sunriseslots no paga

1 рік тому від Evanatalia
|
1610 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, мені платять більше трьох місяців і нічого, не грай, тому що якщо ти виграєш, то не побачиш призів

Автоматичний переклад.
Evanatalia
1 рік тому

Привіт,

можете пояснити далі, будь ласка? Якщо я правильно розумію, ви, ймовірно, подали запит на зняття коштів - 3 місяці тому(?), і з тих пір ваш баланс заблоковано - Якщо я можу здогадатися, через очікуване виведення. Які призи ви не можете побачити, будь ласка?

Я цілком впевнений, що має бути якась причина, тому що три місяці – це набагато більше, ніж звичайний час очікування виведення.

Чи можете ви перевірити всю свою попередню комунікацію з казино (електронну пошту або будь-які інші повідомлення), щоб переконатися, що ви нічого не пропустили?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, звісно, більше трьох місяців тому я зробив виведення, я їм пишу, а вони мені кажуть, що запізнилися з виплатами.

Але це абсурд, це в двох казино в sunriseslots і pockieplace3

file

це повідомлення з п’ятниці, але таких у мене принаймні 10

Автоматичний переклад.
Evanatalia
1 рік тому

Привіт,

дякую за знімок екрана. Чесно кажучи, я не можу говорити іспанською, тому я лише здогадуюсь, що вона може містити. Чи не могли б ви скопіювати та вставити текст у тіло свого допису, щоб його можна було автоматично перекладати, будь ласка?

Що ще важливіше, три місяці майже неприпустимі.

Я б розглянув можливість подати скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І куди мені подати скаргу?

Я написав їм для всіх електронних листів, які вони мають

Автоматичний переклад.
1 рік тому


це день, коли вони його схвалили, за місяць до того, як я зробив відкликання

Опубліковано Evanatalia Змінено Radka
Причина: конфіденційну особисту інформацію, розміщену на скріншоті
Автоматичний переклад.
Evanatalia
1 рік тому

Привіт,

по-перше, ніколи не публікуйте своє повне ім’я, дату народження та адресу, особливо відразу – це небезпечно.

Я видалив скріншот.

По-друге, ви можете подати скаргу тут:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого