ФорумОбговорення скаргСкарги на зняття грошей

Скарги на зняття грошей

1 рік тому від 1970mar
|
2302 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я не можу зняти гроші, знаєте чому? Хоча раніше у мене не було цієї проблеми, це почалося тиждень тому, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ідентифікувати дані?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу зняти гроші, знаєте чому? Хоча раніше у мене не було цієї проблеми, це почалося тиждень тому, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я не. Знаєте, вам важко відповідати, коли ви не назвали казино. Назва казино – це завжди хороший початок. Крім того, будь ласка, опишіть проблему з усіма відповідними деталями. Сподіваюся, ми знайдемо пояснення чи пораду.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ідентифікувати дані?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, мені знадобиться додаткове пояснення, оскільки я не розумію питання - здається.

Чи випадково проходити верифікацію? 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино є казино, і проблема продовжується

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони беруть депозит, але вони не дають вивести, чому вони це роблять?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У нас здачі немає, депозит забирають, поки не знімають, чекаю відповіді, дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви не відповіли мені і нічого не зробили, тому що проблема продовжується, дякую

Автоматичний переклад.
1970mar
1 рік тому

Не могли б ви пояснити, чому ви думаєте, що казино не дасть вам гроші? Опишіть, будь ласка, ситуацію з самого початку.

Скажімо, ви внесли депозит і зіграли – якийсь бонус було взято? Тоді ви подали відкликання? Отже, що сталося далі?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій виграш – це депозит, який я зробив і виграв гроші. Це триває вже два тижні

Автоматичний переклад.
1970mar
1 рік тому

А як щодо перевірки? Було б краще, якби ви відповіли на всі запитання одразу, щоб позбавити себе чекання. 🙂

Зазвичай ви повинні спочатку пройти верифікацію облікового запису, щоб отримати виграш. Ви пройшли це, будь ласка?

Ви на зв'язку з казино? Вам дали якісь пояснення?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніяких пояснень, і вони не просили мене перевірити, дякую

Автоматичний переклад.
1970mar
1 рік тому

Гаразд, я вважаю, що більше не можу вам допомогти, найкраще наразі подати скаргу.

Будь ласка , скористайтеся цим посиланням, щоб створити його , пояснюючи поточні події повністю - чим більше інформації, тим краще. Після цього скаргу буде розглянуто та оцінено, щоб надати вам допомогу.

Звучить добре? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звучить добре, але я впевнений, що нічого не станеться, дякую

Автоматичний переклад.
1970mar
1 рік тому

В порядку. Якщо ви передумаєте, ми тут. 🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого