Привіт, мені шкода, що у вас виникають труднощі. Я розумію, що це дратує, але іноді цього не уникнути.
Дозвольте запитати, будь ласка, коли ваш обліковий запис було підтверджено? Іноді казино з міркувань безпеки знову запитує перевірку KYC. Крім того, кількість необхідних документів може бути великою. Тому я б терпів і співпрацював би з казино, наскільки це було б можливо.
Але в цьому випадку, як ви бачите тут , це казино має дуже погану репутацію 🏴☠️ від Casino Guru. 😕 Я б сказав, що це був не найкращий вибір. У будь-якому випадку, будь ласка, тримайте нас в курсі протягом наступних днів. Дякую
Hello, I am sorry that you having difficulties. I understand that it's annoying but sometimes unavoidable.
Let me ask you, when was your account verified please? Sometimes casino has a security reasons and requests the KYC verification again. Also the number of required documents can be high. So I would be patient and cooperate with the casino as much as possible.
But in this case as you can see here- this casino has very bad reputation 🏴☠️ by Casino Guru. 😕 I would say, this was not a best choice. Anyway, please keep us informed during next days. Thank you
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.