ГоловнаФорумОбговорення скаргСкидання 2fa в грі bc

Скидання 2fa в грі bc

 від bhatdanu34
|
2 570 переглядів 13 відповідей |
|

Його було ввімкнено помилково, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
bhatdanu34

Вибачте, але я не розумію проблеми. 🤷‍♀️ Якщо у вас виникли проблеми в якомусь казино, вам слід спочатку звернутися до служби підтримки. Ви пробували це?

Автоматичний переклад.
bhatdanu34

Привіт, вдалося відновити доступ до казино? Якщо ви не налаштували 2-факторну автентифікатор, завжди є інший спосіб увійти. Служба підтримки клієнтів повинна мати можливість орієнтуватися у вас.

Автоматичний переклад.

Мій 2FA втрачено. Я натискаю на посилання скидання, але воно не працює.

Автоматичний переклад.

Ігровий обліковий запис BC 2FA скидання автентифікації Google виконано

Автоматичний переклад.

Його було ввімкнено помилково, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
Dondon11

Привіт, чи зверталися ви до казино щодо цієї проблеми? Було б добре повідомити їм і спробувати запитати, що робити в такому випадку. Ви вже пробували?

У чому проблема, ви не хотіли мати 2FA чи просто не отримали посилання/код, коли вам потрібно було його ввести, і нічого не сталося?

Автоматичний переклад.

Сер, я втратив 2FA, будь ласка, скиньте свій 2fa

Автоматичний переклад.

Мій ідентифікатор електронної пошти . Ком

Автоматичний переклад.
Khurukshatra

Привіт. Здається, я відповів вам у наших соціальних мережах. Я бачу тут одну головну проблему:

2FA — це засіб захисту облікового запису, що означає, що вам справді потрібно зв’язатися зі службою підтримки казино, щоб вирішити цю проблему. Я очікую, що вони скинуть цей інструмент для вас, щоб ви могли налаштувати його пізніше.

Спробуйте це:

Автоматичний переклад.

Мій ідентифікатор gmail для гри bc

Я хочу скинути 2fa, я вже відправляю повідомлення на адресу bcgame gmail із усіма деталями умов

Гра Bc Сказала мені 10-15 днів для перевірки, але сьогодні минуло 19 днів, але жодної відповіді в gmail не було, тоді я зв’язався зі службою підтримки bc Вони все ще кажуть, що чекаю 10-15 днів, що це таке 😭😭😭😭🙏🙏🙏дуже дуже погана служба підтримки

Автоматичний переклад.
arshadarshada95647

Я чітко бачу, що ви не єдиний, хто має таку саму проблему в цьому казино, я вже написав сьогодні гравцеві, у якого така ж проблема.

Однак я б рекомендував подати скаргу, якщо казино робить недостатньо для вас.

Просто натисніть на це посилання . ⬅️

І вам сказали щось більш конкретне чи просто те, що пройде деякий час, а ви все ще нічого не знаєте?

Автоматичний переклад.

Вони зрештою скинули його для вас? чи знаєте ви, чи згодом вони це зроблять для користувачів, з якими ви мали справу



У мене така ж проблема, більше 15 робочих днів, жодної відповіді...


Будь-які ідеї, як я можу це пришвидшити?

Автоматичний переклад.
bwf0dgp4

Вибачте, але я не міг зрозуміти, кому ви тут відповіли. Насправді в цьому випадку краще скористатися кнопкою «відповісти».

Чи не хотіли б ви описати нам свою проблему?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого