ФорумОбговорення скаргStar111.com не виплачує мої виграші

Star111.com не виплачує мої виграші

3 р. тому від vishaljobs85
|
5306 переглядів 6 відповідей |
|
vishaljobs85
3 р. тому

Привіт, які причини вони вам наводять?

Автоматичний переклад.
vishaljobs85
3 р. тому

Чесно кажучи, 5 чи 6 днів - це не так вже й багато. Служба підтримки зазвичай створює квиток і пересилає його до іншого відділу. Вони чекають у черзі, поки хтось не перевірить. Я б не хвилювався, поки вони не скажуть, що ви зробили щось не так на їхню думку.

Автоматичний переклад.
vishaljobs85
3 р. тому

Отримання першого виграшу зазвичай займає більше часу, ніж отримання іншого виграшу. Проблема може бути у більшій сумі, як ви вже згадували. Ми навіть не маємо цього казино в нашій базі даних, тому подати скаргу було б неможливо. Я вже просив своїх колег переглянути їх веб -сайт і додати новий відгук.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Даніель,

Мені зателефонував керівник відділу маркетингу і погодився врегулювати виграш.

ура та дякую.

чи можу я попросити вас видалити скаргу, яку я зареєстрував, а також видалити будь -яку публікацію, яку я зробив для веб -сайту.

Автоматичний переклад.
vishaljobs85
3 р. тому

Я радий це почути 🙂 Щодо скарги - ви можете написати це безпосередньо у своїй скарзі про те, що ви хочете її закрити, оскільки це було врегульовано в казино, або ви можете надіслати запит на адресу reputation@casino.guru

Автоматичний переклад.
vishaljobs85
2 р. тому

Привіт Вішал, будь ласка, надішліть мені свій контактний номер

Автоматичний переклад.
Bharat009
2 р. тому

Вітаю, цей форум не підтримує приватні повідомлення - просто примітка 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого