ФорумОбговорення скаргsmokace знову закрив мій рахунок, і він не хоче мені платити

smokace знову закрив мій рахунок, і він не хоче мені платити

10 міс. тому від alexisolivari8
|
1057 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
10 міс. тому

Мене звинувачують в ігроманії, а тепер кажуть, що це за відмивання грошей. Я правильно використовую засоби, які мені надаються

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановний Алексіс Оліварі!

Відділ ризиків Smokace Casino провів детальну перевірку вашого

PLAYER897266 логін.

Акаунт PLAYER897266 - не пройшов перевірку безпеки казино.

При перевірці вашої ігрової сесії виявлено порушення правил бонусу

виявлено проект, а саме:

- Казино залишає за собою право контролювати всі транзакції з метою запобігання відмиванню грошей. Крім того, Казино залишає за собою право, з особливою увагою та наскільки це можливо, вивчати передумови та мету будь-яких складних або великих транзакцій, а також будь-яких транзакцій, які за своїм характером особливо ймовірно пов’язані з грошима прання.

- Діяльність ставок буде відстежуватися на наявність нерегулярних моделей.

Під час перевірки та аналізу вашої ігрової діяльності та активності депозитів/виведення коштів було виявлено ознаки порушення ПВК – відмивання грошей, що є порушенням правил.

Через виявлене порушення та відповідно до правила 14.6 ваш баланс було скасовано, а обліковий запис закрито PLAYER897266 без права повторного відкриття.

Згідно з правилами проекту, вам заборонено грати на цьому сайті. Казино не несе відповідальності за відкриття вами нового рахунку та будь-які збитки, які ви можете понести після відкриття нового рахунку. Ми залишаємо за собою право в будь-який час закрити обліковий запис, створений з порушенням цих правил.

Це рішення є остаточним і перегляду не підлягає.

Якщо у вас виникнуть запитання, ми з радістю допоможемо вам у чаті або електронною поштою. support@smokace.com

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file долучив відповідні знімки

Автоматичний переклад.
alexisolivari8
10 міс. тому

Ну, я бачу, ви зіткнулися з подібною проблемою кілька місяців тому в тому ж казино. Подивимося, куди приведе нас скарга цього разу. Це складна ситуація, і я поки не буду спекулювати.

Бажаю тобі трішки удачі!


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого