Я пишу, щоб офіційно подати скаргу щодо двох онлайн-казино, якими керує одна компанія BV: Prive Casino та Slottio.
Незважаючи на те, що в їхніх Умовах і положеннях прямо вказано, що гравцям, які проживають у Нідерландах, заборонено реєструватися або грати, обидва веб-сайти повністю локалізовані для голландських користувачів. Це включає:
Цілі сайти голландською мовою
Голландськомовні агенти підтримки
Прийняття голландських методів оплати (наприклад, iDEAL)
Можливість реєструвати облікові записи за допомогою голландських номерів телефонів і деталей
Ніяких блокувань або попереджень під час реєстрації або процесу депозиту для користувачів з Нідерландів
Це створює оманливий досвід. Як резидент Нідерландів, я зареєструвався та грав на обох платформах з обґрунтованим припущенням, що вони призначені для голландських користувачів, враховуючи повну голландську локалізацію та відсутність будь-яких попереджень чи обмежень під час реєстрації.
На жаль, я втратив приблизно 500 євро на кожній платформі, і лише після цього я дізнався в Умовах, що нідерландські гравці нібито не приймаються. Якщо це так, то мій обліковий запис мало бути автоматично обмежено, реєстрація мала бути заблокована, а депозити ніколи не повинні були оброблятися.
Я звернувся до обох казино за роз’ясненнями та поверненням депозитів, але всі мої електронні листи ігнорувалися. Це викликає серйозні занепокоєння щодо прозорості та справедливого ставлення до користувачів.
I am writing to formally file a complaint regarding two online casinos operated by the same B.V. entity: Prive Casino and Slottio.
Despite explicitly stating in their Terms and Conditions that players residing in the Netherlands are not allowed to register or play, both websites are fully localized for Dutch users. This includes:
Entire websites in the Dutch language
Dutch-speaking support agents
Acceptance of Dutch payment methods (e.g., iDEAL)
Ability to register accounts using Dutch phone numbers and details
No blocking or warning during the registration or deposit process for users from the Netherlands
This creates a misleading and deceptive experience. As a Dutch resident, I registered and played on both platforms under the reasonable assumption that they were intended for Dutch users – given the complete Dutch localization and lack of any warnings or restrictions at sign-up.
Unfortunately, I lost approximately €500 on each platform, and only afterwards did I discover in the Terms and Conditions that Dutch players are supposedly not accepted. If that is the case, then my account should have been automatically restricted, registration should have been blocked, and deposits should never have been processed.
I have reached out to both casinos for clarification and a refund of the deposits, but all of my emails have been ignored. This raises serious concerns about transparency and fair treatment of users.