ГоловнаФорумОбговорення скаргSlots Muse відмовляється виплачувати виграш. Шахрайський сайт.

Slots Muse відмовляється виплачувати виграш. Шахрайський сайт.

10 міс. тому від joshkhan3333
|
1 663 переглядів 5 відповідей |
|
10 міс. тому

Slots Muse відхилили мій запит на зняття грошей без причини.


Я виграв 2400 євро, а ви можете зняти лише 400 євро за раз.


Згідно з оглядом їхнього сайту та інших сайтів, якими вони володіють, наприклад raptorwins.com, знайдених в Інтернеті, очевидно, що вони часто відмовляються платити!


Я вважаю, що slotsmuse.com намагається обманом позбавити мене моїх грошей.


Мій обліковий запис повністю підтверджено, у мене немає активних бонусів.


Вони стверджують, що кілька разів намагалися здійснити платіж у мій банк, але я зв’язався зі своїм банком, і вони сказали, що жодної спроби оплати не було зроблено!


Я вважаю, що це шахрайський веб-сайт.

Автоматичний переклад.
joshkhan3333
10 міс. тому

Привіт. Звучить як дуже неприємна ситуація, і, на мою думку, ви вчинили правильно, надіславши скаргу нашій команді. Хоча я трохи збентежений 🤔. Як ви сказали, у вас було кілька успішних вилучень із цього казино, чому ви насправді думаєте, що вони просто намагаються обманом витягнути з вас гроші? Можливо, у вас є якась інформація, якої ми не маємо? Не могли б ви поділитися нею з усіма, будь ласка?

Хоча індекс безпеки цього казино виглядає зовсім не дуже добре 😕 Я насправді сподіваюся, що все це сталося лише через якусь «технічну проблему», як каже служба підтримки, і наша команда зможе вам допомогти. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, це справді засмучує.


Мої минулі запити на зняття коштів були успішними, але я все ще був менший проти казино на тисячі євро, тож вони не проти виплатити 400 євро.


Минулого тижня мій виграш склав 2400 євро, і коли я спробував зняти свій перший 400 євро, вони відхилили його через «технічні труднощі».

Я зв’язався з ними, і вони звинуватили мій банк, але мій банк каже, що з мого боку немає проблем.


Я переглянув деякі інші скарги на цю компанію та їхні дочірні компанії в Інтернеті та виявив, що вони робили це й з іншими.


Через низький індекс безпеки я не вірю, що вони виплатять значну суму грошей, яку я виграв.


Мене це хвилює

вони виплачували лише раніше, оскільки я все ще програвав у казино.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
joshkhan3333
10 міс. тому

Я чудово розумію, що ви відчуваєте, що все втрачено, і я справді не хочу, щоб ви впадали в якусь сліпу надію, але скарга все ще розглядається, залишаючи ситуацію відкритою.

Мені щиро шкода, що ти опинився в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будь ласка, видаліть скаргу. Я програв усі гроші й програв їх, і це моя вина.

Автоматичний переклад.
joshkhan3333
10 міс. тому

Мені щиро шкода, що ви втратили їх до того, як наша команда вам допомогла. Я думаю, якщо ви коли-небудь потрапите в подібну ситуацію, буде найкраще почекати, поки все вирішиться, тому що, можливо, буде хоча б шанс отримати гроші.

Я шкодую про це і твердо вірю, що подібний сценарій більше не повториться. 🙁

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого