Я зробив депозит понад 500 новозеландських доларів, як зазвичай, коли граю на Vulkanvegas.
У грі, у яку я грав, був технічний збій, про який я на той момент не знав, що це таке, помилка з’являлася на екрані кілька разів протягом моєї ігрової сесії, і барабани оберталися, а потім зупинялися, а потім продовжували обертатися, доки я не оновив сторінку.
Я спробував 2 різні пристрої, оскільки це був мій мобільний телефон. У грі все ще були збої. Я очистив кеш-пам’ять та історію, як мені радили зробити раніше.
Того ж ранку я спробував зв’язатися з чатом, але безуспішно. Того вечора я нарешті зв’язався з членом команди, і вона зовсім не допомогла. Вона не могла дати мені відповідь або вказати в правильному напрямку, я грав деякий час, з 8 ранку до 6 ранку, а потім вона попросила мене надіслати ідентифікатор раунду кожного обертання, який мав би перевищувати 3000- 5000 обертань. Ви жартуєте!?
Ні, я не отримав жодного знімка екрана чи форми доказу, оскільки я не записую всі свої ігрові сеанси.
Недостатнє обслуговування клієнтів, яке я отримав від члена команди, було неприйнятним. Що мені з цим робити? Я можу щось зробити, чи це просто не мій день?? Зараз я втратив через це цілу зарплату
I deposited over $500 NZ as I usually do when I play at Vulkanvegas.
The game I played had a technical glitch to which I did not know what that was at the time, an Error appeared on screen multiple times throughout my game session and the reels were spinning then would stop then carry on spinning till I refreshed the page.
I tried 2 different devices incase it was my mobile phone lagging. The game was still glitching. I cleared my cache and history as I'd been advised to do prior.
I attempted to contact live chat that same morning to no avail. I finally got in touch with a team member that evening and she was no help at all. She couldn't give me an answer or point me in the right direction, I'd been playing for awhile, from 8am to 6am and she then asked for me to send then Round ID of every spin which would have been well over 3000-5000 spins. Are you kidding me!?
No I did not get any screenshot or form of evidence as I do not record all of my game sessions.
The lack of customer service I got from the team member was unacceptable. What do I do about this? Is there anything I can do or was it just not my day?? I have now lost on a whole paycheck because of it