ГоловнаФорумОбговорення скаргSlottio & Privecasino вводять в оману

Slottio & Privecasino вводять в оману

3 дн. тому від Larsieboii
|
133 переглядів 1 відповідь |
|
3 дн. тому

Я пишу, щоб офіційно подати скаргу щодо двох онлайн-казино, якими керує одна компанія BV: Prive Casino та Slottio.

Незважаючи на те, що в їхніх Умовах і положеннях прямо вказано, що гравцям, які проживають у Нідерландах, заборонено реєструватися або грати, обидва веб-сайти повністю локалізовані для голландських користувачів. Це включає:

Цілі сайти голландською мовою

Голландськомовні агенти підтримки

Прийняття голландських методів оплати (наприклад, iDEAL)

Можливість реєструвати облікові записи за допомогою голландських номерів телефонів і деталей

Ніяких блокувань або попереджень під час реєстрації або процесу депозиту для користувачів з Нідерландів

Це створює оманливий досвід. Як резидент Нідерландів, я зареєструвався та грав на обох платформах з обґрунтованим припущенням, що вони призначені для голландських користувачів, враховуючи повну голландську локалізацію та відсутність будь-яких попереджень чи обмежень під час реєстрації.

На жаль, я втратив приблизно 500 євро на кожній платформі, і лише після цього я дізнався в Умовах, що нідерландські гравці нібито не приймаються. Якщо це так, то мій обліковий запис мало бути автоматично обмежено, реєстрація мала бути заблокована, а депозити ніколи не повинні були оброблятися.

Я звернувся до обох казино за роз’ясненнями та поверненням депозитів, але всі мої електронні листи ігнорувалися. Це викликає серйозні занепокоєння щодо прозорості та справедливого ставлення до користувачів.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Навіть голландські електронні листи під час реєстрації. file

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого