Мені повідомили, що це суперечить законодавству ЄС про захист прав споживачів, і деякі люди в Інтернеті надіслали мені докази того, що вони повертають гроші гравцям за подібних обставин, тож, можливо, я потрапив у когось у поганий день або через дискримінацію?
У вкладенні є електронний лист, який вони надсилали мені не менше 5 разів. Я зв’яжуся з моїм адвокатом у понеділок і з’ясую їх ADR.
Хотіли попередити людей і дізнатися, чи було в когось таке раніше?
Чесно кажучи, це вплинуло на мене емоційно, тому буду шукати компенсацію.
Додається термін, на який вони постійно посилаються. Не знаєте, як це стосується мене? Там також не сказано, що вони можуть вкрасти депозит, я також не можу знайти нічого в їхніх Ts і Cs, що замінює законодавство ЄС про захист прав споживачів, або де я погодився на це?
Thought I would warn everyone (also will do a complaint here).
Had a tonybet account since 2022. No issue, fully verified, multiple deposits and withdrawals. Stopped gambling months ago due to some issues. Also have left country where they were licensed. Can't gamble where I am now.
Realised I had 260 in the account, which was a 200 deposit and small winnings from a sports bet I think. I requested teh withdrawal and then they said I needed to send in a pdf of my address. I pointed out I was fully verified for two years and no longer lived in the country so needed the money returned and account closed.
They then seemed to revel in the fact they were closing my account and stealing not only my 60 euro winnings but also my 200 euro deposit!!!!
Ive been advised this is against EU consumer law and some people online have sent me evidence of them returning money to players in similair circumentsances, so maybe I got someone on their bad day or its discrimination?
Attached is the email they have sent to me no short of 5 times. WIll be contacting my solicitor monday and their ADR.
Wanted to warn people and see if anyone had this before?
Has affected me emotionally to be honest so will be looking for compensation.
Attached is the term they keep referencing. Not sure how this applies to me? It also does not say they can steal a deposit, I also can't find anything in their Ts and Cs that superseeds EU consumer law or where I agreed to this?