ФорумОбговорення скаргТехнічний збій Vulkanvegas

Технічний збій Vulkanvegas

1 рік тому від Sm_13
|
1643 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я зробив депозит понад 500 новозеландських доларів, як зазвичай, коли граю на Vulkanvegas.


У грі, у яку я грав, був технічний збій, про який я на той момент не знав, що це таке, помилка з’являлася на екрані кілька разів протягом моєї ігрової сесії, і барабани оберталися, а потім зупинялися, а потім продовжували обертатися, доки я не оновив сторінку.


Я спробував 2 різні пристрої, оскільки це був мій мобільний телефон. У грі все ще були збої. Я очистив кеш-пам’ять та історію, як мені радили зробити раніше.


Того ж ранку я спробував зв’язатися з чатом, але безуспішно. Того вечора я нарешті зв’язався з членом команди, і вона зовсім не допомогла. Вона не могла дати мені відповідь або вказати в правильному напрямку, я грав деякий час, з 8 ранку до 6 ранку, а потім вона попросила мене надіслати ідентифікатор раунду кожного обертання, який мав би перевищувати 3000- 5000 обертань. Ви жартуєте!?


Ні, я не отримав жодного знімка екрана чи форми доказу, оскільки я не записую всі свої ігрові сеанси.


Недостатнє обслуговування клієнтів, яке я отримав від члена команди, було неприйнятним. Що мені з цим робити? Я можу щось зробити, чи це просто не мій день?? Зараз я втратив через це цілу зарплату


Автоматичний переклад.
Sm_13
1 рік тому

Привіт,

Мені прикро чути, що живий чат не був під рукою, коли це було потрібно. Я особисто взяв би цей досвід як приклад. Якщо ви зіткнулися з чимось подібним і не можете вирішити проблему самостійно, очистивши файли cookie, замінивши пристрої тощо, припиніть гру — ваші можливі виграші можуть бути під загрозою. Ви можете розпочати запис сеансу, але я б не став багато обертатися. Одне зі стандартних правил казино говорить, що в разі виникнення збою гравець повинен негайно повідомити про це казино для подальшої консультації, і всі такі виграші не будуть виплачені, оскільки казино не несе відповідальності за технічні проблеми. Це звично.

Я б сказав, що оператор чату повинен більше цікавитися цим питанням і надавати необхідну інформацію. Ви грали досить довго, тому я припускаю, що казино може принаймні запитати постачальника ігор про можливий збій, щоб переконатися, що він не повториться, а також перевірити вашу історію ігор.

Що ж, я не впевнений, чи можемо ми бути корисними на даний момент, я б запропонував подати скаргу на казино, але для цього потрібні будь-які докази.

Не соромтеся дізнатися про процес подання скарги тут .

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про цю ідею.



Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого