ФорумОбговорення скаргSnai блокує ігрові облікові записи без причини

Snai блокує ігрові облікові записи без причини

2 р. тому від fracali97
|
3686 переглядів 7 відповідей |
|
2 р. тому

Чи хтось із вас був заблокований snai за статтею 14? пройшло пару місяців, як snai блокує ігрові акаунти за порушення статті 14, яке ніхто не здійснює, при всьому цьому ви не можете отримати доступ до сайту і електронні листи не відповідають або відповідають з надзвичайною затримкою, оператори нічого не знають і дайте відповіді випадково


ps: Я надіслав скаргу завдяки вашому сайту, подивимося, чи зможу я її вирішити

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
fracali97
2 р. тому

Привіт, я знайшов їхні умови використання , але не зміг знайти статтю 14. Про що йдеться у статті?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Стаття 14 - Призупинення виконання 1. Дилер за власною ініціативою або на прямий запит AAMS або судового органу може в будь-який час, повідомивши Клієнту причину, призупинити виконання контракту не більше ніж більше ста вісімдесяти днів поспіль - за винятком більш тривалого терміну за наявності розслідувань судовим органом - коли це необхідно для забезпечення прозорості, безпеки, регулярного функціонування служби та управління нею, а також через форс-мажорні обставини .

Автоматичний переклад.
fracali97
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що це досить смішно - іронічно - тому що частина "повідомлення причини клієнту" означає, що це правило є лише можливістю, щоб казино могло захистити себе у випадку шахрайства(?) З моєї точки зору На думку, причину застосування такого правила необхідно повідомити замовнику. Якщо я можу припустити, що ваш обліковий запис закрито для перевірки безпеки, але я все одно вважаю, що вам слід сказати більше, ніж те, що ви порушили статтю 14.


Подивимося, що ми дізнаємося.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

причина полягає в наступному: ми підтверджуємо, що тривають технічні перевірки, щоб переконатися, що ви використовуєте кілька ігрових облікових записів


але у мене є лише один ігровий обліковий запис, який був заблокований snai

Автоматичний переклад.
fracali97
2 р. тому

Той факт, що вони хочуть перевірити ваш обліковий запис, є прийнятним, але чекати 180 днів абсолютно неприйнятно. Чи є у вас якісь незавершені виведення або позитивний баланс на рахунку казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

У мене немає очікуваного зняття

На моєму рахунку 650 євро

Автоматичний переклад.
fracali97
2 р. тому

Крім того, згідно з вашою скаргою, ви не взяли жодного бонусу, тому це все реальний баланс.

Чи можливо, що хтось із вашої родини чи домочадця також грає в казино?

Чи може хтось із вашого району поділитися вашим підключенням до Інтернету?

Це найпоширеніші запитання, коли йдеться про правило кількох облікових записів. Тому я просто питаю.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого