Вибачте, але я не розумію проблеми. 🤷♀️ Якщо у вас виникли проблеми в якомусь казино, вам слід спочатку звернутися до служби підтримки. Ви пробували це?
Sorry, but I do not understand the issue. 🤷♀️ If you have some problems at some casino, you should contact the support first. Have you tried that?
Привіт, вдалося відновити доступ до казино? Якщо ви не налаштували 2-факторну автентифікатор, завжди є інший спосіб увійти. Служба підтримки клієнтів повинна мати можливість орієнтуватися у вас.
Hi, have you managed to restore access to the casino? If you didn't setup the 2factor authenticator, there's always another way to log in. The customer support should be able to navigate you.
Привіт, чи зверталися ви до казино щодо цієї проблеми? Було б добре повідомити їм і спробувати запитати, що робити в такому випадку. Ви вже пробували?
У чому проблема, ви не хотіли мати 2FA чи просто не отримали посилання/код, коли вам потрібно було його ввести, і нічого не сталося?
Hello, have you contacted the casino about this problem? It would be good to let them know and try to ask what you should do in such a case. Have you tried it yet ?
What is the problem, did you not want to have 2FA or did you just not get the link/code when you had to enter it and nothing happened?
Привіт. Здається, я відповів вам у наших соціальних мережах. Я бачу тут одну головну проблему:
2FA — це засіб захисту облікового запису, що означає, що вам справді потрібно зв’язатися зі службою підтримки казино, щоб вирішити цю проблему. Я очікую, що вони скинуть цей інструмент для вас, щоб ви могли налаштувати його пізніше.
Спробуйте це:
Hello. I believe I responded to you on our socials. I see one main issue here:
2FA is an account protection measure, which means that you actually need to get in touch with casino support to resolve that. I would expect them to reset this tool for you so you can set it later again.
Try out this:
support@bc.game
Мій ідентифікатор gmail для гри bc
Я хочу скинути 2fa, я вже відправляю повідомлення на адресу bcgame gmail із усіма деталями умов
Гра Bc Сказала мені 10-15 днів для перевірки, але сьогодні минуло 19 днів, але жодної відповіді в gmail не було, тоді я зв’язався зі службою підтримки bc Вони все ще кажуть, що чекаю 10-15 днів, що це таке 😭😭😭😭🙏🙏🙏дуже дуже погана служба підтримки
My bc game gmail id is arshadarshada95647@gmail.com
Iwant to reset 2fa already i message at bcgame gmail address all detials of conditions
Bc game Told me10-15 days for review but today 19th days passed but not any respond in gmail then i contact support bc They still say 10-15 days waiting what is this 😭😭😭😭🙏🙏🙏very very poor support service
Я чітко бачу, що ви не єдиний, хто має таку саму проблему в цьому казино, я вже написав сьогодні гравцеві, у якого така ж проблема.
Однак я б рекомендував подати скаргу, якщо казино робить недостатньо для вас.
Просто натисніть на це посилання . ⬅️
І вам сказали щось більш конкретне чи просто те, що пройде деякий час, а ви все ще нічого не знаєте?
I can clearly see that you are not the only one who has the same problem in this casino, I already wrote back to a player today who has the same issue.
However, I would recommend filing a complaint if the casino is not doing enough for you.
And did they tell you anything more specific or just that it will take some time and you still don't know anything?
Вони зрештою скинули його для вас? чи знаєте ви, чи згодом вони це зроблять для користувачів, з якими ви мали справу
У мене така ж проблема, більше 15 робочих днів, жодної відповіді...
Будь-які ідеї, як я можу це пришвидшити?
Did they eventually reset it for you? or do you know if they do eventually for the users you've dealt with
I have the same issue, more than 15 working days, no response at all...
Any ideas how I can speed this up?
Вибачте, але я не міг зрозуміти, кому ви тут відповіли. Насправді в цьому випадку краще скористатися кнопкою «відповісти».
Чи не хотіли б ви описати нам свою проблему?
Sorry, but I couldn't understand who you replied to here. It is better to use the "reply" button in this case, actually.
Would you like to describe your issue to us, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.