Чесно кажучи, 5 чи 6 днів - це не так вже й багато. Служба підтримки зазвичай створює квиток і пересилає його до іншого відділу. Вони чекають у черзі, поки хтось не перевірить. Я б не хвилювався, поки вони не скажуть, що ви зробили щось не так на їхню думку.
5 or 6 days isn't too much to be honest. The support usually creates a ticket and forward it to another department. They it's waiting in a queue until it's checked by someone. I wouldn't be worried until they say you did something wrong according to them.
Отримання першого виграшу зазвичай займає більше часу, ніж отримання іншого виграшу. Проблема може бути у більшій сумі, як ви вже згадували. Ми навіть не маємо цього казино в нашій базі даних, тому подати скаргу було б неможливо. Я вже просив своїх колег переглянути їх веб -сайт і додати новий відгук.
Getting the first winning usually takes longer than getting another winning. The issue might be the higher amount as you already mentioned. We don't even have this casino in our database so rising the complaint wouldn't be possible. I already asked my colleagues to take a look at their website and add the new review.
Даніель,
Мені зателефонував керівник відділу маркетингу і погодився врегулювати виграш.
ура та дякую.
чи можу я попросити вас видалити скаргу, яку я зареєстрував, а також видалити будь -яку публікацію, яку я зробив для веб -сайту.
Daniel,
I got a call from the marketing head and agreed to settle the winnings.
cheers and thanks.
can I please ask you to delete the complaint that I have registered and also delete any post that I have made for the website.
Я радий це почути 🙂 Щодо скарги - ви можете написати це безпосередньо у своїй скарзі про те, що ви хочете її закрити, оскільки це було врегульовано в казино, або ви можете надіслати запит на адресу reputation@casino.guru
I'm glad to hear this 🙂 Regarding the complaint - you can write it directly in your complaint that you wish to close it, because it's been settled with the casino or you can send the request to reputation@casino.guru
Привіт Вішал, будь ласка, надішліть мені свій контактний номер
Hi vishal plz send me your contact number
Вітаю, цей форум не підтримує приватні повідомлення - просто примітка 🙂
Hello, this forum does not support private messages - just a kind note 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.