ГоловнаФорумОбговорення скаргСлоти та виведення з казино

Слоти та виведення з казино

3 міс. тому від positivelifes
|
674 переглядів 1 відповідь |
|
3 міс. тому

Привіт, мене звати Ден. Я маю трохи більше 12 тисяч доларів виграшів на автоматах і казино. Я намагався зняти тижневі ліміти (2500 доларів США), і мене попросили надати підтвердження особи та документацію для схвалення зняття. Я зробив усе, що було запропоновано, отримав схвалення та дозвіл на зняття коштів. Я отримую електронний лист про те, що мій перший платіж, який було схвалено та здійснено, було повернуто на мої слоти та рахунок у казино! Тепер вони кажуть мені, що вирішили проблему на ескалаційному рівні, і для отримання оновлення знадобиться 72 години. Що відбувається з виплатою мого виграшу!! Вони беруть депозити швидше, ніж мить оком, але дуже ускладнюють повернення грошей

Автоматичний переклад.
positivelifes
3 міс. тому

Привіт. Чи можу я спершу запитати, будь ласка, в якому казино ви це відчули?

Але яке пояснення вони вам дали? Можливо, це була якась технічна проблема?🤔

Обов’язково тримайте нас в курсі, як це буде розвиватися, і чи знадобиться вам наша допомога.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого