Привіт Радка
Дякую за відповідь, я цілком розумію, що тут частково винен мій син. Я бачу, що створення облікового запису з неправдивими деталями несправедливо по відношенню до казино.
Проте, чого я не розумію, так це те, що якщо ліцензовані казино зобов’язані проходити перевірку ідентифікації, то чому stake.com жодного разу не запитав про це. Я прочитав на одному з форумів гуру казино, що деякі казино просять це лише під час зняття коштів або після/близько 2500 фунтів стерлінгів.
Але це казино дозволило йому вкласти всі свої заощадження в розмірі понад 7000 фунтів стерлінгів, і мені дійсно важко повірити, що в них не було внутрішніх процесів, щоб позначити щось подібне.
Дозволяючи моєму синові просто зареєструватися та внести стільки грошей, як вони заважають неповнолітнім грати в азартні ігри на своєму сайті? Я впевнений, що мій син не єдиний, хто робить це, буквально будь-яка дитина може зареєструватися в цьому казино і ввести дату народження, яка вказує вік старше 18 років, і продовжувати азартні ігри, як зазвичай.
Чи не існує процес ідентифікації, щоб по суті виключити подібні ситуації. Навіть тоді я розумію, що казино, можливо, не зможуть зробити перевірку негайно, але я переглянув заяви про казино, які надав мій син. Він пропрацював там протягом 2 місяців з кількома депозитами, я вважаю, що все це склало понад 7000 фунтів стерлінгів. Напевно, зараз казино поводяться недбало, чи не так? Навмисно уникаючи будь-яких перевірок, щоб переконатися, що мій син продовжує втрачати свої гроші, скажімо, через місяць або після 2500 фунтів стерлінгів на депозитах, вони застосували перевірку особи, тоді сума депозитів була б набагато меншою, ніж усі його заощадження.
Так само, як має бути справедливість до казино, чи не повинно бути справедливості щодо мого сина в цій ситуації? Тому що, з того, що я бачу, мої сини відкрили обліковий запис на сайті азартних ігор із неправдивими даними, що є неправильним. Але після кількох депозитів і місяців роботи казино ніколи не проводило перевірку ідентифікації чи доступності чи обмежених депозитів, тому що вони просто експлуатували неповнолітнього, який не знав нічого краще, як продовжувати повертатися туди, втрачаючи свої гроші.
Дякую Радко, я знаю, що можна багато читати, але це, мабуть, одна з найгірших речей, що траплялися в нашій родині, це всі заощадження, які я відклав для нього від народження, а потім щоб зрозуміти, що гроші тепер в офшору Казино, які відмовляються визнати свою помилку, просто розбивають серце. Якби вони були ліцензовані у Великобританії, я міг би спробувати звернутися до суду, оскільки Комісія з азартних ігор Великобританії мені порадила звернутися до суду з дрібними позовами. Але з цим казино здається, ніби казино та його регулятори пасивні, а платформа гуру казино — це все, що я маю підтримати або принаймні поставити під сумнів казино щодо його практики.
Hi Radka,
Thanks for the reply, I understand completely that my son is partially to blame here. I see how creating an account with false details is not fair to the casino.
However, what I don’t understand is, if licensed casino’s are required to complete identification checks, then why has stake.com not once asked this. I’ve read on one of the casino guru forums that some casinos only ask for this during withdrawals or after/around £2,500 has been deposited.
But this casino has allowed him to put in his whole savings of over £7,000 and i really find it hard to believe that they had no internal processes to flag something like this.
By letting my son simply sign up and deposit so much money, how are they preventing minors from gambling on their site? Im sure that my son is not the only one doing this, literally any child can sign up on this casino and enter a date of birth showing age to be above 18 and carry on gambling like normal.
Isn’t the identification process in place to essentially omit situations like this from happening. Even then I understand that the casinos might not be able to do the verifications immediately, but i’ve looked the casino statements that my son provided. He’s been on there for a span of 2 months with several deposits I believe it all added up to well over £7,000. Surely at this point, the casino are acting negligently aren’t they? Purposely avoiding any checks to ensure that my son keeps losing his money there, say after a month or after £2,500 in deposits, they had enforced an identity verification, then the sum of deposits would have been a lot less than all of his savings.
Just like there should be fairness to the casino, shouldn’t there be fairness to my son in this situation? Because from what i can see, my sons opened an account with a gambling site with false details which is wrong. But after several deposits and months of being active the casino has never conducted an identification check or an affordability check or limited deposits because they were simply exploiting a minor who didn’t know any better than to keep going back on there losing his money.
Thanks Radka, i know its a lot to read but this has to be one of the worst things that’s happened in our family, thats all the savings i have put aside for him since birth and then to understand that the money is now with an offshore casino who are refusing to acknowledge their mistake is just heartbreaking. If they were licensed in the uk, i could have tried to take the matter to court as i was advised by the UK gambling commission to take the matter to small claims court. But with this casino it seems as though the casino and its regulators are passive and the casino guru platform is all i have to support me or at least question the casino on its practice.
Автоматичний переклад.