ГоловнаФорумОбговорення скаргСкарга відхилена

Скарга відхилена

 від LucasG05
|
404 переглядів 8 відповідей |
|

Я намагаюся подати скаргу про те, як казино дозволило мені відкрити ще один рахунок після того, як я сам виключився. Мою першу скаргу було відхилено, оскільки я не мав доказів виключення. Зараз я знайшов відповідний електронний лист, але коли я намагаюся відкрити нову скаргу, її відхиляють?

Автоматичний переклад.
LucasG05

Я зв’яжусь із колегами з групи розгляду скарг щодо цього й повідомлю їм, що у вас є нові докази.

Чи можу я запитати, чи ви вказали інформацію у запиті на повторне відкриття?

Автоматичний переклад.
LucasG05

Тож я зв’язався з Домінікою. Будь ласка, надішліть підтвердження, яке ви маєте з електронного листа, прямо на її електронну адресу, , і поясніть ситуацію. дякую

Автоматичний переклад.

так, я вже надіслав це їй два тижні тому. Я надішлю електронний лист знову.






file




Автоматичний переклад.
LucasG05

Вона обов'язково повернеться до вас якомога швидше. дякую

Автоматичний переклад.

Здається, не так

Автоматичний переклад.
LucasG05

Я взагалі не розумію сенсу вашого допису. Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Здається, вона мені не передзвонить. Я надіслав їй відповідні докази електронною поштою 26 лютого, але досі не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
LucasG05

Я хотів би вам якось допомогти, але я б сказав, що це питання поза межами досяжності форуму. Будь ласка, надішліть їй нагадування. На жаль, я не дуже добре знайомий із цією ситуацією, але, можливо, у робочі дні я можу запитати її, чи не виникла якась проблема.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого