ГоловнаФорумОбговорення скаргSlott - Проблема з виведенням коштів

Slott - Проблема з виведенням коштів

 від cyandua
|
319 переглядів 1 відповідь |
|

доброго дня,


Сьогодні я отримав сповіщення про те, що мій банківський рахунок заблоковано через підозрілу транзакцію, для якої хтось зробив запит на повернення коштів, сума транзакції становить 1700 євро.


Я пішов у банк, щоб уточнити, в чому полягала проблемна транзакція, і це була транзакція на суму 1700 євро, яку я отримав 11 числа з веб-сайту slott, це може бути лише від них. Я не використовую цей рахунок для будь-яких інших цілей, і сума цієї транзакції з іншою транзакцією становить загальну суму зняття коштів, яку я здійснив на той момент, чомусь вони виплатили загальну суму двома різними транзакціями.


Деякі спостереження:


1. Мої депозити були зроблені за допомогою методу під назвою MBWAY, який пов’язано з карткою.


2. Ця трансакція, яку я отримав, стосується 1700 євро, яких немає в історії виведення коштів на веб-сайті, я не знаю причини, але я впевнений, що вона надійшла з веб-сайту як спосіб оплати з боку веб-сайту, оскільки:


- Я не використовую цей обліковий запис для інших цілей


- Ця транзакція разом з іншою транзакцією становить загальну суму мого зняття, яке я здійснив на той момент, тому чомусь вони сплатили це зняття 2-кратними платежами, я не знаю причину, але це не випадковість.


– У транзакції є особисте ім’я, що трохи дивно, і я хотів би знати, чому це так, інші також мали це.


- Я отримав загальну суму, еквівалентну зняттям коштів, які відображаються в історії мого облікового запису, але рухи в моєму обліковому записі не збігаються з тими, які відображаються в історії веб-сайту, принаймні одне зі знятих коштів було сплачено двома частинами: одна частина 1700, а інша частина суми, що залишилася, щоб підсумувати загальну суму зняття.


Частина 1700 – це та, яка створює проблеми, і мій банк отримав запит на повернення цієї транзакції.


Я зв’язався зі службою підтримки в чаті казино, і вони заперечують здійснення цієї транзакції, але єдина можливість полягає в тому, що ця транзакція була зроблена ними.


Будь ласка, дослідіть цю проблему та допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
cyandua

Привіт,

Чесно кажучи, я не думаю, що це те, що ми можемо розслідувати.

Це не має жодного відношення до правил казино та більше схоже на питання банківської операції, пов’язане з вашими поточними правилами азартних ігор або політикою відшкодування.

Я вважаю, що не дуже реалістично очікувати доказів того, що казино не робило нічого подібного, якщо вони стверджують, що платіж походить не з їхнього боку. На мій погляд, ваш банк усе одно перевірить платіж, щоб визначити результат. Можливо, ви можете звернутися безпосередньо до органу ліцензування, який контролює дане казино? Я очікую, що він матиме ліцензію UKGC.

Чи можете ви сказати мені, яке це казино? Може, тоді я придумаю щось краще.


Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого