ФорумОбговорення скаргSpace Casino закрило мій рахунок

Space Casino закрило мій рахунок

9 міс. тому від frgimagen
|
1459 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Добрий ранок,

Мене звати Федеріко Ромеро Гульфо. 3 лютого я вніс 10 тисяч PEN, і того ж дня я досяг балансу в 43 тисячі PEN завдяки багатству, яке я мав в іграх, які вони пропонують. Для цього він уже пройшов перевірку особи та адреси. Коли я спробував зняти 20 тисяч PEN, мені написали і попросили виписку з банківського рахунку, оскільки скріншотів було недостатньо. Для цього вони закрили доступ до мого рахунку (що мені здалося дивним, оскільки зі мною такого ніколи не було ні в одній букмекерській конторі)

Я продовжив надсилати всю необхідну документацію, яку міг отримати (оскільки була неділя, і мій банк не працював). Протягом тижня я надіслав більше документів, оскільки служба підтримки клієнтів сказала мені, що вони збираються зі мною зв’язатися, але це не так. Я запитав, чи було б корисно надіслати більше документів, і вони відповіли так. Надішліть документ з банку, куди їм пішов лише депозит. Я цілий тиждень чекав відповіді, а в п’ятницю, 9 лютого, мені повідомили, що припиняють зі мною комерційні відносини. На цьому етапі я був надзвичайно розчарований, тому що я довіряв їм, вносив свої гроші та ризикував виграти чи програти, але я виграв. Відповідь незрозуміла, відправляють ознайомитися з Умовами. Мені потрібне вирішення цієї ситуації, я звичайний громадянин, якому пощастило. Я сподіваюся, що ви зможете вирішити мою проблему, і якщо вам знадобляться додаткові документи, я зможу їх надати. Дякую

Автоматичний переклад.
frgimagen
9 міс. тому

Привіт, вибачте, що виникла така ситуація. Отже, казино не повідомило вам жодної конкретної причини, чому вони закрили ваш рахунок, вони лише згадали комерційні зв’язки, так? Я не знаю, що це може бути, і тому було б корисним якесь точне роз’яснення від казино.

Я також помітив, що ваш обліковий запис, ймовірно, ще не підтверджено, і казино провело різні перевірки та, ймовірно, знайшло щось, щоб закрити ваш рахунок. У будь-якому випадку, у мене є запитання, ви грали в автомати чи будь-які живі ігри чи вигравали на спортивних ставках?

Крім того, я помітив, що ви вже подали нам скаргу , і якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не порушили жодних правил, то я вважаю, що ви вчинили правильно. Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, куди ми можемо звернутися у вашому випадку. Я твердо вірю, що все вирішиться справедливо.

Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро,

Спасибі за вашу допомогу. Мій обліковий запис не підтверджено. Спочатку вони перевірили мій документ, що посвідчує особу, і квитанцію, щоб підтвердити мою адресу. Коли я просив зняти частину свого балансу, у мене вимагали банківські документи і при цьому закривали доступ до рахунку. Такого зі мною ніколи не траплялося з іншими казино; Як правило, певні функції обмежені, доки не буде вирішено перевірку, але доступ не закрито, поки вирішуються банківські документи, що мені здалося надмірним.


Відповідаючи на ваше запитання, єдине, що залишилося, це департамент перевірити мої банківські документи, але їм знадобився деякий час, щоб дати мені відповідь, поки не було відомого результату. Я надіслав їм виписку з банківського рахунку, банківські операції, деталі свого банку про депозит, офіційний доказ, виданий моїм банком, що рахунок належить мені, і все можливе, щоб відновити доступ до свого рахунку.


Я грав лише в Live Casino.


Що стосується вашого пояснення, воно було дуже широким, і ви не вказали мені жодних деталей у розділі 3.5 своїх Загальних положень та умов, де я не винен згідно з вашими вказівками. Мій спосіб дій був законним і відповідав всьому, що там було сказано. Вони ніколи не просили мене про додаткові речі; Я був тим, хто надіслав додаткову інформацію, щоб зробити деталі зрозумілішими та допомогти вам у процесі підтвердження. Їхня остаточна відповідь була дуже розпливчастою та без будь-яких подробиць (розрив наших ділових відносин і конфіскація моїх грошей відповідно до їхніх умов 3.5).

Автоматичний переклад.
frgimagen
8 міс. тому

Дякую за детальніше пояснення ситуації. Я розумію, що в ході перевірки вашого облікового запису його було закрито, що здається мені трохи дивним, якщо вони не вказали вам причини. Я думаю, це може прояснити все і дати нам ключ до цієї загадки. Без цього, на жаль, ми можемо лише здогадуватися, чому це сталося.

Однак я хотів би нагадати вам, що ви отримали Умови від казино, а не від нас, оскільки ми не казино.

У будь-якому випадку, оскільки я вже згадував, що у вас є скарга, нам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, наша команда зможе з’ясувати, у чому проблема та в чому проблема з вашим обліковим записом.

Я сподіваюся, що зрештою все буде вирішено, і якщо у вас буде нова інформація від казино, не соромтеся повідомити нас у розділі скарг і тут, на форумі.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Джаро, дуже дякую за турботу, я надзвичайно шокований і стурбований. Ось дві букмекерські контори (Marathon Bet і Bet Safe), де вони без проблем схвалюють мою перевірку, і де я без проблем вношу та знімаю гроші

filefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

А з іншого боку, стенограма моєї розмови зі службою підтримки клієнтів Space Casino, де вони повідомляють мені про мій баланс і процес зняття коштів.

file

Велике спасибі за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
frgimagen
8 міс. тому

Що ж, схоже, що в цьому казино буде складніше, але я твердо вірю, що ви зможете відкрити рахунок і виводити гроші. Вероніка розслідує все необхідне, тому я припускаю, що тепер важливо набратися терпіння і почекати, щоб побачити, що вона дізнається.

Але хотілося б, щоб казино відповідально підійшло і пояснило, чому тим часом закрили рахунок. Але чи станеться це, покаже час.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого