Привіт, мене звати Ден. Я маю трохи більше 12 тисяч доларів виграшів на автоматах і казино. Я намагався зняти тижневі ліміти (2500 доларів США), і мене попросили надати підтвердження особи та документацію для схвалення зняття. Я зробив усе, що було запропоновано, отримав схвалення та дозвіл на зняття коштів. Я отримую електронний лист про те, що мій перший платіж, який було схвалено та здійснено, було повернуто на мої слоти та рахунок у казино! Тепер вони кажуть мені, що вирішили проблему на ескалаційному рівні, і для отримання оновлення знадобиться 72 години. Що відбувається з виплатою мого виграшу!! Вони беруть депозити швидше, ніж мить оком, але дуже ускладнюють повернення грошей
Hello my name is Dan . I have a little over $12k in winnings on slots and casino . I’ve been trying to withdraw the weekly limits ($2500) and have been asked for identify proof and documentation to be approved for withdrawals . I did all that was asked and was approved and cleared for withdrawals . I get an email saying that my first payment which was approved and cleared was reversed to my slots and casino account ! Now they are telling me they have escalated fix the issue and will take 72hrs before I get an update. What’s going on with paying my winnings!! They are taking deposits faster than a blink of an eye but make it so difficult to withdraw any money back